menu

De Site / Algemeen / Populariteit van GamesMeter

zoeken in:
Toch opvallend hoe van alle meters het snobisme bij MovieMeter verreweg het hoogst ligt.

Te zien aan de felle discussies bij vrijwel elke grote film en de wijze waarop deze gevoerd worden.

Dan ook zo klaar als een klontje dat ik daar beslist niet thuishoor.

Paar gastjes op mijn dak gehad daar:

Die wens je je ergste vijand nog niet toe.

Denk dat we ons zeker gelukkig mogen prijzen met deze gemoedelijke kleinere community hier.

Confusie schreef:
Te zien aan de felle discussies bij vrijwel elke grote film en de wijze waarop deze gevoerd worden.
Probleem is eigenlijk dat het vaak geen discussies zijn. Want dan zouden er argumenten worden gebruikt en eventueel meningen bijgesteld. Het probleem is eerder dat mensen hun eigen mening willen verkondigen en kost wat kost verdedigen. Misschien wel de grootste internet-ziekte, zeker niet enkel op moviemeter.

Ik werd vandaag alweer bedreigd met een ban daar, want ik ben te vaak te negatief over moderators.
Heel treurig, hoe ze die site daar leiden.

Ik prijs me heel tevreden met de crew van GM. Altijd relaxed, nooit ruzie mee. Soms een meningsverschil, maar altijd op een nette wijze.

Grovonion schreef:
(quote)
Probleem is eigenlijk dat het vaak geen discussies zijn. Want dan zouden er argumenten worden gebruikt en eventueel meningen bijgesteld. Het probleem is eerder dat mensen hun eigen mening willen verkondigen en kost wat kost verdedigen. Misschien wel de grootste internet-ziekte, zeker niet enkel op moviemeter.

Het probleem op MM is dat er een groep is die het allemaal maar gezellig wil houden, maar ondertussen hebben ze daar wel een redactie die elke keer over gekke dingen artikelen schrijft en als je dan een mening daar over geeft, dan mag het niet want MM is geen politieke site enzo. Zo tegenstrijdig.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.