menu

Mijn Updates +
De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:
centurion81 (moderator)
En de andere

Yoshi (2018)

Wow Nice centurion81 en Winkelwagentje

Thanks!!

Little Dragon's Cafe voor de Switch anyone?

Superleuke trailer overigens. Ik ben wel voor dit soort Harvest Moon-achtige titels te vinden. Lekker relaxed tussendoortje.

Little Dragons Cafe Gameplay Trailer - YouTube

Ik denk niet dat we Frostpunk al op de site hebben? Wederom zo eentje die ik erg graag wil hebben. Iemand die hem erop wil plaatsen?

Verzoekje

Deze (onbedoeld) hilarische 'horror'
NightCry on Steam - store.steampowered.com

Alvast bedankt!

Squall Lionheart (moderator)
Yann Samsa:

Snip!

Samenwerking tussen Clock Tower schrijver en Silent Hill designer klinkt als gold, maar kan zo te lezen helaas niet tippen aan beide... Jammer, maar toch wel benieuwd.

Iemand die deze even erop wil zetten: Moonlighter.

Squall Lionheart Nou dat je toch weer bezig was: D&D Lords of Waterdeep

Prima conversie van het uitstekende bordspel.

Wil iemand de nieuwe Smash Bros voor de Switch toevoegen?

Wil iemand Life is Strange 2 toevoegen? Of is de informatie die er is nog te summier?

Releasedatum Life is Strange 2 onthuld | Power Unlimited - pu.nl

Net even wezen fact-huntin', maar buiten de release date echt nog helemaal niks van info. Zo gauw als er een beetje plot of plaatje beschikbaar is gaat 'ie erop! In augustus zouden ze nieuwe details releasen, zoals characters en setting. Wel is al bekend dat je keuzes in Captain Awesome invloed gaan hebben in LiS2.

Oh...iemand graag even deze toevoegen The Vagrant on Steam.

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Toevoegbaarheid

Nee. Echt? Hebben we Conan Exiles nog niet op de site? Niet 1 persoon die hem tot op heden geprobeerd heeft? Iemand die hem wil toevoegen dan?

Sinner, zag er uit als beetje crappy survival experience, met enkel de wieners en boobs als unieke feuture. Maar behoorlijk wat getweaked en toegevoegd zie ik nu, eigen religie met tempels en offeringsmogelijkheden geinig, wereld stuk dynamischer, maar combat nog steeds erg choppy...

Hak!

Squall Lionheart schreef:
Sinnermet enkel de wiener als unieke feuture.!

Mijn dank is groot. En aangezien hij in de Humble Bundle Monthly van deze maand zit en ik hem denkelijk deze vrijdag in huis haal, mijn Wiener binnenkort ook.

Virtual schlongs ftw!

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/37405901_1753773334671533_8042569550182481920_o.jpg?_nc_cat=0&oh=554ae4e95021efc17181a07b86d94fef&oe=5BE3B90A

Je mag er van maken wat je wil. Niet de knapste. Niet de sterkste. Niet de snelste. Niet de slimste. Maar wel een penis van heb-ik-jou-daar-even.

Wel een tip...een sabeltandtijger van achter benaderen in ja nakie om hem te ... vangen... is nog altijd niet erg slim.

...en nou maar hopen dat Conan me voor de 7de keer van de kruis loslaat of zo want ik heb het niet zo want ik heb dat hele survival gedoe nog niet zo onder de knie. En ik speel nu ook solo. Ik was het beu dat een deel van de mensen me de hele tijd nariepen dat je ook een broek kan craften. Dat snap ik heus wel hoor. Maar waarom zou ik een gigantische penis maken om hem daarna te verstoppen in een broek? Dat is toch onzin? Ik heb alleen de erectie knop nog niet gevonden.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:17 uur

geplaatst: vandaag om 20:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.