menu

De Site / Algemeen / Toevoegbaarheid

zoeken in:
Squall Lionheart schreef:
@Ajax&Litmanen1:
Zou zeggen enkel voor die Bowser's Fury bonuslevel hoeft 'ie niet gelijk opnieuw d'rop...

Zover ik het in kan schatten is het geen bonuslevel, maar echt een aanzienlijk nieuw deel van de game.

Buiten dat, waar ligt nou de grens dan wat er wel en niet als remake/reboot/remaster op kan? Genoeg games die er op staan in nieuwe vorm die alleen maar grafisch zijn verbeterd.

Fonzzz002 (crew)
Ik had een vraag omtrent de DLC van The Messenger (2018), genaamd Picnic Panic. Dit is een single player DLC die los van de game gedownload moet worden, maar het is geheel gratis. Kan deze, omdat het om een losse DLC gaat, ook toegevoegd worden op de site of word het gezien als een vast onderdeel van de hoofdgame omdat het gratis is?

ik denk apart, was volgens mij voor de Mass effect 2 dlc Lair of the Shadow Broker al zo.

Cervantes (crew)
Ik heb een paar vragen over toevoegingscriteria.

Word de early access datum van een game aangehouden of de volledige release als het gaat om het jaartal?

En mag het platform worden toegevoegd van een cloud versie van een game?

Squall Lionheart (moderator)
Cervantes schreef:
Word de early access datum van een game aangehouden of de volledige release als het gaat om het jaartal?

De volledige release datum. Early access datum gebruiken we enkel tijdelijk, als er nog geen official one is...

En mag het platform worden toegevoegd van een cloud versie van een game?

Ligt eraan of de game daadwerkelijk voor dat platform is "uitgekomen". Dus of het een echte port is, of dat je de game van een ander platform streamt. Voorbeeldje: Deathloop is speelbaar op de One via streaming, maar je streamt dan de Series X versie in principe. Zo ook bij de PS1 classics zoals Resident Evil via PS Plus, in tegenstelling tot de PS2 ports in de store, stream je die van een PS1. Uitzondering hierop zijn de Steaming Only platforms zoals Google Stadia, daar is elke game "ervoor uitgekomen".

Een gratis prequel ter promotie van The Talos Principle, in mijn Steam omgeving een aparte entry, is dat apart toevoegbaar?
Zie Sigils of Elohim (2014) - MobyGames

Squall Lionheart (moderator)
Er is precedent!

Zoals CAYNE (2017) en The Awesome Adventures of Captain Spirit (2018)

Zou zeggen, net als bij de DLC regels, zolang de game langer als een half uurtje duurt, good to go.

Dus, voeg maar toe!

Squall Lionheart schreef:
Zou zeggen, net als bij de DLC regels, zolang de game langer als een half uurtje duurt, good to go.

Op mijn tempo duurt zowat alles langer dan een half uurtje

Even een kort vraagje: wat doen we met 'Google Stadia' als platform? In mijn OCD-correcties van platform volgordes kwam ik hem tegen en ik vroeg me af of het nog nut heeft om hem te laten staan. Misschien wel als iemand een stem heeft uitgebracht, maar is dat überhaupt wel gebeurd eigenlijk?

centurion81 (moderator)
Om archief/volledige geschiedenis redenen zou ik zeggen, gewoon zo houden als de laatste C64 ooit de geest geeft is het nog steeds goed te weten welke games ervoor zijn verschenen

Gast
geplaatst: vandaag om 15:31 uur

geplaatst: vandaag om 15:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.