De Site / Algemeen / Mijlpalen op gamesmeter
zoeken in:
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2018, 20:35 uur
0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 8 november 2018, 20:38 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Gebruikersmijlpalen
1
geplaatst: 31 augustus 2019, 11:04 uur
Klasse hoor, wat verzet je veel werk voor deze site Squall Lionheart 

7
geplaatst: 12 november 2019, 01:00 uur
Weet niet of het een mijlpaal is, maar heb zojuist mijn 1000ste stem uitgebracht en de eer gaat naar Knights Contract (2011). Wat een fantastische ervaring blijkt te zijn, het verhaal is echt diepgaand en zet je soms tot nadenken. 

1
geplaatst: 12 november 2019, 22:35 uur
1000 stemmen? en of dat een mijlpaal is. Kom zelf nauwelijks aan 409 en dat vind ik al veel.
Congratz!
Congratz!
0
geplaatst: 13 november 2019, 00:26 uur
Thanks Grovonion
Zat er gisteren nog aan te denken, met een beetje humor, dat het 30+ jaar heeft geduurd om die 1000 stemmen te halen.
Zat er gisteren nog aan te denken, met een beetje humor, dat het 30+ jaar heeft geduurd om die 1000 stemmen te halen.

5
centurion81 (moderator)
geplaatst: 2 april 2020, 11:30 uur
Zonet mijn 1500e game toegevoegd!
Het is Totally Reliable Delivery Service (2020) geworden - tot 8 april trouwens gratis in de Epic store

Het is Totally Reliable Delivery Service (2020) geworden - tot 8 april trouwens gratis in de Epic store

9
geplaatst: 13 mei 2020, 09:14 uur
Hoort het thuis in dit topic? Misschien niet. Sta me toe toch iets te delen.
Ik heb vandaag iets te vieren.
Exact een jaar geleden blies ik een oude liefde terug leven in. Ik kocht een PS4 en 'Rode Zomerzon' werd geboren. Het is een mooi jaar geweest, vol schitterende ervaringen. Twee weken later schreef ik me in op deze site, ook daar heb ik al veel plezier aan beleefd. Volgens mij was dit destijds mijn eerste bericht: Spyro the Dragon.
Aan iederen veel gameplezier gewenst, en dat er nog vele jaren mogen volgen!
Exact een jaar geleden blies ik een oude liefde terug leven in. Ik kocht een PS4 en 'Rode Zomerzon' werd geboren. Het is een mooi jaar geweest, vol schitterende ervaringen. Twee weken later schreef ik me in op deze site, ook daar heb ik al veel plezier aan beleefd. Volgens mij was dit destijds mijn eerste bericht: Spyro the Dragon.

3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 13 mei 2020, 12:55 uur
Rode Zomerzon schreef:

Proficiat en je aanwezigheid is zeker een aanwinst hier!

4
geplaatst: 12 juni, 11:45 uur
Ik vind dit wel een mooie mijlpaal ja. Ook omdat deze site me nog het oude Meter-gevoel geeft, zonder dat de nieuwe eigenaren deze site net als MM hebben vernaggeld. Hoop dat ze hier nog lang weg blijven. Dat blijft het hier nog jaren vermakelijk en informatief.
3
geplaatst: 12 juni, 23:32 uur
Hele mooie mijlpaal. Ik kom hier al heel wat jaar met veel plezier en ik probeer elke dag wel even mijn persoonlijke updates te checken. Op naar de volgende 15 jaar!
* denotes required fields.