menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:
avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Dat ging snel

avatar van Sinner
Kan iemand Seven: The Days Long Gone erop zetten?

Helemaal door de mazen van het net geglipt blijkbaar - is een demo beschikbaar op Steam en GOG. Top Down Stealth Action RPG game - maar met een erg cool post-apocalyptisch cyber sfeertje.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Sinner: Yoink!

Ziet er erg cool uit!

Yann Samsa
Hoi, hoi, nog een verzoekje:

Finding Paradise, de opvolger van To the Moon.

Alvast bedankt!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Yann Samsa schreef:
Hoi, hoi, nog een verzoekje:

Finding Paradise, de opvolger van To the Moon.

Alvast bedankt!


Alakazam! Finding Paradise (2017)

Yann Samsa
Aha, bedankt centurion81

avatar van Sinner
Iemand die de volgende wil toevoegen?

Zwei: The Ilvard Insurrection on Steam


avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Zou iemand deze twee games kunnen toevoegen?

Shadow of the Colossus (2018)
Street Fighter V: Arcade Edition (2018)

avatar van Sinner
Iemand die DRAGON QUEST HEROES™ II op de site wil gooien? (PS4 en PC)

Tevens gezocht: iemand die zowel deel I als deel II gespeeld heeft, of eventjes een paar uur wil spelen (zo een uurtje of 50) en even wil kijken of het de moeite zou zijn om beide delen aan te schaffen? Ze lijken me namelijk erg leuk. Dat typische Dragon Quest sfeertje maakt het weer net wat aanlokkelijker dan een Dynasty Warriors.

avatar van Grovonion
Cervantes schreef:
Zou iemand deze twee games kunnen toevoegen?

Shadow of the Colossus (2018)
Je bedoelt de bestaande link updaten? Ik denk niet dat het spel zodanig veranderd is dat er een aparte toevoeging voor wordt toegestaan, maar ik kan natuurlijk mis zijn. Ik heb een correctie ingediend met de vraag, dus horen we het wel.

avatar van Grovonion
Sinner schreef:
Iemand die DRAGON QUEST HEROES™ II op de site wil gooien? (PS4 en PC).
Poging gewaagd...

avatar van Sinner
Grovonion schreef:
Poging gewaagd...


Moet je hem obviously ook gaan spelen. Zowel deel I als deel II staan voor 18 euro op Nedgames als ik me niet vergis. Hoppa. Begin maar alvast.

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Je bedoelt de bestaande link updaten? Ik denk niet dat het spel zodanig veranderd is dat er een aparte toevoeging voor wordt toegestaan, maar ik kan natuurlijk mis zijn. Ik heb een correctie ingediend met de vraag, dus horen we het wel.


Shadow of the Colossus is inmiddels toegevoegd zie ik. Ik weet niet helemaal zeker of Street Fighter V: Arcade Edition erop mag. Ik zie namelijk wel dat Super Street Fighter IV: Arcade Edition los staat toegevoegd op deze site, dus ik ben benieuwd of deze game voldoet aan de criteria.

avatar van Grovonion
JA, zie het nu ook. Straf. Wat betreft Street Fighter volg ik je mening, de SFIV varianten staan er ook apart op.

Mag ik de moderatoren vragen waarom SotC Remake er apart op mag?Lijkt me toch gewoon een remake in het rijtje FFX/X-2 etc.?

avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
Mag ik de moderatoren vragen waarom SotC Remake er apart op mag?Lijkt me toch gewoon een remake in het rijtje FFX/X-2 etc.?


FFX/X-2 is volgens mij geen remake, maar een remaster. De nieuwe Shadow of the Colossus is helemaal opnieuw opgebouwd, vandaar dat het een remake is. Vergelijkbaar met games als de 2002 versie van Resident Evil en de Crash Bandicoot Trilogy voor PS4 die beiden los zijn toegevoegd op deze site.

avatar van AndreBr.
Iemand die de volgende games wil toevoegen? Bedankt!

The Room Two
All Star Tennis '99


avatar van Cervantes
Cervantes (crew)
@Squall Lionheart

Zou je ook Street Fighter V: Arcade Edition willen toevoegen nu je zo goed bezig bent


avatar van Sinner
Iemand deze even toevoegen?

Slice, Dice & Rice


avatar van -marco-
Iemand die de nieuwe no more heroes kan/wil toevoegen?! ( heb geen desktop meer )

Travis Strikes Again: No More Heroes is heading to Switch - Polygon - google.nl

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
-marco-

Here ya go: Ba-bing!

avatar van Sinner
Warhammer: Vermintide 2

Helemaal vergeten dat ie deze maand al uit kwam. Tijd om eens een keertje aan de eerste te beginnen dus.


Kan iemand agony toevoegen komt deze maand uit 30e


avatar van -marco-
En uhhh, durf het bijna niet te vragen,

Mis deze twee ook heel erg op de site:

Soulcalibur 6
http://www.gameinformer.com/games/soulcalibur_vi/b/playstation4/archive/2018/03/15/the-witchers-geralt-of-rivia-steps-into-soul-calibur-vi.aspx

En de nieuwe Yoshi voor Switch

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.