menu

De Site / Algemeen / Games toevoegen aan de site

zoeken in:

avatar van Confusie
Alles hop!

Yann Samsa
Nog een verzoekje, voor de liefhebbers. Dan krijg je een valentijnskus van me.

Emily Wants To Play op Steam - store.steampowered.com

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Zo'n aanbod kan ik natuurlijk niet afslaan...

klik

avatar van Manny Calavera
Mag Gears of War 4 al worden toegevoegd en zoja, wil iemand dit doen?

Winkelwagentje


avatar van Manny Calavera


Namens de fanclub van de Gears reeks, dank!

avatar van Confusie
Viel mij op dat Paperboy 64 er nog niet op staat.

Zelf nooit gespeeld en hoef gevoelsmatig ook niet direct die eeuwige verbintenis aan te gaan, mijn ene toevoeging lijkt me voldoende heb ik toch ook nog mijn steentje bijgedragen, maar wellicht dat iemand anders dit graag aan zijn lijstje wil toevoegen door dit kleine gaatje op te vullen.


avatar van Manny Calavera
Winkelwagentje

Zou je Carmageddon: Max Damage toe willen voegen? Is een maandje uitgesteld, komt nu in juli uit.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Staat erop: klik




avatar van Sinner
Kijk ik er helemaal langs of staan Halo: Spartan Assault en Halo: Spartan Strike nog niet op de site?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Sinner ze stonden inderdaad nog niet op de site, maar bij deze dan:

bop én bop

avatar van arno74
Heb deze oude (MSX-) games ter toevoeging ingestuurd:

Sekte, De (1985)
Space Rescue (1988)
SeaKing (1987)
Manic Miner (1983)

Heb nog een lading oude MSX-games in bezit die ik geleidelijk ter toevoeging zal insturen

avatar van Rujar
Is Pokemon Go een game die je mag toegevoegen ? Ik zie bijvoorbeeld ook geen candy crush.

spelfreak
Sure, Android/Ios game mogen toch gewoon toegevoegd worden. I.e. Clicker Heroes, Clash of Clans,...

Denk dat Candy Crush een spel is dat gewoon niemand wil toevoegen. Want geef eerlijk toe: wil je dat echt op je naam hebben staan?
Zou trouwens wel de snelste 0,5 worden die ik ooit hebt uitgedeeld, mocht hij ooit op de site komen.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Pokémon Go

En speciaal voor spelfreak: klik

spelfreak

All Seeing Fish
Misschien dat ik er overheen kijk maar ik zie nergens waar ik een game kan toevoegen aan de site.

Mocht iemand tijd en zin hebben The Turing Test.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Als je rechtsboven met je muis over je avatar hovered staat het in de 2de kolom onder mijn gamesmeter.

The Turing Test (2016)

All Seeing Fish
Squall Lionheart schreef:
Als je rechtsboven met je muis over je avatar hovered staat het in de 2de kolom onder mijn gamesmeter.

The Turing Test (2016)


Ik had het later al gevonden, maar voorheen was dit toch heel ergens anders te vinden?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Volgens mij al sinds de visuele overhaul, maar moest in't begin ook even zoeken...

Turing ziet er kewl uit trwns! Maar moet eerst Talos nog finishen, beetje onderop komen te liggen.

avatar van AmazingPP
In Platforms > PlayStation > Robinson: The Journey:

Hallo,

Ik zie nergens deze game staan, terwijl ik toch wel benieuwd bent wat iedereen die het speelt ervan vind.

Of kijk ik verkeerd?

Met vriendelijke groet,

Peter Provoost

avatar van Grovonion
vind ik ook niet, dus: vermoedelijk gewoonweg nog door niemand toegevoegd...maar ben ermee bezig


avatar van Sinner
Iemand deze toevoegen? Kopanito All-Star Soccer. Lijkt me een geweldig fun arcade soccer spel. Geen ref. Slide's naar believen. Leuk stijltje.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:02 uur

geplaatst: vandaag om 20:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.