menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Waar? Ik zie een kopje met games, toplijsten en naar het forum. En een leeg veld met games forum toevoegingen.

https://www.gamesmeter.nl/user/377

De lay out van mijn recente stemmen is trouwens vrij lelijk. Kan dit bijgewerkt worden?

Jordy (admin)
bij mij ziet het er zo uit

(afbeelding)

bij jou dus niet? los van de admin linkjes

Jordy (admin)
Ajax&Litmanen1 schreef:
https://www.gamesmeter.nl/user/377

De lay out van mijn recente stemmen is trouwens vrij lelijk. Kan dit bijgewerkt worden?

ja klopt, ga ik morgen even naar kijken

Jordy schreef:
bij mij ziet het er zo uit

(afbeelding)

bij jou dus niet? los van de admin linkjes

Nope, de laatste 4 onderdelen ontbreken.

Jordy (admin)
ik zie het op android inderdaad, zal er even naar kijken

Jordy (admin)
opgelost?

Jordy (admin)
Sorry ik heb je bericht per ongeluk verwijderd ☹️
Daar moet ik dus ook nog iets aan doen, die verwijder knop staat te dicht op het hartje.

Ja zeg

Maar het werkt dus weer. Mooi!

Ik mis in topics bovenaan de pagina een directe link naar het subforum.

Dus als ik naar subforum Nintendo ga en op Switch klik en ik wil daarna naar het topic 3DS, dan moet ik eerst weer de hoofdpagina van het forum aanklikken, dan Nintendo en dan Switch.

Voorheen kon je toch altijd een doorklik-link vinden?

Jordy (admin)
klopt inderdaad, zal er naar kijken

Mbt de nieuwe mobiele versie (iOS in mijn geval): als je bijv het menu open klapt (of 1 van de ander 4 menu items openklapt) en je scrollt dan wat heen en weer zonder iets aan te klikken dan verdwijnt het uitgeklapte weer.

Jordy (admin)
Is dat op een telefoon? Want daar hoor je niet te kunnen scrollen, buiten het betreffende popupje. Ik kan het in ieder geval even niet nabootsen

Winkelwagentje (moderator)
Op mobiel werkt de rotatielijst niet bij mij. Ik kan geen games zoeken / toevoegen. Nog iemand last van?

Jordy (admin)
Ja ik zie het ook, zal daar naar kijken

Jordy schreef:
Is dat op een telefoon? Want daar hoor je niet te kunnen scrollen, buiten het betreffende popupje. Ik kan het in ieder geval even niet nabootsen

Ja op een iPhone, maar ik zie nu dat het alleen 'misgaat' in chrome op iOS. Safari gaat goed.
Ik weet dat je niet kan scrollen in die vensters, maar je hoeft in chrome maar heel eventjes met je vinger een verticale swipe te maken (op het witte, van boven naar beneden, pull down to refresh zeg maar) en de layover/popup verdwijnt. Kortom in chrome moet je heel precies op de linkjes klikken en vooral geen swipende beweging maken. Geen groot probleem, maar wellicht easy to fix.

Cosmetisch dingetje. Maar het formulier veld bij het toevoegen van een tweede publisher of developer is korter dan de andere velden.
http://image.ibb.co/nOzPgm/form.jpg

Squall Lionheart (moderator)
Maximum

Nog 'n cosmetisch dingetje:

Bij devs/pubs met meerdere pagina's verschijnt de keuzebalk onderaan de pagina 2x.

https://image.ibb.co/gOQsd7/dbl.jpg

Misschien al eens geopperd, maar is het technisch mogelijk om de cijfers van multi-platformen bij games te splitsen in losse cijfers (buiten 1 totaalcijfer uiteraard).

Mario Kart 8 (2014)

Bij deze game vind ik het bijvoorbeeld best interessant om te zien wat de score voor de Wii-U is en voor de Switch versie.

Jordy (admin)
Ja goed punt, dat kan wel op de statistiekenpagina

Hey Jordy, small goat:

De publisher overzichten hebben geen meerdere pagina's meer, de devs wel...

Jordy (admin)
gaat (weer) op de lijst

Jordy (admin)
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd ivm de nieuwe privacywetgeving.

In de praktijk zijn de volgende zichtbare veranderingen gedaan:
- De cookie wall is weggehaald
- Er staan op de detailpagina's geen twitter/facebook "like" knopjes meer
- Als er ergens op de site bv. een externe afbeelding of een YouTube filmpje ingevoegd is, is deze niet direct zichtbaar, totdat je hebt aangegeven akkoord te zijn met het inladen van externe media. Je kunt dit ook weigeren, dan worden deze ingevoegde media vanaf dat moment vervangen door een linkje
- Ik heb het inschrijven/inloggen/uitschrijven via Facebook, Twitter en Google opnieuw gebouwd op een manier waarbij er geen privegegevens van onze site naar de externe site gestuurd worden

Je kunt de nieuwe privacypolicy lezen voor verdere details. Als er ergens iets fout gaat dan hoor ik het graag.

Ik zie nu nergens meer trailers, geen vraag, no nuffin'... Firefox Quantum

Edit: Bij MovieMeter zie ik ze wel.

Ik heb wat moeite met t plaatsen van berichten.

Voorbeeld van een bericht werkt bij mij niet meer. En een bericht bewerken lukt me ook niet. Nog iemand last van?

Jordy (admin)
Ja dit speelt bij andere mensen ook soms, ik ga er naar kijken

Jordy (admin)
volgens mij opgelost

Ik zie nog steeds geen trailer of invoeg vraag oop gamepagina's hier op GM.
Bij de KO's en op de andere meters wel...

Berichten werken schmoove!

Jordy (admin)
misschien heb je per ongeluk op "niet accepteren" geklikt? bij je accountinstellingen kun je dit weer ongedaan maken

Jordy: Had ik ook al gecheckt en paar keer opnieuw ingesteld, maar nop...

Bij KO's en dergelijke krijg ik het invoeg vraagje wel, ook op de andere meters geen probleem, enkel bij gamepagina's zie ik niks. Al even firefox instellingen gebrowsed en gecleared, adblock, cookie autoaccept en andere plug-ins uit gezet.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.