menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Alleen de startpagina is bij mij wat langzamer (maar niet zo langzaam dat het een probleem is).

Jordy (admin)
Ja het ophalen van de homepage lijkt inderdaad langzaam te gaan. Zal even kijken wat daar de boel blokkeert

Verschillen zie je hier ook goed:

PageSpeed Insights - gamesmeter

PageSpeed Insights - moviemeter

Server response time is een issue bij gamesmeter, bij moviemeter niet. Ligt misschien dus ook wel aan de hosting.

Jordy (admin)
nu beter? er stond een database indexje verkeerd

Ja helemaal top weer! Super!

Jordy (admin)

bij "updates" komt er geen ondermenu meer te voorschijn, getest met chrome en IE...
Blijkbaar zie ik die wel als ik bv. op deze forum-pagina ben of als ik terugga naar de startpagina. Maar als ik op updates klick werkt het weer niet.

centurion81 (moderator)
Klopt heb ik ook idd...gisteravond was de website sws erg verticaal... was op moviemeter niet op zelfde moment

Edit: op smartphone zelfde euvel

Jordy (admin)
opgelost?

centurion81 (moderator)
Jordy schreef:
opgelost?

Oui, Ausgezeichnet!

@Jordy (ik krijg het overigens niet voor elkaar om je te taggen, is dit uitgeschakeld?)

Vraagje over de systemen. Vandaag Just Cause 2 gespeeld op de Xbox One, ondank dat het oorspronkelijk een Xbox 360 game is. Komt dit dan niet als stemoptie erbij, want nu vink ik de 360 maar aan?

centurion81 (moderator)
Ajax&Litmanen1 schreef:
@Jordy (ik krijg het overigens niet voor elkaar om je te taggen, is dit uitgeschakeld?)

Vraagje over de systemen. Vandaag Just Cause 2 gespeeld op de Xbox One, ondank dat het oorspronkelijk een Xbox 360 game is. Komt dit dan niet als stemoptie erbij, want nu vink ik de 360 maar aan?

Dat gaat niet automatisch, dan moet iemand als platform xboxone toevoegen. Dat wil ik wel doen maar kan het niet fixen op mobiel en zit nu in de kroeg als jij m als correctie instuurt accept ik m vanavond of morgenochtend:)

centurion81 schreef:
(quote)

Dat gaat niet automatisch, dan moet iemand als platform xboxone toevoegen. Dat wil ik wel doen maar kan het niet fixen op mobiel en zit nu in de kroeg als jij m als correctie instuurt accept ik m vanavond of morgenochtend:)

Maar gaat dit niet voor honderden games gelden, met de Xbox One backwards modus?

Lijkt me van niet, het zijn tenslotte Xbox 360 games en niet Xbox one games. Of hoe werd dit de laatste jaren gedaan met Ps1 games op PSN?

Jordy (admin)
Ajax&Litmanen1 schreef:

Ajax&Litmanen1 bij mij werkt het (wel), dus ik weet even niet hoe dat komt

Jordy (admin)
Als een game een remake krijgt voor een nieuw platform, dan moet deze toegevoegd worden via een correctie (tenzij de crew vindt dat het een losse toevoeging moet zijn)

Als je met een of andere emulatie of backwards compatibility modus een oude game speelt, dan lijkt me dat niet de bedoeling, en zou ik gewoon het originele platform kiezen.

Ik weet niet wat hier van toepassing is.

Het gaat hier om dat tweede inderdaad, backwards compatibility op de One.

Ik was benieuwd hoe de regels hierover waren, want dan moet je inderdaad honderden games aanpassen.

Jordy bedankt, geen idee waarom, maar nu kan ik wel weer taggen.

Squall Lionheart (moderator)
Ajax&Litmanen1 De regel was nu als een game backward compatible is, en hij ook op het nieuwe platform te downloaden is (bij de One bijna alle), dat 'ie dan een eigen platform aanduiding krijgt (dus PS1 op PS2 back pat games niet). Tot nu toe hebben we idd die honderden games zitten aanpassen. Ik ga regelmatig die back pat lijstjes af en voeg dan het 'nieuwe' platform toe. Dus als je het nog eens tegenkomt, stuur maar 'n correctie door!

Squall Lionheart schreef:
Ajax&Litmanen1 De regel was nu als een game backward compatible is, en hij ook op het nieuwe platform te downloaden is (bij de One bijna alle), dat 'ie dan een eigen platform aanduiding krijgt (dus PS1 op PS2 back pat games niet). Tot nu toe hebben we idd die honderden games zitten aanpassen. Ik ga regelmatig die back pat lijstjes af en voeg dan het 'nieuwe' platform toe. Dus als je het nog eens tegenkomt, stuur maar 'n correctie door!

Top!

En ik zie dat je Just Cause 2 ook al hebt aangepast!

Ik vind jullie keuze ook de beste, met toevoeging van de One.

Als ik zoek op "Wipeout: Omega Collection" krijg ik dit. Maar zodra ik erop click krijg ik de melding dat er geen game is gevonden.

Winkelwagentje (moderator)
De Omega Collection had ooit een aparte gamepagina. Die is verwijderd, maar blijkbaar zijn de restanten ervan nog vindbaar via de zoekfunctie.

Jordy (admin)
opgeschoond!

Winkelwagentje schreef:
De Omega Collection had ooit een aparte gamepagina. Die is verwijderd, maar blijkbaar zijn de restanten ervan nog vindbaar via de zoekfunctie.
Dan moeten Wipeout HD:Fury en 2048 een vermelding voor PS4 krijgen, niet? Een correctie heb ik alvast ingediend.

Die Wipeout Omega Collection moet er gewoon op. Leg maar eens uit waarom die niet op de site zou mogen en een Crash Bandicoot collection wel.

Het kan zijn dat mij iets ontgaan is, maar klopt het dat ik nergens een algemene rotatielijst kan terugvinden? De optie om een persoonlijke aan te maken heb ik nog steeds.

je kunt de link onderaan vinden, maar de pagina zelf lijkt er niet meer te zijn: Pagina niet gevonden - GamesMeter.nl

Jordy (admin)
Klopt, de link in de footer zal binnenkort ook verdwijnen. Er zijn te weinig actieve persoonlijke rotatielijsten om tot een goede lijst te komen

Jordy (admin)
Het uiterlijk van de site is iets gewijzigd, vooral op mobiel. Achtergrond kun je hier vinden: binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl

Als test zijn deze wijzigingen hier vast doorgevoerd. Ik hoor graag als jullie ergens een (nieuwe) bug of opmaakfout zien

Ik zal wel scheel zijn, maar waar vind ik mobiel nu de update knoppen van forum en de games-topics?

Jordy (admin)
in het menu, icoon linksboven

Gast
geplaatst: vandaag om 11:42 uur

geplaatst: vandaag om 11:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.