menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Gebruik chrome desktop PC ... pas de probleme

Ik had het bij meerdere browsers op meerdere apparaten ook zowel met Wifi als 4G.

Denk niet dat iemand het echt de moeite acht om ons ook even op de hoogte te stellen dus een kijkje op een andere Meter biedt wellicht uitkomst.

Er was een certificaatje verlopen schijnbaar, zelf stiekem toch gehoopt op wat meer spektakel.

Overigens op enkele zustersites ook al wel wat grensverleggende reclame voorbij zien komen, benieuwd of dat hier ook naartoe komt.

Zal wel weer.

Misschien komt het door de update, maar op de frontpage laden diverse plaatjes niet en ook niet als je op die link klikt en naar de betreffende game gaat.

centurion81 (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
Misschien komt het door de update, maar op de frontpage laden diverse plaatjes niet en ook niet als je op die link klikt en naar de betreffende game gaat.

Denk dat dat nog gefixt wordt, mijn avatar update van verleden week is ook niet meegekomen, schijnt eerder op MovieMeter ook geval te zijn geweest, maar is daar inmiddels gefixt. Daar wordt overigens wel gecommuniceerd door meterfan....

Mocht het nu over n poosje nog niet goed zijn dan mag je plaatjes voor desbetreffende games indienen of mij de titels PMen dan repareer ik t handmatig!

Lijkt me wel duidelijk van welke meter dan is meterfan het meeste fan.

centurion81 (moderator)
Inmiddels via MovieMeter begrepen dat de missende dingen op de andere metersites ook nog worden teruggezet!

Krijg je straks zeker weer het 'heel druk' praatje.

Ben ik niet weg van dat soort mensen.

Druk druk mensen.

Gaat er bij mij niet in.

Laat ze je niet bij de neus nemen.

Te druk voor even een belletje van dertig seconden.

Te druk om even het bericht naar alle meters te copy pasten.

Vind dat je als nieuwe admin een behoorlijk mager signaal afgeeft door het zo af te laten weten op het merendeel van je meters.

Gewoon rustig.

centurion81 (moderator)
Mja, denk dat met name MovieMeter commercieel interessant is en dat dat ongeveer bepaalt hoe de prioriteiten liggen...Onze community hier is zo klein...Ik denk dat beggars can't be choosers, dus totdat anders gebeurt ga ik bij dit soort dingen wel zelf actief informatie ophalen en hier delen

Dat is heel aardig van jou maar niet hoe het heurt.

Lijkt mij.

In het feedback topic op Moviemeter melden zich steeds meer ontevreden mensen van diverse Meter-sites dat de nieuwe leiding eigenlijk nauwelijks iets laat horen of doet. Ben benieuwd. Heb ook maar gemeld dat GamesMeter ook wat aandacht verdiend.

Op MovieMeter zijn enkele kritische berichten verwijderd zie ik, onder het mom van 'off topic' in een opmerkingen/feedback topic.

Een interessante ontwikkeling.

Squall Lionheart (moderator)
Even een pauze met toevoegingen en correcties van plaatjes en trailers...

Er gaat idd van alles mis, even geduld aub. Waitin' for da Man .

meter_fan (admin)
Beste GamesMeter- community,

Zoals jullie al vernomen hadden waren er wat problemen met de verhuizing. Allereerst excuses voor de soms wat rommelige communicatie tussen alle diverse metersites.

Zoekmachine resultaten
Het probleem met de zoekmachine zou verholpen moeten zijn, maar dat proces gebeurd eens in de zoveel dagen. Na schatting zijn alle nieuwe resultaten vindbaar in de zoekbalk vanaf aanstaande vrijdag. Tot die tijd kunnen recent toegevoegde films nog ontbreken. Mochten er tóch nog onverhoopt problemen over optreden- laat het dan graag weten.

Reageren
Het plaatsen van een reactie inmiddels een stuk vlotter moeten gaan, zover ik heb begrepen van de meeste users. Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag zodat ik de serverbeheerders op de vingers kan tikken.

Gasten online
Het aantal gasten online zou weer moeten werken. Net als inzage in IP nummers voor de moderators om zodoende spamaccounts tegen te gaan.

Afbeeldingen
Er zijn op sommige metersites nog wat problemen met de covers en/of profielfoto's. Het gaat om afbeeldingen toegevoegd binnen nu en +/- twee weken geleden. Een systeem van ons probeert zoveel mogelijk na te lopen, maar mocht je zelf ergens tegenaan lopen, wees dan zo vrij om hem alsnog zelf aan te passen. Alles wat nu gebeurt gaat in ieder geval niet meer mis, die garantie heb je van mij.

Verder hoorde ik dat het toevoegen van games bij sommigen nog mis gaat. Mocht je hier tegenover lopen mag je me wel een privé bericht sturen. Dit krijgt vanzelfsprekend voorrang. Ook tijdens de kerstdagen.

Voor nu wens ik jullie allemaal hele fijne dagen, en vanzelfsprekend -nogmaals- onze excuses voor het overlast van afgelopen dagen. Dat hadden we zelf ongetwijfeld ook anders gezien.

Zie je toch nog wat? Delen!

Awyeah, da's snel! Met gelijk een leuk kerstkado nog zo... Merry Xmas!

Bij De Site > Algemeen > Games toevoegen aan de site:

Ik krijg de laatste tijd de melding bij trailer bij game toevoegen:

''Ongeldige video, of deze video mag je niet op andere sites tonen. Videos waarbij dit niet mag zijn te herkennen aan de tekst "Embedding disabled by request" of "Insluiten op verzoek uitgeschakeld"
en kan geen enkele trailer toevoegen betreffende de games, omdat insluiten niet is toegestaan.

Ik neem maar aan dat die game devs dat zelf niet doorhebben, of waarom anders..contact opnemen met hun dan maar?

Same here, bij correcties en toevoegingen komen ze ook niet door.
Ligt niet aan de videos, hebben meer lui last van. Heb 't al gemeld...

Bij De Site > Algemeen > Games toevoegen aan de site:

Ik kon net geen enkele trailer invoegen bij mijn toegveoging van Cryogear. GM vermeld dat embedded niet mag, maar dit is gewoon een officiele youtube trailer en mijn methode heeft al 100den keren gewerkt...

ook corrigeren gaat niet, dit is de video die het probleem geeft (hoewel ook 3 andere onschuldige niet werken):

Cryogear - Official Gameplay Trailer - YouTube

Grovonion hoe loste je dit probleem op dan ?

dus maw youtube trailers linken gaat voorlopig niet?

Winkelwagentje (moderator)
meter_fan
Ik heb MoMe niet gecheckt. Dus mogelijk kaart ik een bekend probleem aan.

Voorbeeld bij berichten werkt niet (blijft maar "laden").

Same here...

Met 4 hele berichten op zijn account in een kwart jaar tijd lijkt meter_fan sowieso niet veel prio bij Gamesmeter neer te leggen.

Die kapotte voorbeeld functie wel irritant. Bij mij best een gewoonte en als ik het nu doe moet ik of blindelings posten of ik ben mijn bericht kwijt.

Dus meter fan laat aub je hulpvaardig fanatisme snel weer eens op onze knusse community neerdalen.

meter_fan schreef:
Gasten online
Net als inzage in IP nummers voor de moderators om zodoende spamaccounts tegen te gaan.

Bij deze wens ik niet dat er iemand inzage heeft in mijn spermaccount. Dat is persoonlijk.

Sinner schreef:
(quote)

Bij deze wens ik niet dat er iemand inzage heeft in mijn spermaccount. Dat is persoonlijk.

Wat lees jij?

horizon schreef:
Wat lees jij?

Dat zie je toch. Nou verpest je de grap

Gast
geplaatst: vandaag om 00:58 uur

geplaatst: vandaag om 00:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.