menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:
avatar van Sinner
Eventueel ook nog Ritual: Crown of Horns? Verkrijgbaar op zowat elk last gen platform.

avatar van Waackx
Kan iemand Dead Dust voor PS4 toevoegen ?

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Ik heb ze allemaal toegevoegd.

Dead Dust
Farm Manager 2018
Ritual: Crown of Horns

avatar van Confusie
Waarom staat Monkey Kong er nog niet op.

avatar van Confusie
Niet gemakkelijk iets over te vinden maar hij bestaat wel degelijk.

avatar van Sinner
Iemand die Warhammer 40,000: Boltgun wil toevoegen?

De officiele site is Warhammer 40,000: Boltgun

Warhammer Boltgun in een Retro Duke Nuke'm jasje. Kan voor mij al moeilijk misgaan. En op elk denkbaar platform.


avatar van Sinner
Ik dank u ten zeerst. Nu hopen dat hij niet kut is. Ook al zal ik dan nog mijn plezier eruit halen.

avatar van Sinner
Iemand die zich geroepen voelt voor het immer interessante en prachtige nieuwe deel in de Atelier (haast een subgenre op zich met bijna 2 dozijn of zo spellen) toe te voegen?

Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key - koeitecmoeurope.com

Voor Switch, PS4/5 en Windows.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Sinner schreef:
Iemand die zich geroepen voelt voor het immer interessante en prachtige nieuwe deel in de Atelier (haast een subgenre op zich met bijna 2 dozijn of zo spellen) toe te voegen?

Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key - koeitecmoeurope.com


Cervantes was me voor

Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key (2023) - GamesMeter.nl

avatar van Sinner
Deze ook nog? Steam en Switch.

Pirates outlaws

...weer een deckbuilder. Maar ook weer eentje met heel veel potentieel en content.


avatar van Grovonion
Vraagje aan de mods/crew, gaan we Amazon Luna ook toevoegen aan de keuze van games-systemen? Het is wel nog niet overal beschikbaar (momenteel enkel US, Canada en Duitsland?) maar ik vermoed dat het een kwestie van tijd is

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Wat ik ervan lees is het software waarmee je games online spelen (ala Steam), maar telt het niet als los platform. Het is nog steeds nodig om een PC / Mac / Tablet etc te hebben om deze te gebruiken. Kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.

avatar van Grovonion
Fonzzz002 schreef:
Wat ik ervan lees is het software waarmee je games online spelen (ala Steam), maar telt het niet als los platform. Het is nog steeds nodig om een PC / Mac / Tablet etc te hebben om deze te gebruiken. Kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.
Dat was Google Stadia toch ook? En die is wel toegevoegd. Punt is dat je dit niet enkel op een PC of Android kunt spelen, je kunt hem ook op een Chrome box spelen en je hebt de Luna service nodig om games te spelen. Maar als er geen exclusieve games op worden ontwikkelt gaat het ook geen gemis zijn. Misschien iets om in de gaten te houden?

avatar van Sinner
Iemand The Companion?

Doet me ergens wat denken aan een kruising tussen Flower en Journey? En een Walking Sim. Erg mooi en relaxed. Zowel op steam als switch.

avatar van Sinner
Iemand die Mask of the Rose wil toevoegen?

Net zoals bovenstaande intrigeerde deze titel me best. Beetje een avontuur / RPG / detective verhaal in hetzelfde (?) lichtjes alternatief universum als Sunless Skies en Sunless Sea, met mooi artwork.

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Sinner schreef:
Iemand die Mask of the Rose wil toevoegen?


There ya go!



avatar van Confusie
Gas Station Simulator.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)

avatar van Confusie
Super.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)

98 of loodvrij?

avatar van Confusie
Super scherp en fakking snel.

avatar van Sinner
Iemand die Tyrant's Blessing wil toevoegen?

Blijkt min of meer een spirituele opvolger van Into the Breach te zijn. Op PC en Switch (waar ik het tegenkwam in de sales).

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)

avatar van Sinner
How about The Blind Prophet.

Zowel op PC als Switch. Nu op de laatste voor 1.99 tijdelijk ter lancering ipv 19.99. Een bijzonder sfeervolle graphic adventure / visual novel.

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Sinner schreef:
How about The Blind Prophet.

Zowel op PC als Switch. Nu op de laatste voor 1.99 tijdelijk ter lancering ipv 19.99. Een bijzonder sfeervolle graphic adventure / visual novel.


Is toegevoegd!

avatar van Sinner
Iemand die Fae Farm wil toevoegen? Komt op 8 september uit op zowel Steam als de Switch en lijkt volgens de cozy-community hype wel een van DE te spelen games te worden in het genre. En eh...ik ga niemand tegenspreken. Samen met de spirituele opvolger van Stardew Valley (Haunted Chocolatier) wel bij de meest gewilde games in mijn lijstje.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:56 uur

geplaatst: vandaag om 06:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.