menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:

Ben ik nou blind of hebben we Marvel vs. Capcom: Infinite echt niet op de site staan?

^ Samen met de volgende trouwens Parkitect.

Deze lijkt me trouwens erg leuk. Grafisch een stapje achteruit in tegenstelling met Planet Coaster, maar blijkbaar toch met genoeg opties voor liefhebbers van Rollercoaster Tycoon e.d te plezieren.

Oh als er iemand het nog bijhoud...buiten de bovenste twee games...Reigns: Game of Thrones staat er ook niet op.

En ook Mutant Year Zero: Road to Eden mist nog.

Kan Mortal Kombat XI worden toegevoegd?

En zou Crash Team Racing Nitro-Fueled toegevoegd kunnen worden?

Dead or Alive 6?

Squall Lionheart (moderator)

Apex Legends
Free to play.
Via Origin
battle royale
Twee miljoen spelers na twee dagen.

Ik zie een Kingdom Hearts 'deel' niet op de site staan, maar ik weet niet onder welke naam deze toegevoegd moet worden (of dat het überhaupt toegevoegd kan worden). Het gaat om: Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage. Dit is een extra episode die ze op KH II.8: Final Chapter - Prologue hebben gezet. A Fragmentary Passage is niet DLC of een officiële losstaande release, maar het kan alleen gespeeld worden als je de bundel koopt. Kan deze toegevoegd worden?

Winkelwagentje (moderator)
Ah ja dat is om het makkelijk te maken. Die hele Kingdom Hearts timeline is nog niet verwarrend genoeg.

Ik ga even overleggen hoe we dit gaan aanvliegen. Een uitbreiding die als losstaande release te krijgen is, maar enkel in een bundel zit komt zelden voor. Een stand-alone release is wel een basis criteria om een game aan de site toe te voegen.

horizon schreef:
Apex Legends

Late to the party. Maar die staat er inmiddels op: hop!

Na de Nintendo Direct, mogen deze wat mij betreft toegevoegd worden

Super Mario Maker 2

Hollow Knight 2 Silksong

Jordy (admin)
geplaatst:
verzoek: Baba Is You

geplaatst:
ik heb een poging gewaagd.

geplaatst:

Jordy (admin)
geplaatst:
top! zal even een stukje schrijven als ik wat verder ben

geplaatst:
Jordy schreef:
top! zal even een stukje schrijven als ik wat verder ben

Moet je vaker doen als Switch gamer. Is voor mij weer fijn voor de Switch-tips

Ik zag dat er een Five Nights At Freddy's VR komt voor PSVR en de Oculus Rift. Deze lijkt me geinig om te proberen. Ik weet alleen niet of deze game nu al toegevoegd kan worden op de site geziene er nog weinig details bekend over zijn. Ik heb alleen een artikel met trailer gevonden en een link op Metacritic zonder details (buiten dat de game in 2019 uitkomt). Even afwachten tot er meer concrete info over bekend is?

Fonzzz002 schreef:
Even afwachten tot er meer concrete info over bekend is?

Zag net dat de publisher ook al bekend is, dus voeg maar toe!

geplaatst:
Verzoek: Dauntless.

geplaatst:

geplaatst:
Verzoekje;

Ghost Recon Breakpoint

geplaatst:

geplaatst:

Gast
geplaatst: vandaag om 19:09 uur

geplaatst: vandaag om 19:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.