menu

Games / Spoilers / Killzone 2

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Het einde van Killzone 2 was wat mij betreft te simpel. Ik vondt het ook dom dat je niet tegen die oude man moest vechten alleen tegen Radec.

avatar van Evil Eye
ik vond het dan weer juist een goede keuze dat we niet tegen Scolar Visari hoefden te vechten. Visari is een dictator, de grote mastermind, geen vechter ofzo. Een typische dictator: hij doet zelf het denkwerk, en laat anderen voor hem vechten. Een gevecht met Visari zou erg raar aangevoeld hebben voor mij.

Dat gezegd hebbende, dat Visari dood gaat vond ik we erg jammer. Ik heb echt een hekel aan die Rico, altijd al gehad maar nu helemaal. Maargoed, het maakt wel een mooi eind aan de game vind ik. Wat lijkt op een simpele invasie plan op Helghan loopt gigantisch mis. Visari blaast z'n stad op, waardoor meer dan de helft van de ISA troepen omkomen, de dood van hun keizer maken de Helghast chaotischer en medogenlozer en er blijkt nog een heel reserve leger te zijn... Kortom wat eerst op een snelle victorie lijkt blijkt dan op een chaos uit te lopen

Visari is helaas dood maar ik kan niet wachten op deel 3. Het eind van Killzone 2 vond ik juist erg sterk.

avatar van jellecomicgek72
Die Rico vondt ik in de Game echt een Lul! Maarreuuuhh... Ik blijf er bij Het eind Was te simpel en vooral Radec was te makkelijk. Je had hem verslagen er kwam een Héél lang maar mooi en goed Filmpje en toen Pats,Boem,Bam, en de Game was afgelopen dat was Voor mij toch te Simpel.
Maar verder over Killzone, heel goed spel en echt het Mooiste spel dat ik ooit heb gezien!!!

Verder ook op nummer 1 in mijn Top 10!!!

avatar van Evil Eye
Ja dat wel, het eind was inderdaad nogal "ineens" afgelopen. Tijdens de shoot out in de grote hal van het paleis wist ik wel dat dit zo'n beetje het einde was maar ik had wel nog een soort finale verwacht in nog een andere kamer. Dat je na die hal waarin je tegen Radec vecht, bijvoorbeeld nog een kamer in gaat. Of dat de troonkamer van Visari bijvoorbeeld uit twee aparte kamers bestaat.
Het zou zo beter zijn dat je in die hal al Radec's mannen verslaat, wanneer je Radec volgt naar de troonkamer waar we iets spectaculairs zien, zoals een reusachtig helghan logo of weet ik veel wat. Dan het eindgevecht met Radec dat echt een beetje een finale gevoel geeft aan het speel. Dan wanneer hij dood is het filmpje dat ze de tweede kamer in de troonkamer inlopen, en het eind speelt zoals het is.

Zoiets dergelijks zou beter zijn denk ik. Een eindgevecht met Radec dat wat meer als een eindgevecht aan zou voelen. En ook had ik wel een wat groter paleis verwacht van binnen.

En yep Rico is zeker een klootzak. In deel 1 al maar hier zowaar nog erger

btw... als speler van deel 1, had ik het echt niet zien aankomen, het was voor mij echt een grote verassing toen ik zag dat Templar zowaar vermoord word!! Nooit verwacht, kwam echt in een soort... WTF?! moment.

avatar van jellecomicgek72
Killzone 3 is al aangekondigd, heb ik gehoord.
Maar ik blijf het raar vinden dat je niet met Visar moest vechten dan zou de Game toch wat langer zijn. Maarja jammer maar ik kan gewoon niet wachten op Killzone 3!!!! maarja dat zal wel (als ie komt) eind 2010 worden.

De multiplayer is ook wel vet maar het overtreft de singleplayer niet.
De singeleplayer was gewoon de actie, de actie die iedere game in dat Genre zou moeten hebben.

De Xbox bezitters hebben Gears over War, maar wij hebben het almachtige Killzone 2!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:55 uur

geplaatst: vandaag om 00:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.