menu

Games / Spoilers / BioShock

zoeken in:
Kan iemand het verhaal uileggen, ik ben nu net mijn 1e big daddy tegengekomen. Waar draait het verhaal tot daar toe. Ps let op met spoilers!!! Wat ik begrijp, achteraf van de beschermdewereld. Is dat men is doorgeslagen om de perfecte mens te creeeren.

En is de bedoeling dat je de sister redt of haar haar dood? Als je een van deze dingen doet krijg je Adams erbij of erbij. Wat dat mogen wezen.

Opeens zijn er ook meerdere levende shipbreukelingen, die de onderwereld heel goed kennen....

De maker van de onderwaterwereld rapture is Ryan, hij wilde een wereld schapen waar wetenschappers zonder de regels van overheden of morale grenzen hun gang konden gaan. Dr. Tennenbaum is één van die wetenschappers die samen met een mafia smokkelaar genaamd Fontaine een goedje ontdekte genaamd ADAM waardoor mensen bijzondere krachten verkregen. Probleem is dat deze ADAM van dode mensen moet worden verkregen, en daar zijn de little sisters voor. De bevolking van rapture is inderdaad doorgedraaid en raakte verslaafd aan het spul, ze worden splicers genoemd. In het midden van dit alles ontstond er ook nog een burgeroorlog tussen Ryan en Fontain.

Je heb de keuze om little sister te doden of te bevrijden, doden geeft je meer adam, maar heeft een consequentie op het einde, al is dit minimaal.

De rest moet je zelf maar ontdekken!

aha tnx, al die namen ook

nog enkele vragen

1) de kerel die zegt of jij zijn vrouw en kinderen wil redden, was hij ook een vlietuig/schip breukeling? Want hij schijnt het gebied de Rapture goed te kennen.

2). hoe krijg je extra slots voor Adams. Ik kan tot nu toe maar 2 krijgen.

3) wanneer krijg ik dat fototoestel? Heb je dat al of krijg je dat later in het spel.

1) de kerel die zegt of jij zijn vrouw en kinderen wil redden, was hij ook een vlietuig/schip breukeling? Want hij schijnt het gebied de Rapture goed te kennen.

Onderdeel van plot dus daar zeg ik niks over

2). hoe krijg je extra slots voor Adams. Ik kan tot nu toe maar 2 krijgen.

Extra slots kun je later kopen via de machines

3) wanneer krijg ik dat fototoestel? Heb je dat al of krijg je dat later in het spel.

Krijg je later, is een speciale missie voor.

okej tnx ben benieuwd

je krijgt alle wapens gewoon uit missies, oeps, het laatste bericht is uit 2007

Ik was dit spel zelfs vergeten, lol xd

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.