menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Delloo schreef:
In Games > Algemeen > Tomb Raider remasterd games:

De Tomb raider remastered games kan ik niet vinden in de zoek balk op het woord TOMB. Alle tombraider games zie ik daar behalve de remastered versies. Graag toevoegen.

Hallo Delloo,

Niet alle Tomb Raider games zie je daar, slechts degenen met de meeste stemmen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Ik zag dat je gelukkig de games wel hebt gevonden door na het typen van TOMB op enter te drukken en de lijst te bekijken

Overigens, wanneer je in de zoekbalk "Tomb Raider I" intypt, krijg je alsnog de remastered versies als suggesties. Iets meer toetsen indrukken op je toetsenbord, da's vervelend, maar dan heb je ook wat!

Iemand die Demon Tides wil toevoegen?

Opvolger van Demon Turf. Maar dit keer in 'volwaardig' 3D. Voorlopig enkel op PC. En heeft een demo op Steam.

Cervantes (crew)
Sinner schreef:
Iemand die Demon Tides wil toevoegen?

Opvolger van Demon Turf. Maar dit keer in 'volwaardig' 3D. Voorlopig enkel op PC. En heeft een demo op Steam.

Demon Tides heb ik toegevoegd.

Toppie. De demo is best vermakelijk trouwens. Alhoewel je best wel precies met zijn met je double jump en dash tegelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:47 uur

geplaatst: vandaag om 15:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.