menu

Games / Spoilers / Blade Runner

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)
Als iemand vast komt te zitten, of benieuwd is naar de alternatieve acties en bijbehorende eindes, hier mijn stap-voor-stap walkthrough/guide.

Have phun!

centurion81 (moderator)
Bij Blade Runner:

pfff ik heb ongeveer een uur rondgelopen zonder nog verder te komen, ook niet met de walkthrough...Voor nu noem ik het een dag. Wat ik graag van het verhaal wil weten: Hoe komt het dat de protagonist op de foto staat naast de maanbus maar zich hier zelf niet van herinnert?

Squall Lionheart (moderator)
Beetje laat, maar... Nog verder gegaan sinds? In welk chapter zit je vast?
First guess is took a wrong turn in de sewers, een paar easy to miss exits down there...

Hoe je op die foto komt te staan ligt beetje aan je playthrough, of je een rep of een human blijkt te zijn. Zo ja, dan was het een blackmail simulatie op basis van Izo's foto. Zo niet dan was je daadwerkelijk een van de moonbus reps met z'n memory implanted om schmoove te infiltreren... Andere triggers zijn of je wordt gestoken door die schorpioen en interaction met maggie. Hints over wat andere chars zijn is te horen in de nieuwsberichtjes. Gordo entertainment model, Lucy lolita model. Dat maakt elke replay slightly anders...

centurion81 (moderator)
Neejj heb het laten liggen! Laptop waar ie op draaide heeft t inmiddels ook begeven haha, maar wel een game die ik nog es op wil pakken! Via GOG is dan wel een goed idee!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:04 uur

geplaatst: vandaag om 12:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.