menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)
Trailers toevoegen en voorbeeld functie werken weer! En so far gaat alles lekker snel...

thnx meter_fan!

hartelijk dank!

Er is een bug die ik al heel erg lang ervaar, maar ik heb nooit de moeite genomen om hem te melden.

In Firefox kan ik geen stemmen uitbrengen. Ik kan wel een rating selecteren, maar niet het platform. Zodra ik de dropdown open, verdwijnt de hele pop-up.

Dat probleem heb ik ook al eeuwen, gebruik de pijltjes om platform te kiezen...

andnino schreef:
Er is een bug die ik al heel erg lang ervaar, maar ik heb nooit de moeite genomen om hem te melden.

In Firefox kan ik geen stemmen uitbrengen. Ik kan wel een rating selecteren, maar niet het platform. Zodra ik de dropdown open, verdwijnt de hele pop-up.

Firefox op Android bij mij werkt gewoon zoals het hoort.

Heyho meter_fans,

Trailers toevoegen is weer busted. Diezelfde ongeldige video message popt weer up.
Kwartiertje geleden deed 'ie 't nog...

Op MoMe heeft moviemeter_fan slechts zo'n tachtig berichten meer gepost dan hier. In dat licht zijn de vier berichten die we hier van hem hebben gezien misschien zelfs nog best veel. Het is in ieder geval beter dan dat hij zich helemaal niet had getoond, dat zou een redelijk schaamteloos signaal zijn, naar ons, en doet je misschien ook eens stilstaan bij het mogelijke toekomstperspectief van deze site.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:
Op MoMe heeft moviemeter_fan slechts zo'n tachtig berichten meer gepost dan hier. In dat licht zijn de vier berichten die we hier van hem hebben gezien misschien zelfs nog best veel. Het is in ieder geval beter dan dat hij zich helemaal niet had getoond, dat zou een redelijk schaamteloos signaal zijn, naar ons, en doet je misschien ook eens stilstaan bij het mogelijke toekomstperspectief van deze site.

mm...als je het als aantal berichten per actieve gebruiker bekijkt denk ik dat we er met 4 berichten goed afkomen

Maar even zonder dollen: ik denk dat deze site echt wel blijft bestaan. Denk dat wat er gericht ontwikkeld wordt voor MovieMeter, maar dat met bepaalde ontwikkelingen (zoals een app o.i.d.) ook GamesMeter gewoon meegenomen wordt. Ik kan me ook voorstellen dat de overige metersites op een gegeven moment, in het kielzog van MovieMeter, meer tractie krijgen.

Het is onpersoonlijker dan destijds met Jordy en soms moeten we even wat langer wachten dan vroeger, maar ondanks de serverwissel werkt alles hier nu weer vlekkeloos toch?

Voor mij geldt iig: als de site doorontwikkeld wordt en daarmee bestaansrecht houdt, ook al gebeurt dit zonder aai over de bol of persoonlijke aandacht / maatwerk binnen een paar dagen, dan prefereer ik dat boven een site die alleen technisch onderhouden blijft maar langzaam zijn bestaansrecht verliest

Zolang hij de site in de lucht en draaiende houdt is het voor mij ook meer dan genoeg, vind het slechts opmerkelijk dat hij zo weinig moeite doet zich geïnteresseerd te tonen maar moet hij weten verder.

Weet niet waar je met die zekerheid op baseert dat de site blijft bestaan, dit hoeft helemaal niet het geval te zijn. Wanneer financieel gewin de drijfveer wordt is het een wereld waar bepaalde mensen en zaken met dagelijkse regelmaat worden afgestoten, ongeacht de eventueel gekrenkte gevoelens tot gevolg.

Las onlangs dat een site waar ik in mijn tienerjaren actief was in 2015 ook is opgedoekt. Schijnbaar bruiste het van activiteit als nooit tevoren op dat moment maar van de een op andere dag liet de admin weten dat hij er geen zin meer in had. In een aantal weken zou het adres tot niets langer gaan leiden en zo geschiedde. Het gebeurt.

centurion81 schreef:
Het is onpersoonlijker dan destijds met Jordy en soms moeten we even wat langer wachten dan vroeger, maar ondanks de serverwissel werkt alles hier nu weer vlekkeloos toch?

Om eerlijk te zijn merk ik er helemaal geen drol van - die wissel. Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik kom hier enkel om af en toe iets te lezen of te posten over een game en houd me niet zo met de interne keuken bezig. Zal voor anderen wellicht weer anders zijn maar zolang het draait en een klacht binnen afzienbare tijd behandelt wordt (let wel - liefst sneller dan dat Belgen een regering vormen) blijft het wat mij betreft om het even - zolang het maar blijft bestaan idd.

Zo niet zonde - maar dan nog, minder zonder dan dat ik Scott Pilgrim niet meer kan aankopen op mijn PS3

centurion81 schreef:
Het is onpersoonlijker dan destijds met Jordy

Ik weet het niet hoor. Geen slecht woord over Jordy, maar persoonlijkheid en communicatie is ver te zoeken bij het hele MovieMeter beleid. Ik ben daar na jaren lid te zijn geweest ooit eens na een discussie geband en nooit meer toegelaten, terwijl elke andere user die ooit was geband steeds weer een kans kreeg. Heel jammer van die starre houding daar. Ik heb daar veel tijd ingestoken en honderden films toegevoegd.

Sinner schreef:
(let wel - liefst sneller dan dat Belgen een regering vormen)
Verschil is: Belgie draait beter zonder regering, Gamesmeter gaat echter snel plat zonder support

Nomak schreef:
(quote)

Ik weet het niet hoor. Geen slecht woord over Jordy, maar persoonlijkheid en communicatie is ver te zoeken bij het hele MovieMeter beleid. Ik ben daar na jaren lid te zijn geweest ooit eens na een discussie geband en nooit meer toegelaten, terwijl elke andere user die ooit was geband steeds weer een kans kreeg. Heel jammer van die starre houding daar. Ik heb daar veel tijd ingestoken en honderden films toegevoegd.
Mij heeft Jordy onlangs nog gered bij TVmeter, ik was ook in een (in mijn ogen) onschuldige en op feiten gebaseerde discussie beland, en een van de mods had nogal snel een over-reactie, wil maar zeggen: de mods en andere support hier op gamesmeter is uitstekend. Ze weten snel de juiste toon te leggen en kunnen een uit de hand lopende discussie redelijk vlot ontkrachten. Zwarte schapen waren er hier natuurlijk ook, maar er is een enorm verschil tussen een faire discussie en trol-gedrag. Niet iedereen kan echter met dat verschil om.

zoekfunctie werkt niet, geprobeerd met musicmeter en hier, met chrome en edge.

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
zoekfunctie werkt niet, geprobeerd met musicmeter en hier, met chrome en edge.
Hier ook niet meer, MoMe zelfde verhaal..

Tip voor omslachtige workaround: google op de naam van de game die je zoekt met daarachter gamesmeter

Stylesheet problemen? Zit dit nu te typen op een gamesmeter site zonder css, wel lekker old school

moviemeter gaat hier wel goed, hmmm

geplaatst:
Om veel reclame kan ik heen kijken, maar de pop-up reclame die er nu in het scherm komt is wel een van mijn grootste irritaties op dat gebied. Nu al enkele keren per ongeluk erop geklikt omdat die precies in mijn scroll bereik valt op de telefoon. Daar mag nog wel even kritisch naar gekeken worden.

https://i.imgur.com/WI189Y2.png

geplaatst:
Welkom bij de vele klagers. Je moet op Moviemeter maar eens het feedback topic bekijken...

De sites worden aardig verknald ja.

geplaatst:
Ik krijg popups die onder andere naar Super Mario World op deze site leiden, vind het niet enorm storend maar het doel ervan ontgaat me.

geplaatst:
GTA Vice City.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Welkom bij de vele klagers. Je moet op Moviemeter maar eens het feedback topic bekijken...

Ik bezoek Moviemeter de laatste jaren erg weinig. Maar op Musicmeter gebeurt hetzelfde. Hoewel daar de communicatie wel wat verbetert is nu. En veel reclame's kan ik wel doorheen komen zolang ze niet te groot of te schreeuwerig zijn. Maar deze pop-ups zijn zeer vervelend omdat ik daar dus per ongeluk op klik omdat die net iets vertraagd in beeld komen en ik ondertussen me vinger daar al op het scherm heb gezet om te scrollen. Dat de eerste me naar de laatste zelda game pagina stuurde was nog tot daaraan toe, maar daarna kreeg ik pv-panelen en leningen.

Dit zijn precies de dingen waar ik Adblock voor het geïnstalleerd, toch maar eens kijken naar de android versie daarvan.

geplaatst:
ik heb geen last van pop-ups, andere instelling of browser?

geplaatst:
Grovonion misschien is pop-in een betere omschrijving bedenk ik me. Heb het alleen op mobiel (laatste android, Chrome), op de PC heb ik hier (nog) geen last van.

geplaatst:
legian schreef:
Grovonion misschien is pop-in een betere omschrijving bedenk ik me. Heb het alleen op mobiel (laatste android, Chrome), op de PC heb ik hier (nog) geen last van.

Bij mij net andersom. Mobiel nooit last van gehad, PC wel. Althans tot een paar dagen terug. Nu heb ik er helemaal geen last meer van.

Oh edit: bij mij net hetzelfde Heb me vergist. Wel op de phone, niet op de pc.

Hier heb ik het nog niet gezien maar bij andere meters zie je nu reclame op de cover art van wat er op die bewuste pagina centraal staat.

Grensverleggend en gewaagd.

Vraag me af of iemand daadwerkelijk zulke dingen bedenkt of dat zoiets 'gewoon' ineens zijn intrede doet.

1) Games die je online kan spelen maar niet online speelt, zijn die de moeite waard om aan te schaffen? Kan je genoeg fun uit de optie single player halen? Ik vraag dit omdat ik gister tegen een kennis zei dat ik 'Battlefield 1' in mijn bezit heb. Zijn reactie: dat is echt een game die gemaakt is voor online spelen. Hoe denken jullie hierover?

2) Is er ergens online een leerzaam filmpje te vinden hoe om te gaan met een controller die uitgevoerd is met twee joysticks? Dat had je in mijn tijd niet hoor. Sinds aanschaf PS4 en inschrijving hier voel ik me eigen verdomd oud

HALVE TAMME. schreef:
1) Games die je online kan spelen maar niet online speelt, zijn die de moeite waard om aan te schaffen? Kan je genoeg fun uit de optie single player halen? Ik vraag dit omdat ik gister tegen een kennis zei dat ik 'Battlefield 1' in mijn bezit heb. Zijn reactie: dat is echt een game die gemaakt is voor online spelen. Hoe denken jullie hierover?

2) Is er ergens online een leerzaam filmpje te vinden hoe om te gaan met een controller die uitgevoerd is met twee joysticks? Dat had je in mijn tijd niet hoor. Sinds aanschaf PS4 en inschrijving hier voel ik me eigen verdomd oud

Ik speel praktisch alleen maar singleplayer games, dus já. Battlefield 1 heb ik ook gespeeld, prima te doen. Zou zulke games alleen nooit fullpriced kopen, dus je hebt er goed aan gedaan er even mee te wachten. Zo'n campagne is toch meestal 6-10 uurtjes met veel plezier.

Ik koop de nieuwe Modern Warfare van eind vorig jaar ook weer zodra deze voor 2 tientjes te krijgen is op sites als Marktplaats.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)
Ik speel praktisch alleen maar singleplayer games, dus já. Battlefield 1 heb ik ook gespeeld, prima te doen. Zou zulke games alleen nooit fullpriced kopen, dus je hebt er goed aan gedaan er even mee te wachten. Zo'n campagne is toch meestal 6-10 uurtjes met veel plezier.
Dat is goed nieuws om te horen. Thnx.
Ik koop de nieuwe Modern Warfare van eind vorig jaar ook weer zodra deze voor 2 tientjes te krijgen is op sites als Marktplaats.
De ene keer doe ik het wel en de andere keer doe ik het niet (eigenlijk met alles). Als ik meteen aan de slag wil omdat ik super enthousiast ben koop ik het gelijk. Dit gezegd te hebben, met deze werkwijze ben je wel een dief in je eigen portemonnee natuurlijk.

geplaatst:
Vraagje, hoe zit het ook alweer met backwards compatible? Ik speel nu Red Dead Redemption 1 op mijn Xbox One. Die console kan ik niet selecteren bij de game. Mag dit dan wel toegevoegd worden of telt alleen dat het destijds is verschenen op de PS3 en Xbox 360?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:27 uur

geplaatst: vandaag om 23:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.