menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:
Corrigeer hem dan.

avatar van DoraRing
Done, ik dacht dat dat alleen met je eigen games kon :O

avatar van Jordy
Ik vraag me overigens sterk af of we de hele "discussies over een persoon" (hier developers) niet helemaal moeten schrappen voor deze site, ik vermoed dat het echt totaal niet gebruikt gaat worden.

Misschien is het inderdaad op zijn plaats dat gedeelte te integreren in het normale forum. Maar misschien eerst even afwachten.

avatar van dwejkk
Bij Super Mario Bros. 3 staat dat het spel uit 1991 komt, het jaar dat het spel in Europa werd gereleased. Ik vind eigenlijk dat daar het orginele jaar moet staan, op bijv. Moviemeter staat toch ook het orginele jaar in plaats van het jaar dat het in Nederland is uitgegeven.

avatar van sxesven
Dat is dan ook de bedoeling; is een foutje geweest bij het toevoegen, naar ik aan mag nemen. Kun je gewoon een correctie tegenaan gooien.

avatar van Hadouken
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan niet reageren bij games? Er staat geen tekstvenster, zoals hier.

edit: Ok nu wel

Behoren er wel te staan. Kan je ook niet reageren via "nieuw bericht"?

avatar van Hadouken
Ja hij doet het. Ik weet niet waar het aan lag.

Is bij de anderen ongeveer een minuut geleden ook de complete lay-out naar de knoppen gegaan?


(afbeelding)


Edit: Back in business!

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
http://www.gamesmeter.nl/game/92

Als je daar op gestemd hebt gaat het hele stembalkje door het kader heen omdat de naam te lang is.

avatar van DoraRing
Leuk een top 250

avatar van Shangri-la
Ik mis nog een platform, ik wilde net een game toevoegen die ook op de Palm is uitgekomen maar kon deze niet selecteren.

avatar van Hadouken
Ik vind sommige genres een beetje knullig klinken. Zo staat er bijvoorbeeld 'Schiet'. Het lijkt me beter als dat bijvoorbeeld zou worden veranderd in Shooter of FPS.

avatar van Koekebakker
Misschien is het al gemeld, maar ik kon het zo gauw niet vinden. In de aanmeldingsmail die ik ontving (met wachtwoord) stond een link naar
http://www.gamesmeter.nl/my_mm/login
Die doet 't niet, moet ongetwijfeld ...my_gm... zijn.

Komt bij de statistieken van een game in het 'toplijst-rijtje' niet te staan welke eventuele positie de game heeft in een toplijst van een platform?

avatar van Metalfist
Klopt het dat Mortal Kombat 3 zowel in de top 100 en in de flop 100 sta?
Dat is bij meerdere spellen ook...

avatar van kArIzMa_TuRk
Ja, dat klopt... Site is pas aangemaakt er staan nauwelijks spellen op. Het gaat veranderen nadat er meer spellen zijn toegevoegd!

avatar van Hadouken
Maar dat is ook logisch, aangezien er nog niet veel games op de site staan.

Misschien 'platform' toevoegen bij zoekopties?

avatar van Jordy
Hou je nou eens op met punten opnoemen die al lang een breed op de bekende punten lijst staan?

avatar van Jordy
Louis2703 gaat ook helpen met de toevoegingen, succes!

avatar van kArIzMa_TuRk
Jordy schreef:
Louis2703 gaat ook helpen met de toevoegingen, succes!
Leuk man! succes

avatar van Jordy
En ook Zelva gaat helpen.

Ik zal het maximum voor de wachtrij op 3 zetten, eens kijken of dat bij te houden is

avatar van kArIzMa_TuRk
Jordy schreef:
En ook Zelva gaat helpen.

Ik zal het maximum voor de wachtrij op 3 zetten, eens kijken of dat bij te houden is
Hey Top, Top, Top!

avatar van Jordy
Jordy schreef:
Ik vraag me overigens sterk af of we de hele "discussies over een persoon" (hier developers) niet helemaal moeten schrappen voor deze site, ik vermoed dat het echt totaal niet gebruikt gaat worden.


Ik heb het voor nu uitgeschakeld, kan altijd makkelijk weer terug als we het toch willen. Maar voorlopig ben ik van mening dat een developer niet even interessant is als een zanger of een schrijver.

avatar van Alastor
Prima! Nu nog de linkjes naar MobyGames.

avatar van Jordy
Ja eens kijken of je daar makkelijk naar kunt linken

Jordy schreef:
Hou je nou eens op met punten opnoemen die al lang een breed op de bekende punten lijst staan?

Sorry, ik had de lijst laatst nog bekeken maar kon niet herinneren dat deze erop stond.

avatar van dwejkk
Handig die linkjes naar de andere sites

Gast
geplaatst: vandaag om 22:36 uur

geplaatst: vandaag om 22:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.