De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic
zoeken in:
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 8 juni 2024, 18:51 uur
Courtesy of Jordy nog denk ik, ben het met je eens. Snelste manier dit nu te fixen is door de https:// te selecteren en dan ctrl V te drukken, hoef je het niet ECHT weg te halen 

0
geplaatst: 8 juni 2024, 19:01 uur
Het blijft een onnodige handeling.
En vraag me echt af puur uit nieuwsgierigheid wat ooit de gedachte is geweest achter het niet gewoon leeg laten van deze balk.
En vraag me echt af puur uit nieuwsgierigheid wat ooit de gedachte is geweest achter het niet gewoon leeg laten van deze balk.
0
geplaatst: 30 november 2024, 12:32 uur
Ik heb een probleem, al eens eerder gehad. Ik heb het idee dat er bij Gamesmeter stemmen verdwijnen.
Ik heb 410 stemmen, 411 aangevinkte meningen. Ik kan niet vinden waar die ene vandaag komt. Ben ook mijn meningentabje doorlopen.
Kan bv centurion81 of Winkelwagentje hier mij mee helpen?
Ik heb 410 stemmen, 411 aangevinkte meningen. Ik kan niet vinden waar die ene vandaag komt. Ben ook mijn meningentabje doorlopen.
Kan bv centurion81 of Winkelwagentje hier mij mee helpen?
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 30 november 2024, 13:30 uur
Kun je niet gewoon bij een game meerdere berichten als mening hebben gemarkeerd?
0
geplaatst: 30 november 2024, 16:07 uur
Je kunt maar eens per artikel een bericht als mening aanduiden.
Dus hij heeft wel een probleem ja.
Maar Centurion kan dat wel oplossen daar twijfel ik niet aan.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 30 november 2024, 17:13 uur
Manny Calavera schreef:
Ik heb een probleem
Ik heb een probleem
Weird idd, net even al je meningen doorlopen en lijken allemaal van een sterretje voorzien...
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 30 november 2024, 17:22 uur
Confusie schreef:
Ik zou 1 mening kunnen deleten dan is t 410/410?

0
geplaatst: 30 november 2024, 17:48 uur
Squall Lionheart schreef:
Weird idd, net even al je meningen doorlopen en lijken allemaal van een sterretje voorzien...
(quote)
Ja, dit had ik dus ook. Misschien ergens onterecht in een topic een vinkje gezet maar ik zie het niet.
Wat valt er nog aan te doen? Ik vind het enorm storend dat het niet klopt.
0
geplaatst: 30 november 2024, 17:49 uur
Haha dank je, maar dit is ook niet de juiste wijze. Ik vermoed toch een technisch ding.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 30 november 2024, 22:07 uur
Manny Calavera schreef:
Wat valt er nog aan te doen?
Wat valt er nog aan te doen?
Geen idee... Handmatig al je meningen en stemmen crosschecken kijken of je 'm kan spotten?
1
geplaatst: 30 november 2024, 23:08 uur
Squall Lionheart schreef:
Geen idee... Handmatig al je meningen en stemmen crosschecken kijken of je 'm kan spotten?
(quote)
Leuk klusje voor in de kerstvakantie.
Snik.
1
geplaatst: 2 december 2024, 11:47 uur
Je bent een enorme held, Nomak!
Heel veel dank.
(overigens weet ik vrij zeker dat ik er wel een stem had geplaatst, vorig jaar overkwam me dit ook al met Bomberman, daar stond dan ook plots geen stem meer maar wel een mening, het lijkt een technisch mankement)
1
geplaatst: 2 december 2024, 13:44 uur
Dan zal het volgend jaar wel weer gaan gebeuren.
Maar mooi dat het voor nu uit de wereld is.
Maar mooi dat het voor nu uit de wereld is.
0
geplaatst: 9 mei 2025, 22:34 uur
Waar is de game Super Mario 3D All-Stars gebleven op deze site?
Ik weet zeker dat deze op de site stond en dat ik erop heb gestemd. Even ter info, ik bedoel dus niet de 1993 versie, maar de Switch versie met het pakketje Mario 64/Sunshine/Galaxy.
Kan hem op geen enkele wijze vinden...
Squall Lionheart
centurion81
Ik weet zeker dat deze op de site stond en dat ik erop heb gestemd. Even ter info, ik bedoel dus niet de 1993 versie, maar de Switch versie met het pakketje Mario 64/Sunshine/Galaxy.
Kan hem op geen enkele wijze vinden...
Squall Lionheart
centurion81
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 10 mei 2025, 08:38 uur
Geen idee, Manny Calavera, Cervantes wellicht? En ja, die hadden we als aparte game erop staan!
0
Cervantes (crew)
geplaatst: 10 mei 2025, 09:53 uur
Super Mario 3D All Stars staat er niet meer op omdat de game niet voldoet aan de criteria voor toevoegbaarheid. Het zijn eenvoudige remasters. Je kunt in dit geval gewoon op de individuele switch-versies stemmen.
0
geplaatst: 10 mei 2025, 10:58 uur
Cervantes schreef:
Super Mario 3D All Stars staat er niet meer op omdat de game niet voldoet aan de criteria voor toevoegbaarheid. Het zijn eenvoudige remasters. Je kunt in dit geval gewoon op de individuele switch-versies stemmen.
Wat is dit dan weer voor een raar gedoe? Die game is er destijds opgezet na overleg en er zijn veel berichten in gepost met lange reviews en die worden gewoon even gewist?
Waarom voeg jij wel deze week twee Gears of Wars games toe die alleen wat grafische verbeteringen hebben en laat jij het 3D All-Stars pakket weg?
Die games waren ook flink verbeterd in beeld en besturing. Mario Galaxy oogde op de Switch in HD tig keer beter dan op de Wii.
Echt, hier ben ik echt niet blij meer. Was dit een gemeenschappelijke crewbeslissing of een actie van 1 iemand? Want schijnbaar wist centurion er niks van af.
Heel onbeschoft en gebruikersonvriendelijk dit.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 10 mei 2025, 13:22 uur
We hadden na veel discussie inderdaad besloten om 3D AllStars er als een titel op te zetten. Ik denk dat Cervantes niet van die discussie op de hoogte was en te goeder trouw dingen heeft aangepast. Dat moet in dit geval weer even worden teruggedraaid.
0
geplaatst: 10 mei 2025, 13:28 uur
centurion81 schreef:
We hadden na veel discussie inderdaad besloten om 3D AllStars er als een titel op te zetten. Ik denk dat Cervantes niet van die discussie op de hoogte was en te goeder trouw dingen heeft aangepast. Dat moet in dit geval weer even worden teruggedraaid.
Mag ik zeggen dat ik het heel vreemd vind dat 1 crewlid een jarenlang geplaatste titel inclusief berichten verwijdert?
Hoe krijgen we die berichten en stemmen weer terug?
0
geplaatst: 10 mei 2025, 13:36 uur
En zijn er nog meer van dit soort toegevoegde titels spontaan verwijdert?
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 10 mei 2025, 13:44 uur
Manny Calavera schreef:
Mag ik zeggen dat ik het heel vreemd vind dat 1 crewlid een jarenlang geplaatste titel inclusief berichten verwijdert?
(quote)
Op zich niet vreemd: er zijn in de jaren wel meer games toegevoegd die in ieder geval gesplitst moesten worden per platform, zo was n GB variant erg anders dan n SNES variant soms. Dat soort dingen uit elkaar trekken was n project dat nog es moest. Dit kun je ook als zodanig zien, als je de discussie die hier plaatsvond niet kent.
De stemmen en berichten zijn verdwenen das zeker een gemis, het is dan wel zo netjes om dan even de stemmers even te verwittigen.
En dit kan zomaar, het toevoegen en modereren is allemaal liefdewerk oud papier, dus er is geen hiërarchie en er zijn geen controlemechanismen binnen de crew.
0
geplaatst: 10 mei 2025, 18:21 uur
centurion81 schreef:
Op zich niet vreemd: er zijn in de jaren wel meer games toegevoegd die in ieder geval gesplitst moesten worden per platform, zo was n GB variant erg anders dan n SNES variant soms. Dat soort dingen uit elkaar trekken was n project dat nog es moest. Dit kun je ook als zodanig zien, als je de discussie die hier plaatsvond niet kent.
De stemmen en berichten zijn verdwenen das zeker een gemis, het is dan wel zo netjes om dan even de stemmers even te verwittigen.
En dit kan zomaar, het toevoegen en modereren is allemaal liefdewerk oud papier, dus er is geen hiërarchie en er zijn geen controlemechanismen binnen de crew.
(quote)
Ik vind een collectie als deze weghalen wel een wat ander dingetje. Inclusief alle cijfers en reviews.
Kan jij de game weer toevoegen?
0
geplaatst: 10 mei 2025, 21:25 uur
centurion81 schreef:
(quote)
Klinkt meer een beetje als een overijverige stagiair....
Als er stemmen en berichten bij zo'n game staan ga je die toch niet zomaar eventjes verwijderen? Dat is toch gewoon gezond verstand om dat eerst even te checken alvorens het naar het zwarte gat te sturen? Heeft niets met hiërarchie en dergelijke te maken. Of is communicatie niet gebruikelijk binnen het mod/crew team?
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 10 mei 2025, 22:26 uur
Ik ben het met je eens wbt stemmen/berichten en even checken, maar communicatie is niet gebruikelijk nee: laatste bericht in crewforum is van meer dan twee maanden geleden. Deze site leeft in waakstand. Er wordt nogal wat gesleuteld aan toevoegingen en wijzigingen. Er is geen log ergens van wat er verwijderd en gewijzigd wordt.
Conclusie wmb:
3D All Stars zet ik terug, wss maandag, wat verloren is is verloren, excuses daarvoor. Ik denk dat we als crew hier netter mee om moeten springen, daar maken we werk van. Tegelijkertijd is het ook zo dat waar gewerkt wordt er ook wel eens fouten worden gemaakt en dit een site in waakvlam-stand is waar we met zijn allen erg blij mogen zijn dat er mensen zijn die zo ontiegelijk veel werk verzetten als Cervantes de laatste maanden heeft gedaan om Games te voegen en met de beste intenties de site zo compleet en kloppend mogelijk te maken/houden..dat wil ik toch ook even gezegd hebben
Conclusie wmb:
3D All Stars zet ik terug, wss maandag, wat verloren is is verloren, excuses daarvoor. Ik denk dat we als crew hier netter mee om moeten springen, daar maken we werk van. Tegelijkertijd is het ook zo dat waar gewerkt wordt er ook wel eens fouten worden gemaakt en dit een site in waakvlam-stand is waar we met zijn allen erg blij mogen zijn dat er mensen zijn die zo ontiegelijk veel werk verzetten als Cervantes de laatste maanden heeft gedaan om Games te voegen en met de beste intenties de site zo compleet en kloppend mogelijk te maken/houden..dat wil ik toch ook even gezegd hebben

3
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 10 mei 2025, 23:18 uur
Ik vind anders ook dat dit pakket niet past als een losse toevoeging
. Mario 3D Allstars is een pakket van ports en geen remake. Voldoet niet aan de toevoegingscriteria (ik had toen die tijd al een bericht gestuurd met de suggestie of deze verwijderd kon worden). Toen Mario All Stars werd toegevoegd was nog niet bekend dat het om ports ging, waardoor die destijds wel een toevoeging kreeg waar andere pakketten dat niet kregen. Mijn voorstel zou zijn om de berichten van 3D All-Stars naar een forum te verplaatsen, maar ik zie eigenlijk geen goede reden om dit pakket alsnog toe te voegen.
Maargoed, mits de vraag groot is en moderators / andere crewleden zijn het er wel mee eens, zie ik ook geen reden bezwaar te maken. Het is niet dat dit een hele drukke site is en de toevoegingscriteria vaak wordt genegeerd.
. Mario 3D Allstars is een pakket van ports en geen remake. Voldoet niet aan de toevoegingscriteria (ik had toen die tijd al een bericht gestuurd met de suggestie of deze verwijderd kon worden). Toen Mario All Stars werd toegevoegd was nog niet bekend dat het om ports ging, waardoor die destijds wel een toevoeging kreeg waar andere pakketten dat niet kregen. Mijn voorstel zou zijn om de berichten van 3D All-Stars naar een forum te verplaatsen, maar ik zie eigenlijk geen goede reden om dit pakket alsnog toe te voegen. Maargoed, mits de vraag groot is en moderators / andere crewleden zijn het er wel mee eens, zie ik ook geen reden bezwaar te maken. Het is niet dat dit een hele drukke site is en de toevoegingscriteria vaak wordt genegeerd.
1
geplaatst: 11 mei 2025, 00:30 uur
Fonzzz002 schreef:
. Mario 3D Allstars is een pakket van ports en geen remake.
. Mario 3D Allstars is een pakket van ports en geen remake. Idd. Om eerlijk te zijn is het gewoon een collectie van roms (dat is het dus LETTERLIJK) met wat minimale kleine aanpassingen voor het bestuurbaarder te maken en een lichte upscaling. Dit is werkelijk een van de goedkoopste Nintendo 'scams' ooit.
0
geplaatst: 11 mei 2025, 10:58 uur
centurion81 schreef:
Ik ben het met je eens wbt stemmen/berichten en even checken, maar communicatie is niet gebruikelijk nee: laatste bericht in crewforum is van meer dan twee maanden geleden. Deze site leeft in waakstand. Er wordt nogal wat gesleuteld aan toevoegingen en wijzigingen. Er is geen log ergens van wat er verwijderd en gewijzigd wordt.
Conclusie wmb:
Conclusie wmb:
Ik heb ook niks verder aan te merken over iemands zijn crewwerk of inzet, maar ik vind het echt niet kunnen dat iemand gewoon een toegevoegde titel er op eigen hand af smijt inclusief alle stemmen en berichten zonder dit even met de rest van de crew te bespreken.
Maar goed, het is gebeurd dus we gaan weer door. Hoop dat je de game weer snel toe kan voegen.
Los van dat de discussie over de toevoegbaarheid jaren terug al was gevoerd (en tig andere remasters/remakes gewoon worden toegevoegd met ook alleen verbeterde graphics of besturing) is dit gewoon een pakketje dat een eigen vermelding hier verdiend. Omzetting naar HD beelden (Galaxy), nieuwe manieren van besturing, van de drie games een volledige soundtrack aanwezig lijken me voldoende zaken die het bestaan rechtvaardigen.
0
geplaatst: 11 mei 2025, 11:38 uur
centurion81 schreef:
Ik ben het met je eens wbt stemmen/berichten en even checken, maar communicatie is niet gebruikelijk nee:
Ik ben het met je eens wbt stemmen/berichten en even checken, maar communicatie is niet gebruikelijk nee:
Dan ga ik hier even kritisch zijn. Lijkt me dat daar dan iets mee gedaan moet worden. Hoe kan je als mod/crew team een site draaiende houden en opereren als er geen communicatie is? Dan handelt iedereen dus maar naar eigen inzicht, met dit soort domme en onnodige acties tot gevolg. Het een foutje noemen is leuk, maar dit had allemaal makkelijk voorkomen kunnen worden als jullie dus gewoon even met elkaar communiceren. Volgens mij een basis principe voor organisaties om dingen voor elkaar te krijgen.
Ik vind het bijzonder dat dit hiet dus niet gebruikelijk is. En dat de site in waakvlam leeft heeft daar ook niets mee te maken. En eigenlijk ook wel bijzonder want Cervantes is volgens mij vrij actief met het toevoegen en dergelijke. Niet echt een waakvlam situatie volgens mij.
Er is geen log ergens van wat er verwijderd en gewijzigd wordt.
Idee om dat eens te gaan bijhouden? Kan je ook beslissingen en overwegingen in opnemen zodat iedereen makkelijk kan zien waarom bepaalde keuzes bijvoorbeeld zijn gemaakt. Voorkomt dit soort onnodige acties en discussies

Tegelijkertijd is het ook zo dat waar gewerkt wordt er ook wel eens fouten worden gemaakt en dit een site in waakvlam-stand is waar we met zijn allen erg blij mogen zijn dat er mensen zijn die zo ontiegelijk veel werk verzetten als Cervantes de laatste maanden heeft gedaan om Games te voegen en met de beste intenties de site zo compleet en kloppend mogelijk te maken/houden..dat wil ik toch ook even gezegd hebben
Mag je zeker zeggen, en heb ik ook niets op aan te merken. Maar het heeft niets met het punt te maken. Ik twijfel echt niet aan jullie inzet hier en de tijd en energie die jullie hiervoor vrijmaken. Niets dan lof daarvoor, ik begrijp heel goed hoeveel tijd je hiermee kwijt kan zijn. Maar ik begin nu wel te twijfelen over jullie werkwijze. Dat klinkt allemaal wel heel erg amateuristisch eigenlijk. En denk dat jullie wel eens kritisch mogen kijken of er verbeterings mogelijkheden zijn.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 mei 2025, 12:06 uur
Mbt communicatie en geen log: klopt, is ook amateuristisch. We zijn dan ook amateurs. Ik ben zelf.iig niet van plan om hier kritisch naar te kijken. Ik ben van mening dat alle crewleden meer dan capabel genoeg zijn om met de regels en richtlijnen van de wiki in de hand ervoor te zorgen dat deze site zo actueel en compleet mogelijk blijft voor zover hun vrije tijd dit toestaat. Ik betwijfel of hierover kletsen dit verbetert.
PDCA cycli, kwaliteitszorg e.d hou ik persoonlijk liever alleen voor mn werk, daar heb ik hier niet zo'n zin in. Voor mezelf sprekend: ik doe dit crewwerk puur voor de lol. Als het op werk gaat lijken stop ik er meteen mee.
En om het dan toch nog even professioneel te trekken: om nu tijd in loggen e.d. te gaan investeren op basis van een incident is iig in mijn professionele tak van sport dan weer erg amateuristisch
...Ook als het om 10 incidenten zou gaan, gaat het procentueel nog steeds voor meer dan 99% goed. Best prima voor een stel amateurs. 
PDCA cycli, kwaliteitszorg e.d hou ik persoonlijk liever alleen voor mn werk, daar heb ik hier niet zo'n zin in. Voor mezelf sprekend: ik doe dit crewwerk puur voor de lol. Als het op werk gaat lijken stop ik er meteen mee.
En om het dan toch nog even professioneel te trekken: om nu tijd in loggen e.d. te gaan investeren op basis van een incident is iig in mijn professionele tak van sport dan weer erg amateuristisch
...Ook als het om 10 incidenten zou gaan, gaat het procentueel nog steeds voor meer dan 99% goed. Best prima voor een stel amateurs. 
* denotes required fields.