menu

Games / Spoilers / Batman: Arkham Asylum

zoeken in:
In Games > Spoilers > Batman: Arkham: Updates en Critical kicks:

Hoi,

1)
Ik speel nu Batman (PC) en wilde weten, welke updates ik als eerst moet unlocken. De gene die ik nu heb zijn niet echt 'tof'. Als verder in het spel nog toffere komen, dan wacht ik met unlocken.
Tenzij je heel makkelijk al je unlock punten kan behalen.

2)
Hoe maak ik een critical kick/combo?

tnx

avatar van Brains
Je krijgt aardig snel punten als je gewoon ook buiten de missies om wat op zoek gaat naar riddles en hierbij ook vijanden vermoord enzo. Er komen nog wel coolere updates, maar als ik jou was zou ik ook investeren in de handige updates want er komen op een gegeven moment vrij moeilijke gevechten. (Vind ik, en ik ben niks gewend maar goed)

Wat bedoel je met een critical kick?

Critical strikes..

Soms heb ik een CS nadat ik op een speciale manier de 'enemy' heb verslagen.

Game_Kaza
Bij Batman: Arkham Asylum (2009):

Kan iemand me effe helpen? Ik zit bij zo'n vervelend stukje dat je een code in een mansion moet zoeken. Ik ben het al 3 keer doorgelopen maar niks gevonden. Dat is niet leuk. Weet iemand waar die codes zijn?

avatar van kaholiic
Wees iets duidelijker en ik kan je helpen..

Game_Kaza
kaholiic schreef:
Wees iets duidelijker en ik kan je helpen..

Alsin ik zit in een mansion. Waar je ook zo'n Why IsThe Bird in The Rain riddle moest oplossen. Een meisje moest haar codes hebben voordat de Joker dat vind. Omdat Batman haar in veiligheid wou moet ik die codes zoeken. Iemand een idee?

Dr. Salvador
Die codes kun je vinden, in het gebouw met een hele grote lamp. Het zit verstopt in een boek.
Ik heb even een filmpje voor je geplaatst


YouTube - Batman: Arkham Asylum Walkthrough - Mansion - Find the Notes

avatar van kaholiic
Codes in het formule van Bane?
Als dat het geval is moet je je detective mode aan doen. Dan kom je vanzelf bij de bibliotheek. Als je daar bent kom je een paar Bad Guys tegen, versla deze en ga dan naar beneden. Als je beneden bent zegt de joker dat je nog 2 minuten hebt, maar dat is een leugen want je kan er net zo lang over doen als je wilt. Ga terug en klim naar boven. Als je helemaal boven bent hoef je alleen de grote lamp? met je batarang kapot maken en beneden de vloer te zoeken!

?? Gevecht met de Joker ..

Heb ik iets gemist? Wat is er hier zo leuk aan?
Is wel komisch.. maar is totaal niet moeilijk ofzo.
Ik hoorde ook dat je met de Joker kon spelen.. klopt dit?

avatar van kaholiic
Ja, dat kan inderdaad

Hoe dan?

avatar van kaholiic
Heb het spel nu even niet, maar volgens mij staat het gewoon op de achterkant van de hoes

Game_Kaza
Ik heb het gemerkt. Dit zijn van die momenten dat je jezelf voor de kop slaat. Er was gewoon een deur naar de west wing waar ik steeds voorbij liep.

Spelen als/met de Joker. Is dus voor de PS3

MikeMannuh
Dit is alleen voor de combat challenges, niet in de game by the way.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.