menu

De Site / Algemeen / Avatars

zoeken in:
Dr. Salvador
In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Weet iemand hoe je je avatar moet bewerken?. Zoals een vrolijke kerstsfeer?.

avatar van Brains
Gewoon bewerken in paint of een fotobewerkingsprogramma, opslaan, en dan de nieuwe versie als avatar gebruiken lijkt mij?

Dr. Salvador
Brains schreef:
Gewoon bewerken in paint of een fotobewerkingsprogramma, opslaan, en dan de nieuwe versie als avatar gebruiken lijkt mij?


Heb ik al gedaan, maar dan staat er: alleen jpg, en nog iets anders?.

avatar van Brains
Waar staat dat?

Dr. Salvador
Kijk, ik heb met paint mijn avatar bewerkt, en ik wil hem opslaan, bij profiel, als ik op opslaan klik, dan staat er: Het kan alleen een afbeelding zijn van jpg, en nog iets anders. Terwijl het de zelfde avatar is, alleen nu bewerkt met paint!, ik snap er niks van !.

Dr. Salvador
Kijk zoals jij het hebt, hoe doe je dat, ik wil dat ook wel graag! .

avatar van Brains
Dan moet je in paint "Opslaan als.." doen, en dan even bij Opslaan als: kiezen voor een JPEG afbeelding. dan zou het moeten lukken...

Dr. Salvador
Hey, bedankt Brains, het is met jou hulp eindelijk gelukt! .

En, hoe vind je het resultaat?

avatar van Brains
Leuk
Ik meende net een andere te zien, maar deze is leuker

Dr. Salvador
Thanks! . Die van jou is ook erg leuk.
Maar mijn avatar is maar tijdelijk, dan ga ik weer terug naar de gemene Dr. Salvador! . Eens per jaar is hij aardig, alleen met Kerst!, maar zodra Kerst is afgelopen.....

avatar van DarthSolidKevin
Leuk bedacht mensen!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:00 uur

geplaatst: vandaag om 09:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.