menu

De Site / Algemeen / Toevoegbaarheid

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)

Zo te zien idd ook enkel een collectie ports, die moet er dan eigenlijk af, zal 'm nog 'ns goed nakijken...

Ajax&Litmanen1 schreef:
De GTA trilogy staat bv toch ook op de site?

GTA trilogy was ook een edge case zoals je weet, maar is iig duidelijk een (minimale) remaster. Turtles games zijn enkel straight ports, zonder extras/veranderingen/toevoegingen.

Squall Lionheart schreef:
(quote)

Zo te zien idd ook enkel een collectie ports, die moet er dan eigenlijk af, zal 'm nog 'ns goed nakijken...

(quote)

GTA trilogy was ook een edge case zoals je weet, maar is iig duidelijk een (minimale) remaster. Turtles games zijn enkel straight ports, zonder extras/veranderingen/toevoegingen.

Een paar berichten hoger in dit topic benoem ik in een quote toch alle veranderingen bij Turtles?

Ik wil je niet in het nauw drijven hoor, daarvoor gebruik ik deze discussie niet. Maar ik denk dat het jammer is als zulke games niet op de site mogen. Zou ook weer een nieuwe kans op leuke discussies zijn. Die voer je sneller in 1 topic dan in die van 15 losse Turtles games.

Sowieso krijg je komende jaren steeds vaker deze vraag denk ik, want gamebedrijven blijven dit soort pakketjes maken.

De Mario 3D All-Stars collectie is ook zo'n voorbeeld. Dat is Mario 64, Sunshine en Galaxy, maar dan iets aangepast en op 1 schijfje.

Squall Lionheart (moderator)
Museum met dev art valt imo niet onder extra content genoeg voor een aparte toevoeging. Maybe omdat sommige van de fighters nu wel online function hebben... Ik zal het in da groep gooien, laten we demodcracy weer spreken...

Squall Lionheart schreef:
Oohw dat dat zullen we maar niet doen. Verwijderen kan niet de bedoeling zijn.

Het mag dan wel een compilatie zijn, maar er zijn wel een aantal zaken toegevoegd zoals zelfs een aantal extra verborgen characters in Samurai Shodown 6.
Samurai Shodown Anthology | SNK Wiki | Fandom - snk.fandom.com

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.