De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2021, 09:00 uur
Banjo schreef:
Misschien iets minder je mening geven en gewoon (alleen) voor je stemmen gaan zo doe ik het al heel lang.
Ik hoef niet altijd meer zo nodig mijn menig te geven in films, maar op Gamesmeter vind ik dat wel een must. Misschien heb je daar wat aan...
Misschien iets minder je mening geven en gewoon (alleen) voor je stemmen gaan zo doe ik het al heel lang.
Ik hoef niet altijd meer zo nodig mijn menig te geven in films, maar op Gamesmeter vind ik dat wel een must. Misschien heb je daar wat aan...
Heeft in mijn geval nooit zoveel te maken met mijn mening op zich meer de algehele vormgeving die een struikelblok vormt voor sommigen.
Ergens snap je het ook wel natuurlijk, hoe zoiets ontstaat.
Eerst elke ochtend weer de confrontatie aan met dat eigen gelaat van ‘m vervolgens ziet ie mij daar losjes in de rondte dartelen jeugdig sprankelend en onbevangen.
Dat kan irritatie opwekken dan ja.
Begrijpelijk.
Alleen is dat dus niet mijn probleem.
0
geplaatst: 12 maart 2021, 09:44 uur
Nomak schreef:
Omdat ik jaren geleden ooit een ban heb gehad op Moviemeter ben ik nu dus ook mijn account van TVmeter kwijt.
Echt helemaal geweldig dat samenvoegen van die 2 sites...
Omdat ik jaren geleden ooit een ban heb gehad op Moviemeter ben ik nu dus ook mijn account van TVmeter kwijt.
Ik kan me herinneren dat daar vooraf wel wat vragen over gesteld zijn op TVmeter, maar een antwoord is daar niet op gekomen dus. Heb je al contact met ze gezocht?
Confusie je doet je naam eer aan, want ik begrijp nu niet hoe je dat volk niet kan uitstaan om vervolgen een uitleg te geven dat het niet jou probleem is?
0
geplaatst: 12 maart 2021, 13:26 uur
Nomak schreef:
Mijn tvmeter account was plots gerenamed naar mrdig_mm, daarmee kon ik inloggen.
Maar via inloggen met mrdig op moviemeter kon ik bij instellingen m’n tvmeter account koppelen. Dus nu alles onder 1 account zeg maar.
0
geplaatst: 13 maart 2021, 00:38 uur
Ik begrijp er ook niks van Confusie kun je ook in Jip en Janneke taal ook uitleggen hoe het nu zit?. Ik dacht dat je te veel botste met je mede Movie freaks want wat kan het anders zijn?.
0
geplaatst: 13 maart 2021, 04:38 uur
Ik zit al jaren niet meer op MovieMeter dus dat kan het niet zijn.
0
geplaatst: 15 maart 2021, 09:19 uur
Wordt er eigenlijk nog iets met de rotatielijst gedaan?
Daarnaast: als je weekend wat tussen moviemeter en gamesmeter (of musicmeter) heen en weer gaat dan is de nieuwe stijl helemaal niet verkeerd. Wel zijn er aantal keuzes gemaakt die niet zo handig zijn.
Daarnaast: als je weekend wat tussen moviemeter en gamesmeter (of musicmeter) heen en weer gaat dan is de nieuwe stijl helemaal niet verkeerd. Wel zijn er aantal keuzes gemaakt die niet zo handig zijn.
0
geplaatst: 8 april 2021, 22:13 uur
Misschien laten rusten als gasten zo pussy doen.
Doe ik ook altijd.
Blijkbaar je tijd niet waard dan.
Doe ik ook altijd.
Blijkbaar je tijd niet waard dan.
0
geplaatst: 9 april 2021, 07:52 uur
Als je bij meldingen een bericht krijgt dat user x je heeft geliked oid en je click dan op de user kom je bij je eigen userpagina uit....
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 9 april 2021, 09:26 uur
Ajax&Filmfreak schreef:
Als je bij meldingen een bericht krijgt dat user x je heeft geliked oid en je click dan op de user kom je bij je eigen userpagina uit....
Weet niet precies wat er aan de hand is, bij mij gebeurt er namelijk helemaal niets als ik op die naam klik. Wat ik wel weet is dat dit voorheen werkte. Wellicht dat er wat gerommeld wordt aan de achterkant momenteel.
Bij dit soort kleine dingen wacht ik liever even af =)
Ik heb TV- en Moviemeter in de klassieke layout, bij TVMeter had ik nog een like die ik kon checken net, daar is hetzelfde probleem, dus zal iig Metersite-breed zijn, waardoor het vast de aandacht van de programmeurs heeft.
0
geplaatst: 9 april 2021, 13:35 uur
Als ik nu bij meldingen op jouw username click die angefft dat je mij gequote hebt ga ik ipv naar jouw userpagina naar dit topic....
0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 20 mei 2021, 00:05 uur
Heb het idee dat dit heel controversieel is om te zeggen, maar snap eigenlijk niet waarom de meter sites geen "blokkeer gebruiker" functie hebben zodat je users niet meer te zien krijgt, zij jou niet meer en jullie ook niet meer contact kunnen opnemen (buiten dat het problemen bij spelletjes topics veroorzaakt). Dit is inmiddels een hele gebruikelijk functie op de meeste forum/social-media sites.
Op bv Moviemeter waren er bepaalde gebruikers die zich arrogant konden opstellen of wiens berichten een trol-achtig karakter hadden, en ik had het op prijs gesteld hun commentaar weg te kunnen filteren. Er is een manier om iemand te melden mits ze echt te ver gaan, maar je kunt ze alleen melden wanneer er spraken is van uitdrukkelijk en direct minachtend gedrag zoals scheldwoorden, uitingen van racisme of homofobie etc. Passieve agressie, of andere subtielere vormen van arrogantie, lijkt over het algemeen getolereerd te worden, worden ff afgepoetst of over het hoofd gezien. (Begrijpelijk, het hoeft geen drama te worden voor elke "mogelijke kleinerende ondertoon" in iemands bericht. Betrap iemand regelmatig op dergelijk gedrag en ze worden wel degelijk een hinder, wat een blokkeerfunctie kan verhelpen.
Nou heeft GM een kleine community dus heerst hier die hinder zelden, maar vooralsnog lijkt het mij een fijne toevoeging.
Op bv Moviemeter waren er bepaalde gebruikers die zich arrogant konden opstellen of wiens berichten een trol-achtig karakter hadden, en ik had het op prijs gesteld hun commentaar weg te kunnen filteren. Er is een manier om iemand te melden mits ze echt te ver gaan, maar je kunt ze alleen melden wanneer er spraken is van uitdrukkelijk en direct minachtend gedrag zoals scheldwoorden, uitingen van racisme of homofobie etc. Passieve agressie, of andere subtielere vormen van arrogantie, lijkt over het algemeen getolereerd te worden, worden ff afgepoetst of over het hoofd gezien. (Begrijpelijk, het hoeft geen drama te worden voor elke "mogelijke kleinerende ondertoon" in iemands bericht. Betrap iemand regelmatig op dergelijk gedrag en ze worden wel degelijk een hinder, wat een blokkeerfunctie kan verhelpen.
Nou heeft GM een kleine community dus heerst hier die hinder zelden, maar vooralsnog lijkt het mij een fijne toevoeging.
10
centurion81 (moderator)
geplaatst: 20 juli 2021, 16:50 uur
Public Service Announcement
Vanaf vandaag zijn de gelederen van de GM crew versterkt met Fonzzz002!
Fonzzz zal zich bezig houden met het beoordelen van toevoegingen en correcties, en het bijwerken - en beter up-to-date houden - van de releaselijst.
Welkom Fonzzz & veel plezier! Glad to have ya on board!
Vanaf vandaag zijn de gelederen van de GM crew versterkt met Fonzzz002!
Fonzzz zal zich bezig houden met het beoordelen van toevoegingen en correcties, en het bijwerken - en beter up-to-date houden - van de releaselijst.
Welkom Fonzzz & veel plezier! Glad to have ya on board!
4
geplaatst: 20 juli 2021, 17:24 uur
Success, Fonzzz002, hoop dat het je beter afgaat dan je prototype Fonzzz001 !!
2
geplaatst: 20 juli 2021, 23:06 uur
Congratz Fonzzz002! Veel wijsheid en succes gewenst in de wondere wereld van toevoegingen en correcties.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 20 juli 2021, 23:33 uur
Phoef, daar vraag je me wat .
Bedankt voor de reacties!
1
geplaatst: 24 juli 2021, 23:36 uur
8
Cervantes (crew)
geplaatst: 8 november 2022, 16:41 uur
Bedankt! Ik heb er zin in om aan de slag te gaan.
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 20 december 2022, 00:28 uur
Grovonion schreef:
zoekopdrachten werken bij mij niet...
Dat zou het een en ander verklaren . Ik dacht serieus even dat me geheugen over wat er wel/niet op de site staat me nu al in de steek liet.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 20 december 2022, 06:22 uur
Grovonion schreef:
Was me ook opgevallen. Op MM werkten ze ook niet dus ik neem aan dat t simultaan gefixt zou worden en heb nog niet bij dev gemeld. Inmiddels werken ze weer ook
Edit: en nu weer niet...
0
geplaatst: 20 december 2022, 09:09 uur
centurion81 schreef:
Edit: en nu weer niet...
Het werkt nu weer ...iets beter, het vindt tenminste een paar games. Als je bijvoorbeeld Metal ingeeft krijg je een hele reeks Metal gear games. Maar als ik bijvoorbeeld Dusk ingeef (en Dusk diver verwacht) komt er niks. Werkt dus niet zoals een zoekmachine moet werken.Edit: en nu weer niet...
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 20 december 2022, 09:27 uur
Op de een of andere manier lijkt het trouwens of titels t/m 2007 gevonden kunnen worden en daarna niet meer. Heel apart!
Bv alleen de eerste Uncharted en de eerste Assassin's Creed
Bv alleen de eerste Uncharted en de eerste Assassin's Creed
* denotes required fields.