menu

De Site / Algemeen / Achievements en Trophies systeem?

zoeken in:
avatar van Foetsj_NL
Ik zat laatst te denken, zou het niet leuk zijn om ook een soort Achievements en Trophies database te maken voor games? Een beetje het idee zoals xbox360achievements.org. Users kunnen dan ook zelf hun achievements bijhouden etc. etc

Het is maar een globaal idee, maar zou het leuk en mogelijk zijn om dit concept verder uit te werken?

avatar van jaspertje3
Hoe had je dat in gedachte op een forum?
Het is wellicht wel wat, maar ik zie er op zich niet echt veel in om hier online bij te gaan houden. Ik heb al een mooi standaard overzichtje automatisch op m'n Ps3 staan, waar ik eigenlijk wel voldoende aan heb.

Taken
Misschien handig als je een achivement of trophie niet kunt halen en hier om tips kunt vragen ?

avatar van jaspertje3
Ja, zou kunnen, maar kan wellicht ook wel bij het desbetreffende spel gevraagd worden.
Er is al wel een Trophie topic overigens.

Taken
Idd ja, dat was mijn topic alles dat met trophies te maken had.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:43 uur

geplaatst: vandaag om 02:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.