menu

Games / Spoilers / Beowulf

zoeken in:
Hoe kan je krachten upgraden bij Beowulf?
Of gaat dat automatic. Aan het einde van elk level krijg ik bepaalde krachten/stenen. Maar waar kan ik deze inleveren?

merci
quote
" Het vechtsysteem is erg bruut, de krachten die je bezit kan je upgraden bij elke vlag door objectives succesvol te voltooien."

Zoals ik al eerder heb geschreven kan je aan verschillende vlaggen Beowulf upgraden, maar ook als je terugkeert naar je kasteel kan je ook met andere personages praten en vervolgens komt er 'n menu met verschillende upgrades. Snappie?

Hmm tot nu toe ben ik nog maar 1 keer naar het kasteel geweest. Zit nu in epiosode 8 ( ridders die uit een vuurbal komen).
Maar toch zie ik nergens hoe je vlaggen moet upgraden. Waar moet ik naar toe. (Afgezien van dat kasteel, en ik neem aan dat, dat automatisch gaat).
Bij het einde van een episode krijg je een scorebord waar het aantal monsters staat dat je gedood hebt. Vervolgens krijg je aantal 'stenen' rode of blauwe. En dan krijg je een meter die de ene keer naar links uitwijkt en de andere keer naar rechts.

Soms moet je weer terug naar het kasteel als je een "act" hebt voltooid en dan zou je toch terug naar het kasteel moeten keren met je bemanning. Kan zijn overigens, ik zag de vlaggen ook nog maar pas in de latere levels van het spel. Die meters overigens betekenen hoe lang je erover hebt gedaan je missie te doen voltooien.

Ik zit nu in Episode 8.
Kan iemand mij een tip geven om die vuurridders te verslaan?
Ze blijven maar komen..

Vandaag uitgespeeld en ik denk dat ik mijn stem binnenkort maar ga verlagen. Het einde is trouwens niet bijster bijzonder...

arnoudo schreef:
Ik zit nu in Episode 8.
Kan iemand mij een tip geven om die vuurridders te verslaan?
Ze blijven maar komen..


gebruik veel carnal fury dan ben je er zo doorheen maar houdt afstand als die over is want dan hakken ze met ze alles op je in

ciao

maar goed k heb iemand op weg geholpen wie kan mij helpen k zit ergens aant eind van het spel in 1 of andere ijswereld maar k kom niet bij die laatste ijspegel moet klimmen maar pleur elke keer weer naar beneden

help a.u.b

Zit je daar bij die dame die de hele tijd zit te schreeuwen? Oké, dus je moet naar boven klimmen en moet altijd pilaartjes zoeken, als het doodloopt moet je naar een andere kant springen en misschien raak je dan verder.
Hopelijk heb ik je verder geholpen met Beowulf!

pffffff jes**** ben er eindelijk door heen.... wat een gedoe man..
tactiek.. woede aanzetten.. slaan slaan slaan.. zwaardje pakken ... bijvullen net voordat hij bijna leeg is... en dat 100x

ben nu bij een leipe wolf... had hem bijna, maar mijn soldaten lopen voortdurend in de weg!!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.