menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:

Weet niet of deze op 'nog toe te voegen lijst staan' of dat het manueel moet. Maar als iemand zou willen? Graag.

The Midnight Crimes
Lost Islands

Met name The Midnight Crimes ziet er bijzonder cool uit. Een soort open world Victoriaans Detective game in Cell Shaded stijltje. Zag de trailer voorbij komen op youtube vanuit mijn ooghoek en dacht eerst bijna dat het The Wolf Among us 2 was.

De anders is een free to play Samurai game. PVPVE met diverse clans en een degelijk uitziend combat systeem.

Misscien ook Forgotten Memories? Was een android Survival Horror game die de overstap naar de Switch heeft gemaakt. En verdorie het is best een degelijk en creepy ding ook.

Tops. Die bovenste twee ook nog evt? Dankbaarheid alvast in overvloed indien tijd beschikbaar is.

Squall Lionheart (moderator)
The Midnight Crimes staat er al op.

Sorry. Langsgekeken.

Kan iemand dit spel toevoegen:

Manga Fighter - Wikipedia - en.wikipedia.org

AKA Qpang (Nederlandse titel)

Is er een reden waarom Roblox niet op de site staat?

Ik heb er ook.nog enkele die niet op de site staan:

Monster Prom
Monster Prom 2: Monster Camp
Monster Prom 3: Monster Roadtrip
Monster Prom 4: Monster Con

Een hele rits dating sims / visual novels / time management games die gewoon wel lollig / flauw zijn
En op zowat alles verkrijgbaar zijn. Steeds hetzelfde uitgebreide groepje karakters met hun eigen trekjes en popculture verwijzingen. Niet brilliant. Wel leuk op zijn tijd (getuige dat ik ze op pc had maar ook op Switch heb aangeschaft).

centurion81 (moderator)
JonnieBrasco schreef:
Is er een reden waarom Roblox niet op de site staat?

Nee!

Thanks! Bijzonder, aan verschillende kanten van gehoord via school, bieb, techlabs e.d., dus in mijn beleving was deze game een bekend begrip zoals minecraft... zo bekend en begeerd is het kennelijk niet. Mijn zoontje heeft er in ieder geval veel plezier van.

centurion81 (moderator)
Berichten verplaatst naar Roblox (2006)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:31 uur

geplaatst: vandaag om 17:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.