menu

De Site / Algemeen / Populariteit van GamesMeter

zoeken in:
Leidenaar187 schreef:

Wel opvallend dat Ajax&Litmanen die het topic start zelf nooit meer aanwezig is in andere topics,las tijdje terug af en toe mee en zag ik hem ook nooit.

Waar denk je nou dat dat door komt? Er is niet zoveel te doen op GM, nog steeds. Buiten af en toe een berichtje in een gametopic plaatjes, een recensie schrijven (maar laatste maanden weinig gegamed) en eens een stem in een spelletjestopic te plaatsen.

Als je het vergelijkt met een site als MM is het echt leeg hier. Maar ik kan er wel mee leven. Overigens lees ik wel bijna alles hoor.

Klopt wel, ik zit meer op andere forums de laatste tijd. Hier gaat het soms nergens meer over. De moderators schijnen ook met vakantie te zijn, want er zitten inmiddels toch wel een paar individuen hier de boel zo lopen op te naaien, die hadden van mij allang een dikke ban gehad.

Ja inderdaad.

Ach ja, het is nu eenmaal zo. Op elk forum heb je zulke kansloze gasten ertussen zitten, alleen omdat GamesMeter een kleine community is valt het meer op.
Gewoon negeren en rapporteren, verder ga ik er geen moeite aan verspillen.

shadowmaster100
hebben jullie het nou over mij ?

Tuurlijk....

shadowmaster100
Starmaster501 schreef:
Tuurlijk....

hahaha mooi zo,ik ben tenminste populairder dan gamesmeter zelf

Ligt het aan mij of is het zo stil op GM?

Het is hier zo dood als een rat in een rattenval.

Komt misschien omdat er nu niet zoveel games uitkomen die echt de moeite waard zijn. Dadelijk in de herfst/winter gaat het hier weer los denk ik.

gamelord
Sorry mensen dat het wat stil van hieruit is en op de XBOX 360....maar zit effe in link vaarwater met mijn problemen.
IK ben wel iedere dag hier, alleen doe ik maar even zwijgen en toekijken en als het kan post wel iets uit teken van leven.

Ben ook nu alleen met (online) Rpg's aan het gamen...ook online..alleen klik ik ieder contact weg...gewoon weer een rot gevoel jegens mensen....

Denk gewoon omdat er veel op vakantie zijn?

Ja dat natuurlijk ook.

Ravnoss
Tja, te weinig actieve users, en al helemaal te weinig users waar je een normale discussie mee kan voeren . Dat komt de site niet ten goede

Inderdaad weinig users. De jeugd van MovieMeter zit hier ook veel geloof ik.

Gamelord, je doet het goed. Zodra de gevoelens wegebben kom je gewoon weer terug. Eeder niet. Dat is het beste voor jezelf, en gamen doe je zo te zien toch nog.

gamelord
Thanks WeZet.

wiiplayer schreef:
Inderdaad weinig users. De jeugd van MovieMeter zit hier ook veel geloof ik.

Ja die zijn makkelijk te herkennen. Ze hebben vaak geen avatar .

solidKevin schreef:
(quote)

Ja die zijn makkelijk te herkennen. Ze hebben vaak geen avatar .

Wha, hoezo zijn ze daar aan te herkennen?

Starmaster501 schreef:
(quote)

Wha, hoezo zijn ze daar aan te herkennen?

Mensen die vaak geen avatar hebben komen niet zo vaak online of zijn er pas. Dit valt mij vaak op dan.

Ja, klopt merk ik ook vaak ja. Avatars zijn gewoon baas.

Ik dacht dat je bedoelde dat ze dan geband zijn

Dat zou ook nog kunnen.

In het geval van Shadowmaster wel ja.

Ja die is zo'n drie keer geband .

Volgens mij is deze site een doodlopend straatje. Ben al een tijdje aan het rondkijken, en het valt op dat het merendeel van de berichten hier enkel dwaas en overbodig gelul bevatten. Een aantal users moeien zich werkelijk in elke discussie, zonder iets van toegevoegde waarde te leveren. De mods worden overspoeld door onzin, en laten veel te veel hiervan door de mazen glippen.

Enfin, hopelijk heb ik mijn voorspelling mis, en wordt het hier alsnog een interessant plekje.

Klopt helemaal. Een van deze users is toevallig vanmiddag gebanned, gelukkig. Ik heb nog niet zo heel veel van jou gezien, maar laat je vooral niet afschrikken door de wat minder serieuze lieden hier op deze site. Tussen alle onzin is namelijk genoeg leuks te lezen. Gebruik vaak de meningenfilter bij games, die is erg handig en doe vooral zelf ook je ding, dan hebben we er weer een 'goede' bij.

Twijfel af en toe ook om GM de rug toe te keren omdat er meestal toch alleen onzin te lezen is. Maar gelukkig is die ban al weer een stap in de goede richting.

Hadouken schreef:
Twijfel af en toe ook om GM de rug toe te keren omdat er meestal toch alleen onzin te lezen is. Maar gelukkig is die ban al weer een stap in de goede richting.
Weet er nog wel een paar die zonder moeite op bijvoorbeeld MM al weg zouden zijn, maar hier nog lopen te trollen

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.