De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2020, 21:10 uur
Als ik mag gokken alleen Xbox 360 aangezien het geen specifieke remaster voor de Xbox One betreft.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 21:25 uur
Meterfan hier al vier maanden niet meer ingelogd. Zelfs Jordy die zich heeft teruggetrokken toont nog meer interesse.
0
geplaatst: 14 juli 2020, 22:08 uur
Confusie schreef:
Meterfan hier al vier maanden niet meer ingelogd. Zelfs Jordy die zich heeft teruggetrokken toont nog meer interesse.
Beter logt hij ook nog even niet in, deze site loopt in tegenstelling tot de meeste andere metersites gewoon goed en is nog niet verpest met een stortvloed aan ads, niet werkende functies en overige ellende.
1
geplaatst: 14 juli 2020, 22:26 uur
Zit anders wel met beeldvullende grensverlegging van euro jackpot met een of andere tweedehands Giel Beelen die zegt 'zoo veel money man'. Vandaar dat ik erop kwam om hier te posten, maar dat hoef je dus niet eens te doen want niemand die het ziet of iets interesseert. Deze jongens zijn volgens mij hele dagen weinig anders aan het doen dan de grenzen van het toelaatbare opzoeken en geleidelijk overschrijden in hun zucht naar een paar knaken. Maar gelukkig is ie wel meterfan.
1
geplaatst: 15 juli 2020, 09:12 uur
Confusie schreef:
Zit anders wel met beeldvullende grensverlegging van euro jackpot met een of andere tweedehands Giel Beelen die zegt 'zoo veel money man'. Vandaar dat ik erop kwam om hier te posten, maar dat hoef je dus niet eens te doen want niemand die het ziet of iets interesseert. Deze jongens zijn volgens mij hele dagen weinig anders aan het doen dan de grenzen van het toelaatbare opzoeken en geleidelijk overschrijden in hun zucht naar een paar knaken. Maar gelukkig is ie wel meterfan.
Nou idd, als je zo'n soort full screen advertentie krijgt op mobiel krijgt dan is de site gewoon onwerkbaar. Jammer. Kijk, ads snap ik ivm kosten/opbrengsten maar het mag nooit de werking van de site zo negatief beinvloeden. En mensen zoals ik zetten dan steevast een adblocker aan in Chrome en op mobiel surf ik dan wel naar de meter sites met een privacy browser zoals Firefox Focus die default alle ads blokt.
0
geplaatst: 15 juli 2020, 09:34 uur
Heb uit solidariteit nooit een ad blocker willen gebruiken en ben ook niet de flauwste op dat gebied, maar op deze manier gaat het wel die kant op natuurlijk. Enig idee ook hoeveel data dit kost. Steeds het inladen van die reserve Giel Beelen met zijn valse belofte van gegarandeerd groots financieel gewin, één zo'n hoofd in de wereld leek me daarnaast ook al wel genoeg.
0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 11 september 2020, 14:43 uur
Het gebeurd weleens dat avatars zichtbaar zijn bij berichten, maar niet als ik op de profielpagina van de betreffende gebruiker zit. Waar ligt dit aan?
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 september 2020, 14:53 uur
Fonzzz002 schreef:
Het gebeurd weleens dat avatars zichtbaar zijn bij berichten, maar niet als ik op de profielpagina van de betreffende gebruiker zit. Waar ligt dit aan?
Valt me ook al poosje op, weet het niet zeker, maar lijkt mij te maken te hebben met de layout-overhaul van aantal jaren geleden. Voor die tijd waren avatars in de profielen kleiner. Ik heb het idee dat de avatars die nog uit die periode stammen wel weergegeven worden wanneer je ze bij berichten ziet, maar niet in de profielen. Wellicht dat Jordy hier uitsluitsel over kan geven

0
geplaatst: 11 september 2020, 17:50 uur
Als je je avatar sindsdien niet hebt veranderd is dit het geval is mijn indruk altijd geweest.
3
geplaatst: 11 september 2020, 20:03 uur
Op MovieMeter zag ik daar eens een post van voorbij komen. Destijds was er een limiet aan de grootte van je avatar en na de nieuwe lay-out kon je een grotere avatar uploaden. Bij de gebruikers die dit niet deden is inderdaad de avatar niet zichtbaar op hun profiel, maar wel nog steeds bij hun geplaatste berichten.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 13 januari 2021, 23:07 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegbaarheid
0
geplaatst: 10 februari 2021, 22:30 uur
Super Mario 3D World (2013)
Vraagje, kan de versie die vrijdag voor de Switch verschijnt geen eigen topic krijgen? Bowser's Fury is een extra aanvulling wat erbij zit en dat is zo'n 6 uur extra nieuwe game erbij.
Ik zie tegenwoordig genoeg games die los erop zijn gekomen, zoals bv vorig jaar Mario 3D All-Stars.
En zo ja, wil iemand dit dan toevoegen?
Winkelwagentje
Squall Lionheart
Vraagje, kan de versie die vrijdag voor de Switch verschijnt geen eigen topic krijgen? Bowser's Fury is een extra aanvulling wat erbij zit en dat is zo'n 6 uur extra nieuwe game erbij.
Ik zie tegenwoordig genoeg games die los erop zijn gekomen, zoals bv vorig jaar Mario 3D All-Stars.
Winkelwagentje
Squall Lionheart
0
geplaatst: 11 februari 2021, 06:32 uur
Manny Calavera schreef:
Winkelwagentje
Squall Lionheart
Winkelwagentje
Squall Lionheart
Snap het alleen zal de originele 3d world nooit genoeg stemmen gaan halen voor de top250 en de nieuwe switch versie evenmin. Samen lukt ze dat wel.

0
geplaatst: 14 februari 2021, 21:43 uur
Manny Calavera schreef:
Winkelwagentje
Squall Lionheart
Winkelwagentje
Squall Lionheart
Zou ik na 4 dagen misschien een reactie mogen ontvangen?

0
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 14 februari 2021, 22:29 uur
Deze week is die game bij mij in de post binnengekomen. Bowser's Fury functioneert meer als een DLC campaign dan een nieuwe versie van 3D World. Zodra je de game opstart krijg je de keuze om 3D World of Bowser's Fury te doen. 3D World is hetzelfde als op de Wii U, Bowser's Fury heeft er verder niets mee te maken (los van dat het soortgelijke gameplay heeft). Het is echter verplicht om de port van 3D World te kopen om Bowser's Fury te kunnen spelen, in plaats van dat ze het als een losse kortere game verkopen (vergelijkbaar met DLC campaigns zoals Donkey Kong Adventure. Persoonlijk zie ik Bowser's Fury het liefste los op de site geplaatst worden, al kan ik me voorstellen dat de omstandigheden hoe deze game is uitgekomen daar niet mee overeenkomen.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 15 februari 2021, 13:46 uur
Je vroeg mij niet, maar ik reageer maar even nu met hoe ik hiernaar kijk..Voor mij is de kern bij dit soort dingen precedentwerking:
Ik heb vorig jaar 3D All-Stars erop geplaatst. Toen ik dat deed was ik nog in de veronderstelling dat het om remakes ging en ik zag een precedent in Super Mario All-Stars. Toen ik uitvond dat het dat niet was, ging het gesprek bij 3D All-Stars al los en hetgeen besproken werd ging over deze release specifiek. Ergo: ondanks dat ik er naast zat was er zoveel behoefte om over die release te kunnen praten, dat het rechtzetten door het weer te verwijderen, nergens meer op sloeg.
Dan even im Allgemeines: er zijn zoveel variaties op remasters en remakes dat het ook voor ons (nu ja in ieder geval voor mijzelf) vaak buitengewoon moeilijk is om hier een logische en consequente keuze te maken, ook met de spelregels van de site in de hand. Voor mij is dan het belangrijkste te kijken naar bestaande precedenten (en op te letten wat je aan nieuwe precedenten creëert, wat in het geval van 3D All Stars in hindsight een verkeerde is denk ik

De twee games die m.i. op het eerste gezicht logische precedenten zouden kunnen/moeten zijn:
Mario & Luigi: Bowser's Inside Story + Bowser Jr.'s Journey (2019)
&
Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions (2017)
Als je head to head comparisons doet in youtube, zie je dat de 3DS titels, afgezien van de extra content, ook totale overhauls zijn van hun GBA en DS originelen. 3D World op de Switch verschilt echter amper van het Wii U origineel.
Desalniettemin lijkt Bowser's Fury an sich wel een geheel nieuwe game. Ik zou 'm daarom als zelfstandige game hier los op de site plaatsen, exact zo als Fonzzz002 suggereert dus.
Alleen, ik ken hier geen precedenten voor en wil oppassen met zomaar een nieuwe te maken die later back kan komen to haunt me

Voor nu: discussieer er maar op los bij de OG 3D World

4
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 16 februari 2021, 21:43 uur
Ik had je berichtje wel gezien Ajax&Litmanen1, maar ik ben m om een of andere reden helemaal uit het oog verloren. Komt vast door alle sneeuwpret van de afgelopen dagen. 
Die precedenten die ken ik ook niet (direct). Maar ik voel er best iets voor om Super Mario 3D World + Bowser's Fury als aparte toevoeging toe te laten op de site. Let wel, zou Bowser's Fury als een op zichzelf staand DLC-pakket in de Store te verkrijgen zijn, dan zou ik hier toch anders tegen aan kijken. Dan zou deze er inderdaad los op moeten. Maar Bowser's Fury voldoet aan de criteria om aan de site te kunnen worden toegevoerd, ware het niet dat deze enkel in combinatie met Super Mario 3D World beschikbaar is.
Dit blijft altijd een punt van discussie, want leg je de meetlat van onze criteria van toevoegbaarheid er naast dan kan ik deze release met net zo veel argumenten afschieten. Soms moet je de regels een beetje kunnen buigen.
Disclaimer: er kunnen geen rechten worden ontleend yadda yadda yadda

Die precedenten die ken ik ook niet (direct). Maar ik voel er best iets voor om Super Mario 3D World + Bowser's Fury als aparte toevoeging toe te laten op de site. Let wel, zou Bowser's Fury als een op zichzelf staand DLC-pakket in de Store te verkrijgen zijn, dan zou ik hier toch anders tegen aan kijken. Dan zou deze er inderdaad los op moeten. Maar Bowser's Fury voldoet aan de criteria om aan de site te kunnen worden toegevoerd, ware het niet dat deze enkel in combinatie met Super Mario 3D World beschikbaar is.
Dit blijft altijd een punt van discussie, want leg je de meetlat van onze criteria van toevoegbaarheid er naast dan kan ik deze release met net zo veel argumenten afschieten. Soms moet je de regels een beetje kunnen buigen.

0
geplaatst: 16 februari 2021, 21:48 uur
Winkelwagentje schreef:
Ik had je berichtje wel gezien Ajax&Litmanen1, maar ik ben m om een of andere reden helemaal uit het oog verloren. Komt vast door alle sneeuwpret van de afgelopen dagen.

Ja, gezien jullie toevoegkeuzes het afgelopen jaar had ik wel het vermoeden dat Mario 3D World Switch er los op mag. Zou je deze toe willen voegen en uit het Wii-U topic de berichten over wil zetten?
0
geplaatst: 11 maart 2021, 13:24 uur
Krijgt Gamesmeter ook de layout van Moviemeter?
Hoeft niet perse, vind het zo ook wel fijn haha.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 maart 2021, 13:33 uur
Manny Calavera schreef:
Hebben wij nog niets over vernomen in ieder geval...Zie dat ze tvmeter nu geïntegreerd hebben in Moviemeter...
Gezien alle aanvullende stukjes die er nu geschreven zijn op MM (bv over geschiedenis van elke streamingdienst e.d.en de nieuws/columns e.d.) betwijfel ik of wij meegaan in de site-architectuur, maar kan me voor uniformity's sake voorstellen dat we wel een grafische overhaul krijgen tzt.
...Maar van mij hoeft dat ook niet per sé

4
geplaatst: 11 maart 2021, 14:03 uur
Laat onze site hier maar het ''lelijke'' stiefzusje blijven, dus stiekem veel liever en leuker is 

0
geplaatst: 11 maart 2021, 14:23 uur
Niet lelijk maar wel heel erg overzichtelijk een grafische verfraaiing her en der dat lijkt me voor deze site genoeg. Ik vind Moviemeter nu persoonlijk veel te druk! totaal niet meer overzichtelijk en bomvol informatie die mij niet interesseren. ik hoop dat ze dat nog wat gaan in perken..
0
geplaatst: 11 maart 2021, 14:30 uur
Ze hebben wel al nieuwe logo's voor de andere meter sites, dus wie weet komt het op den duur wel. Op het eerste zicht geen fan van in ieder geval. Dit is veel overzichtelijker.
0
geplaatst: 11 maart 2021, 18:44 uur
Op de tablet vind ik het wel aardig werken. Neemt niet weg dat er zo op het eerste oog nog steeds een hoop volk komt dat voor mij niet te harden is.
0
geplaatst: 11 maart 2021, 19:11 uur
Misschien iets minder je mening geven en gewoon (alleen) voor je stemmen gaan zo doe ik het al heel lang.
Ik hoef niet altijd meer zo nodig mijn menig te geven in films, maar op Gamesmeter vind ik dat wel een must. Misschien heb je daar wat aan...
Ik hoef niet altijd meer zo nodig mijn menig te geven in films, maar op Gamesmeter vind ik dat wel een must. Misschien heb je daar wat aan...
2
geplaatst: 11 maart 2021, 19:50 uur
Poe drukke bedoening nu op moviemeter, minder uitnodigend ook om tussen alle meuk door nog ergens een reactie te lezen/plaatsen. Op mobiel ook teveel moeten scrollen om bij de reacties te komen etc en voor m’n gevoel minder goed totaalbeeld door al dat ruis. Ach ja deze Xennial kan natuurlijk ook steeds minder goed tegen veranderingen: ook kwestie van wennen.
0
geplaatst: 12 maart 2021, 02:08 uur
Omdat ik jaren geleden ooit een ban heb gehad op Moviemeter ben ik nu dus ook mijn account van TVmeter kwijt.
Echt helemaal geweldig dat samenvoegen van die 2 sites...
Echt helemaal geweldig dat samenvoegen van die 2 sites...
* denotes required fields.