menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Stemmen op verwachte games verboden

zoeken in:
Hehe, waarschijnlijk en hopelijk voor hem!

Ravnoss
Je hebt door dat je op een topic van meer dan een jaar oud reageert, zonder iets inhoudelijks toe te voegen?

haha

Natan85
Awesome post dude!

Pastichio Rocker
Ik stem alleen maar op games die ik niet heb gespeeld. Wat is de probleem?

shadowmaster100
Pastichio Rocker schreef:

probleem is dat jij niet weet wat de probleem is

Probleem is dat 'probleem' een vrouwelijk zelfstandig naamwoord is en dus 'het' ervoor behoort te staan. Het probleem dus

Oftewel: topic kan net zo goed gesloten worden

Awake78 schreef:
Probleem is dat 'probleem' een vrouwelijk zelfstandig naamwoord is

Ja vooral vrouwelijk inderdaad

haha ja precies

284

Voorbeeld: gaf de leraar jou vroeger voor of na het proefwerk een cijfer !!!

Dit antwoord kan je weer gebruiken in je bovenstaande quote, als je dan nog niet weet wat het probleem is !

shadowmaster100
laat hem maar 284, hij wil gewoon aandacht

Rujar schreef:
(quote)

Ja vooral vrouwelijk inderdaad

Onzijdig hoor. (Das Problem in Duits?)

Je zou graag willen dat een probleem vrouwelijk was

Vaak is een probleem vrouwelijk .

Voor mij is het beste om niet te stemmen op onverwachtse games. Zoals vermeld is een demo alleen maar een stukje van de game die uit moet komen. Je zou maar een demo spelen die je in 1 uur klaar hebt terwijl de game bijna 50 speeltijd heeft. Ok, je zal het niet direct weten maar het lijkt me wel gek om een inhoudelijke oordeel te hebben van 1 uur spelen terwijl je beter kan stemmen als je ongeveer 50 uur die game heb gespeeld.

jirachi04 schreef:
(quote)

Onzijdig hoor. (Das Problem in Duits?)

Je zou graag willen dat een probleem vrouwelijk was

dat zijn Duitsers
Het meisje = das madchen
of hoe je het ook schrijft. En dat is dan onzijdig, wat een verrekte * taal

'Het' is toch ook onzijdig of niet? Alleen ''de'' kan dacht ik vrouwelijk of mannelijk zijn.
Dus hier zijn dacht ik meisjes ook onzijdig hoe vrouwelijk ze ook uitzien .

Pastichio Rocker
Das Mädchen (EV), Die Mädchen (MV)

Aber ist ein grosser Schwanz für Mädchen faszinierend, oder..?

jirachi04 schreef:
'Het' is toch ook onzijdig of niet? Alleen ''de'' kan dacht ik vrouwelijk of mannelijk zijn.
Dus hier zijn dacht ik meisjes ook onzijdig hoe vrouwelijk ze ook uitzien .

dat verklaart heel veel.
Meisjes zijn dingen

spelfreak
ok.... leuke off-topic berichten

markwiering
Vroeger was dit nog gangbaar, maar tegenwoordig zie ik nooit meer demonstratieversies van spelletjes.

In het verleden kon ik bij de supermarkt of een speelgoedwinkel bij aankoop van bepaalde producten gratis een CD-ROM meekrijgen met daarop bijvoorbeeld de demonstratieversie van Rayman 3: Hoodlum Havoc (2003) of een ander spel waarvan ik de naam kwijt ben.

Maar, toen dat zo was, was ik 5 jaar oud. Ik ben nu 21 jaar oud: 16 jaar verder. En ik zie echt nergens nog dat er demonstratieversies worden vrijgegeven.

Volgens mij is dit er een beetje uitgeraakt, wat ik op zich wel jammer vind. Het fenomeen waarbij jij - om een indruk te krijgen van het spel voordat jij hier echt geld aan uitgaf - gratis de demonstratieversie kon spelen, vond ik wel wat.

Maar, dan moest het wel een goede demonstratieversie zijn, die jij onbeperkt vaak kunt spelen. Demonstratieversies waarbij jij de volledige versie kunt spelen, maar slechts voor een uur of een paar dagen, vond ik altijd verschrikkelijk.

Maar, jij kunt op basis van een demonstratieversie inderdaad niet het hele spel beoordelen. Ik vind het daarom terecht dat jij pas mag stemmen als jij de volledige versie gespeeld hebt.

En jij moet het spel ook volledig hebben uitgespeeld. Als jij ergens in het begin van het spel blijft hangen en maar niet verder komt, vind ik niet dat jij een stem mag uitbrengen voor het spel. En ook niet als jij ergens in de laatste levels blijft hangen en de eindbaas of eindrace maar niet kunt overwinnen. Dan beoordeel jij het spel namelijk puur en alleen op het gedeelte dat jij gespeeld hebt i.p.v. het volledige spel, aangezien jij alle levels die hierna komen nog niet kent.

markwiering Hoodlum Havoc? Waarom vertaal je dat niet naar iets als 'Bandiet Verwoesting'?

markwiering
Nomak schreef:
markwiering Hoodlum Havoc? Waarom vertaal je dat niet naar iets als 'Bandiet Verwoesting'?

Ik gaf slechts de link van het spel. Op deze webplek wordt de Engelse vertaling van de titel gehanteerd i.p.v. de Nederlandse vertaling. Als ik de titel zelf had uitgetypt, had ik het keurig netjes: "Schobbejakkenverwoesting" genoemd.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:38 uur

geplaatst: vandaag om 17:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.