menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:

Zou iemand Fire Emblem Fates: Revelation willen toevoegen?

Hartelijk bedankt Winkelwagentje!

Ik weet dat remasters altijd een punt van discussie zijn, maar na het zien van de nieuwe gameplay video wil ik toch een klein pleidooi houden voor NieR Replicant ver.1.22474487139...

Het verhaal is hetzelfde, maar het hoofdpersonage is nu de 'broer' en niet de 'vader' waardoor de dynamiek van het verhaal anders is dan in Nier: Gestalt. Aangezien we in Europa alleen de 'vader versie' konden spelen, is dit al een wezenlijk verschil. Daarnaast zijn de Engelse dialogen helemaal opnieuw opgenomen (met dezelfde stemacteurs voor de bijrollen!) en is de soundtrack ook opnieuw gecomponeerd.

Het belangrijkste verschil is de gameplay. Hoewel de magie zaken hetzelfde lijken te zijn, zie je duidelijk dat de algemene combat heel anders is en dat het meer in lijn is met NieR: Automata. Dit is dus geen simpele remaster (zoals bij Devil May Cry bijvoorbeeld) waarin er alleen een nieuwe laag verf over het geheel is gegooid.

Ik denk dat NieR Replicant ver.1.22474487139... er makkelijk op zou kunnen. Als we Super Mario 3D All-Stars (2020) erop zetten (waar weinig tot geen extra werk achter zit) dan moet deze nieuwe versie van NieR er gewoon op wat mij betreft.

Iemand die zich in corona tijden erg verveeld en er een kick van krijgt om volgende titels toe te voegen?

Choices That Matter: And Their Souls Were Eaten
Choices That Matter: And Their Heroes Were Lost
Choices That Matter: And The Sun Went Out
The Executioner

...en eventueel ook...

Out There The Alliance

centurion81 (moderator)
Sinner schreef:
...en eventueel ook...

Out There The Alliance

Toegevoegd, maar binnen een bredere toevoeging: Out There (2014)

Mass Effect Legendary Edition - EA Official Site

Release 14 mei.

Mag dit erop? (lijkt me wel, is een beetje a la Mario 3D-All Stars)

En zo ja, wie wil dit toevoegen? Winkelwagentje?

geplaatst:
Wil er iemand Littlewood op de site plaatsen?

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Sinner schreef:
Wil er iemand Littlewood op de site plaatsen?

Here, you got: Littlewood (2019)

Ajax&Litmanen1 schreef:

Release 14 mei.

Bij deze wil ik Ajax&Litmanen1's vraag nog een keer onder de aandacht brengen, omdat ik ook wel benieuwd ben of we de collectie toevoegen. De eerste Mass Effect heeft een flinke opsmuk gehad en heeft hele nieuwe dingen (o.a. standaard uiterlijk van FemShep uit ME3 en aanpassingen aan de Mako). De andere delen hebben wat minder opzienbarende verbeteringen, dat dan weer wel.

geplaatst:
Kan iemand Stories Untold (2020) toevoegen ?

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Waackx schreef:
Kan iemand Stories Untold (2020) toevoegen ?

Bazinga!

geplaatst:
Dank je wel

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:

Release 14 mei.

Iemand?

Winkelwagentje
centurion81

centurion81 (moderator)
geplaatst:

Had 'm gezien, maar wilde 'm even aan WW of Squall laten, zat mis met Mario All Stars from there.

geplaatst:
centurion81 schreef:
(quote)

Had 'm gezien, maar wilde 'm even aan WW of Squall laten, zat mis met Mario All Stars from there.

Da's prima, maar mijn bericht is van 28 februari en een reminder van Kevin van 9 april...

Release is over een dikke week.

Squall Lionheart (moderator)
geplaatst:
Na wat intern overleg besloten om deze, op het randje liggende remake trilogie, bij uitzondering, ook toe te laten! Dus als iemand de toevoeg itch voelt...

geplaatst:
Squall Lionheart schreef:
Na wat intern overleg besloten om deze, op het randje liggende remake trilogie, bij uitzondering, ook toe te laten! Dus als iemand de toevoeg itch voelt...

Ik zal er straks even voor gaan zitten. Tenzij iemand anders me voor is uiteraard .

geplaatst:

geplaatst:

Je link doet het niet. Maar hij is wel hier te vinden:

Mass Effect Legendary Edition (2021)

En bedankt!

Voordat je verdergaat naar YouTube

Kan deze niet vinden hier. Andere naam? Eindeloos gespeeld op c64

gideonvdb schreef:
Eindeloos gespeeld op c64

Hop!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.