menu

Games / Spoilers / The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

zoeken in:
avatar van Car-freak
ik vindt het een leuke game maar kom er niet uit zo iemand mij willen helpen dat zo aardig zijn

avatar van Princess Piranha
Waar ben je precies?

avatar van Car-freak
ik heb 1 metaal opgehaald voor het zwaard en weet niet waar ik nu heen moet ik heb alleen de norht-west sea card niet ???
moet ik die eerst halen en waar dan??????

avatar van Princess Piranha
Als ik niet wist waar ik heen moest ging ik met dat mevrouwtje praten, bij de vulkaan. Ben haar naam kwijt, maar weet je wel wie ik bedoel?

avatar van Car-freak
je bedoelt de waarzegster
ik zal er heen gaan

avatar van rpger
Er zijn ook heel wat walkthroughs op het internet zeg maar.

avatar van Car-freak
Princess Piranha schreef:
Als ik niet wist waar ik heen moest ging ik met dat mevrouwtje praten, bij de vulkaan. Ben haar naam kwijt, maar weet je wel wie ik bedoel?


bedankt ik moet de south-west sea hebben voor het andere metal

avatar van Car-freak
ik ben al weer veel verder eg bedankt

avatar van Car-freak
maar nu zit ik weer vast

avatar van Princess Piranha
Car-freak schreef:
maar nu zit ik weer vast

Ja er zitten een paar gemene punten in de game. Waar zit je vast?

avatar van Car-freak
nee is al weer opgelost samen (met een vriend) ik zat vast bij de oceaan king temple om de laatste sea card te krijgen

Gast
geplaatst: vandaag om 10:09 uur

geplaatst: vandaag om 10:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.