menu

De Site / Algemeen / Hoe een afbeelding online te zetten.

zoeken in:
avatar van Metalfist
Omdat veel mensen precies niet echt juist weten hoe je een afbeelding hier moet postten heb ik dus een kleine handleiding gemaakt. Als er nog fouten inzitten hoor ik het wel.

Als je een afbeelding die op het internet staat hier wilt plaatsen
Klik rechts op de afbeelding en kies voor afbeeldingslocatie kopiëren. Je kiest dan voor nieuw bericht (op Gamesmeter natuurlijk) en klikt op het tweede icoontje van links en plakt de afbeeldingslocatie. Gewoon op plaatsen klikken en het lukt.

Als je zelf een afbeelding op de pc hebt staan en je wilt ze online staan
Ga naar een website zoals http://imageshack.us/ (gebruik ik altijd) Klik op bladeren en kies je afbeelding. Klik dan op de oranje omlijnde knop 'Host It' Dan naar onder scrollen en dan staat er ergens hotlink (1). Kopieer die link en plaats hem gewoon rechtstreeks in je bericht. Zo lukt het ook.

Je kunt trouwens ook alleen maar afbeeldingen op het forum plaatsen en niet bij de games zelf.

Je kunt ook de website Free Image Hosting gebruiken. Klik op bladeren, kies je afbeelding en druk op de knop upload image. Kopieer dan de link in het kadertje onder 'To insert this image in a forum post, use the following code'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:20 uur

geplaatst: vandaag om 03:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.