menu

Games / Spoilers / Garfield 2: Tail of Two Kitties

zoeken in:
moo
ik heb het spel garfield 2 maar snap er niks van ik moet een gans helpen maar hoe krijg ik dat hek open ????????? zit vast in het spel en dit is nog maar het begin ..iemand ervaring met dit spel???

avatar van Artifact
http://www.gamesmeter.nl/forum/10

Moet er nu echt zoveel vraagtekens binnen 3 regels gebruikt worden, zucht ...

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Da's ook niet echt nodig inderdaad. Topic is in ieder geval verplaatst.

avatar van Zuzuu
Artifact schreef:
http://www.gamesmeter.nl/forum/10

Moet er nu echt zoveel vraagtekens binnen 3 regels gebruikt worden, zucht ...


Anders lopen we het risico om zijn bericht niet te zien.... grotere zucht.. -.-

moo
het gezeur over de vraagtekens is nu wel duidelijk. mijn vraag was gewoon of iemand ervaring heeft met het spel garfield 2

avatar van jellecomicgek72
moo schreef:
het gezeur over de vraagtekens is nu wel duidelijk. mijn vraag was gewoon of iemand ervaring heeft met het spel garfield 2


Ik heb er totaal geen ervaring mee.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Off topic berichten verwijderd.

avatar van jellecomicgek72
moo schreef:
ik heb het spel garfield 2 maar snap er niks van ik moet een gans helpen maar hoe krijg ik dat hek open ????????? zit vast in het spel en dit is nog maar het begin ..iemand ervaring met dit spel???


Ik heb het voor je opgezocht. Je moet door de tuin en dan naar links. Daar staat een prullenbak. Open die, daar zit de sleutel van het hek in. Ga door het hek en je hebt het gehaald.

Ravnoss
Dude, denk je dat die jongen al DRIE jaar lang elke dag hier komt kijken om te zien of iemand al gereageerd heeft op zijn vraag? Ik gok dat hij het of zelf wel heeft opgelost, of het spel aan de kant heeft gelegd.

avatar van Hadouken
Z'n laatste bezoek is van september 2007 dus ik denk dat hij het antwoord al heeft

avatar van Rujar
moo schreef:
ik heb het spel garfield 2 maar snap er niks van ik moet een gans helpen maar hoe krijg ik dat hek open ????????? zit vast in het spel en dit is nog maar het begin ..iemand ervaring met dit spel???


Een gans kan toch vliegen?

Dr. Salvador
Een kat die een gans helpt?

En als het bericht nou 3 weken terug was... 3 jaar!

avatar van jellecomicgek72
Ik vond het wel humor. Hopelijk leest die gast het bericht nog.

Dr. Salvador
Haha, dat zou inderdaad vet zijn!

blackhawk500
Moet vast een moeilijk spel zijn, als je er 3 jaar voor nodig hebt om het juiste antwoord te vinden. Haha.

Dr. Salvador


3 jaar!. En ook gewoon Garfield the game!

avatar van Starmaster501
Die gast zou zich doodlachen als hij dit terugleest.

Dr. Salvador
Ja, tenzij hij nog druk bezig is met de game, het eerste level ofzo!

blackhawk500
Haha stel je voor dat die jongen straks dit schrijft : Ja !!! eindelijk !!! bedankt jongens !!!.

Hahaha.

Dr. Salvador


avatar van jellecomicgek72
Ik heb deze game nu ook en ik kom niet verder bij het gedeelte in het winkelcentrum. Je moet de kat door alle winkels sturen maar waar moet je beginnen. Verder staat er dat je 3 muzien moet doodtrappen maar waar zijn die? Snap er geen bal van...

Dr. Salvador
Wow!. Deze game is wel erg ingewikkeld!

Zelfs ervaren gamers kunnen Garfield 2 Tail of Two Kittens niet uitspelen, of komen niet verder!

avatar van Starmaster501
Misschien moet je de film gezien hebben ofzo...

Skychanger
Je krijgt het antwoord wel, jelle. Je moet gewoon effe geduld hebben. Achter 3 jaar zal je het antwoord wel krijgen juist als die andere gozer. Hij heeft ook erg veel geduld moeten hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:47 uur

geplaatst: vandaag om 05:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.