De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site
zoeken in:
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 13 december 2024, 00:17 uur
I Am... Portal-man!
Ur welcome...
https://ih1.redbubble.net/image.1180140196.1874/mo,large,flatlay,product_square,600x600.u4.jpg
Ur welcome...
https://ih1.redbubble.net/image.1180140196.1874/mo,large,flatlay,product_square,600x600.u4.jpg
0
geplaatst: 16 december 2024, 23:49 uur
Weet niet of deze op 'nog toe te voegen lijst staan' of dat het manueel moet. Maar als iemand zou willen? Graag.
The Midnight Crimes
Lost Islands
Met name The Midnight Crimes ziet er bijzonder cool uit. Een soort open world Victoriaans Detective game in Cell Shaded stijltje. Zag de trailer voorbij komen op youtube vanuit mijn ooghoek en dacht eerst bijna dat het The Wolf Among us 2 was.
De anders is een free to play Samurai game. PVPVE met diverse clans en een degelijk uitziend combat systeem.
The Midnight Crimes
Lost Islands
Met name The Midnight Crimes ziet er bijzonder cool uit. Een soort open world Victoriaans Detective game in Cell Shaded stijltje. Zag de trailer voorbij komen op youtube vanuit mijn ooghoek en dacht eerst bijna dat het The Wolf Among us 2 was.
De anders is een free to play Samurai game. PVPVE met diverse clans en een degelijk uitziend combat systeem.
1
geplaatst: 20 december 2024, 05:04 uur
Misscien ook Forgotten Memories? Was een android Survival Horror game die de overstap naar de Switch heeft gemaakt. En verdorie het is best een degelijk en creepy ding ook.
0
geplaatst: 20 december 2024, 11:43 uur
Tops. Die bovenste twee ook nog evt? Dankbaarheid alvast in overvloed indien tijd beschikbaar is.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 20 december 2024, 14:53 uur
The Midnight Crimes staat er al op.
0
geplaatst: 22 december 2024, 08:13 uur
Kan iemand dit spel toevoegen:
Manga Fighter - Wikipedia - en.wikipedia.org
AKA Qpang (Nederlandse titel)
Manga Fighter - Wikipedia - en.wikipedia.org
AKA Qpang (Nederlandse titel)
0
geplaatst: 19 januari, 05:37 uur
Ik heb er ook.nog enkele die niet op de site staan:
Monster Prom
Monster Prom 2: Monster Camp
Monster Prom 3: Monster Roadtrip
Monster Prom 4: Monster Con
Een hele rits dating sims / visual novels / time management games die gewoon wel lollig / flauw zijn
En op zowat alles verkrijgbaar zijn. Steeds hetzelfde uitgebreide groepje karakters met hun eigen trekjes en popculture verwijzingen. Niet brilliant. Wel leuk op zijn tijd (getuige dat ik ze op pc had maar ook op Switch heb aangeschaft).
Monster Prom
Monster Prom 2: Monster Camp
Monster Prom 3: Monster Roadtrip
Monster Prom 4: Monster Con
Een hele rits dating sims / visual novels / time management games die gewoon wel lollig / flauw zijn
En op zowat alles verkrijgbaar zijn. Steeds hetzelfde uitgebreide groepje karakters met hun eigen trekjes en popculture verwijzingen. Niet brilliant. Wel leuk op zijn tijd (getuige dat ik ze op pc had maar ook op Switch heb aangeschaft).
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 11:00 uur
Thanks! Bijzonder, aan verschillende kanten van gehoord via school, bieb, techlabs e.d., dus in mijn beleving was deze game een bekend begrip zoals minecraft... zo bekend en begeerd is het kennelijk niet. Mijn zoontje heeft er in ieder geval veel plezier van.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: afgelopen dinsdag om 14:28 uur
Berichten verplaatst naar Roblox (2006)
* denotes required fields.