De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic
zoeken in:
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 20 december 2022, 10:32 uur
Update: Het werkt weer, terugkoppeling van Tim:
Klopt helemaal. We hadden gister een algemene storing van een programma dat de scripts voor o.a. het zoeken regelt.
Heb hem zojuist een keer extra laten draaien. Kreeg nu ook bijv. High On Life uit 2022 weer te zien.
Klopt helemaal. We hadden gister een algemene storing van een programma dat de scripts voor o.a. het zoeken regelt.
Heb hem zojuist een keer extra laten draaien. Kreeg nu ook bijv. High On Life uit 2022 weer te zien.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 28 december 2022, 00:00 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegbaarheid
0
geplaatst: 12 januari, 00:47 uur
Berichten verplaatst naar Games > Algemeen > Hoe heet die game ook alweer?
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 16 januari, 15:27 uur
Weet iemand of MobyGames (nog) wordt gebruikt op GamesMeter? Links e.d.?
Er draait namelijk een erg zwaar script iedere week, die maar liefst 21 uur duurt.
Ik kan het nog niet vinden eigenlijk.
Link is bijv. DOOM (1993) - MobyGames
Welke niet staat op bijv. Doom (1993) - GamesMeter.nl
Er draait namelijk een erg zwaar script iedere week, die maar liefst 21 uur duurt.
Ik kan het nog niet vinden eigenlijk.
Link is bijv. DOOM (1993) - MobyGames
Welke niet staat op bijv. Doom (1993) - GamesMeter.nl
1
geplaatst: 16 januari, 16:08 uur
@Tim94:
Mmm, weird, voor zover ik weet hebben we nooit linkjes naar MobyGames gehad... Was (en is) wel onze meest gebruikte controle site bij toevoegingen en correcties, maar volgens mij heeft GM nooit naar MobyGames doorgelinkt... Net even een greep gechecked en vind enkel linkjes naar Wiki, Bol en de andere meters.
Mmm, weird, voor zover ik weet hebben we nooit linkjes naar MobyGames gehad... Was (en is) wel onze meest gebruikte controle site bij toevoegingen en correcties, maar volgens mij heeft GM nooit naar MobyGames doorgelinkt... Net even een greep gechecked en vind enkel linkjes naar Wiki, Bol en de andere meters.
2
Tim94 (developer)
geplaatst: 16 januari, 16:25 uur
Squall Lionheart schreef:
@Tim94:
@Tim94:
Bedankt. Dan ga ik hem misschien uitzetten morgen. Mocht er toch wat missen kan ik dat altijd nog herstellen. Wellicht dat het een oud script was, maar toch nog draait.
-- 17 jan 0925
Het script staat vanaf nu uit. Mocht het toch weer aanmoeten dan hoor ik het.
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 19 januari, 13:06 uur
Top, zeker een onnodig script als het niet wordt gebruikt.
* denotes required fields.