menu

De Site / Algemeen / Populariteit van GamesMeter

zoeken in:
avatar van Confusie
Grappig hoe verdeeld men hier blijkbaar in kan staan. Zolang niet letterlijk iedereen er iets tegen heeft lijkt mij er in ieder geval geen reden iets te overwegen.

En eigenlijk, zolang ik het zelf maar mooi vind. Niet dan. Wat hebben we allemaal al wel niet gezien in het dagelijks leven:

Wijven met Bob Marley haar.

Ooit op mij voorzien gehad, als twee separate entiteiten, het wijf en het kapsel.

Met ze tweeën achter mij aan.

Het enige wat nog ontbrak waren de smeulende lonten van Zwartbaard aka Edward Teach.

En wat nog meer:

Gasten met een tongpiercing.

Om maar even wat te noemen.

Moeten ze ook allemaal lekker zelf weten. Zeggen we dan. Of ze.

Ieder ze eigenste dingetje, dat idee.

Mijn berichten worden vaak met veel zorg gecomponeerd en lees ze voor ik ze post altijd helemaal door, en ik vind het staccato ideetje op ze tijd toch echt wel best lekker werken.

Hou ervan hoe het zo nu en dan net wat meer kracht bijzet, in individuele voortschrijdingen.

mister-fool
Nee, eigenlijk ben ik dat niet met jou eens. Je dient, bij het schrijven van een stuk tekst, het publiek in ogenschouw te nemen. Je mag uiteraard kiezen op welk publiek je je richt, maar door deze stijl verklein je dat publiek aanzienlijk. Klaarblijkelijk vinden verschillende mensen het zelfs irritant genoeg om er melding van te maken. Daarnaast ben je in wezen te gast op andermans site. Je hebt je dus in aan bepaalde huisregels te houden. De interpretatie daarvan heeft men opgedragen aan de mods. Het lijkt me niet dat je jouw schrijfstijl helemaal hoeft aan te passen. Het bericht van 9:10 is bijvoorbeeld al een stuk leesbaarder dan het bovenstaande bericht. Je mag, kortom, best wat water bij de wijn doen.

avatar van Confusie
Is maar net wat je onder 'leesbaar' verstaat. Jouw huidige keuze van een aaneengesloten blok tekst zou dan weer een stuk minder mijn voorkeur genieten. Vind ik dan weer een stuk minder prettig lezen. De meldingen gingen overigens volgens mij vooral over de inhoud waarna de mod ook nog even over de opmaak begon. Al weet ik het niet precies. Weet niet exact wie en wat ze nou allemaal liepen te emmeren. Hoe dan ook is het bitserig snitchend gedrag en eigenlijk zeg maar gerust een lichtelijk onthutsende confrontatie met de skraalheid van mensen. Bekruipt mij toch echt even zo'n gevoel van 'waarom nou'. Zolang we hier de meldknop met ze alle maar even met rust laten komen we al een heel end lijkt mij zo. Zo skraal wil je niet door het leven, geloof me. Een man behoeft een code. Lekker gaan en laten gaan al gaande, dat werk.

avatar van horizon
Hoe zat het ook al weer met de regels wanneer je een nieuwe paragraaf (dus wit regel ertussen) begint?

Als de regels qua thematiek bij elkaar passen hou je de regels bij elkaar. Je begint op een nieuwe regel in plaats van achter elkaar door om het wat leesbaarder te houden.

Of

zo...

lolz. Nee, ja. Geen idee welke meter je lastig vind maar je hamert nogal op de rust hier en blijft bijvoorbeeld weg van een moviemeter vanwege de drukte. Maar gamesmeter zou wat mij betreft toch echt wat drukker mogen.
Die top tweehonderdvijftig blijft echt vastgeroest op deze manier. Haalt vrijwel geen enkel spel meer de vijfenzeventig stemmen.

De populariteit van moviemeter zal door geen enkele andere meter site gehaald worden. Maar over games praten is wel populair als je naar een forum als dat van Tweakers kijkt.

All Seeing Fish
Het Gamesmeter Promotie team

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
horizon schreef:

Die top tweehonderdvijftig blijft echt vastgeroest op deze manier. Haalt vrijwel geen enkel spel meer de vijfenzeventig stemmen.


Dit is inderdaad zo, maar als je de site meer wilt richten op het aantal mensen dat je nu bedient en dus een representatieve top 250 wilt, zou je eigenlijk de criteria bij moeten stellen. Wmb begin je eens met het aantal stemmen om de top 250 te halen op 50 te zetten.

avatar van Confusie
Gek eigenlijk dat hier niet wat meer activiteit is. Genoeg animo voor spellekes en het is toch een mooie site met een redelijk uniek concept, binnen de wereld van de spellekes dan.

Zou hier eigenlijk gewoon net zo bevolkt moeten zijn als bijvoorbeeld een BoekMeter. Ook een leuke site overigens. Lieve mensen daar.

Mocht je ze zien, doe ze dan maar de warmhartig hartelijke groeten van Connie.

mister-fool
Volgens mij komt dat doordat videogames relatief veel tijd kosten. Zelfs Oorlog en Vrede kun je in 32 uur uitlezen. Sommige open wereldspellen kunnen nog wel eens 100 uur vergen, maar ook een klein spel kost al snel 8 uur. Al heb je uiteraard ook nog kortere spellen(Portal, Brothers a tale of two sons, etc.)

Ik ben nota bene (dit jaar) nog een student, dus ik heb er nu nog wel enigszins de tijd voor. Als ik binnenkort aan het werk ga, zal dat ook een stuk minder worden.

avatar van Confusie
Voor wie het net als ik ook wel eens in de gaten houdt.

Qua bezoekers blijft het prima, meestal toch wel een mannetje vijf a tien met een gebruikersnaam aanwezig.

Soms zelfs oplopend tot iets van twaalf, mij eigenlijk al bijna te veel, zet ze maar eens met ze alle in een kamertje.

Vaak echter meer passieve dan actieve gebruikers, met name op dit bewuste moment merkbaar.

Al enige tijd nergens niks gepost maar toch een aardig verloop.

Oftewel iedereen komt kijken of iemand anders wat te melden heeft maar zelf niks.

Ik ook zo daar niet van.

Maar dus wel een beetje het dingetje hier.

Lees overigens ook wel eens wat nieuws op de PU site de laatste tijd maar daar hebben ze het momenteel ook niet mals begrijp ik.

Ligt er weer zo'n losgeslagen moederheer te stieren.

De bans vliegen je zelfs om de oren momenteel geloof ik, om dingen als offtopic posts en een typfout.

Kapitein nekbaard van oudsher op z'n zolderkamertje als groots voorvechter van de gerechtvaardigde internet autoriteit.

Moet je ook nog steeds niet willen denk ik.

Dus doe me dan maar hier, binnen nu en enkele dagen post iemand vast wel weer iets leuks.

Zoals ik nu wellicht.

mister-fool
Ik heb ook een enigzins vergelijkbaar beeld van deze site. Niet heel actief, maar de activiteit die er is, is erg tof. Welhaast consequent vriendelijk en informatief.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
mister-fool schreef:
Ik heb ook een enigzins vergelijkbaar beeld van deze site. Niet heel actief, maar de activiteit die er is, is erg tof. Welhaast consequent vriendelijk en informatief.


Sluit ik me helemaal bij aan

avatar van Manny Calavera
mister-fool schreef:
Ik heb ook een enigzins vergelijkbaar beeld van deze site. Niet heel actief, maar de activiteit die er is, is erg tof. Welhaast consequent vriendelijk en informatief.


Zeker. Gelukkig is er bij nieuwe games nog wel discussie. Maar bij oudere games helaas niet. Maar na bijna 11 jaar neem je de minpunten van een site er gewoon bij. Kom hier nog steeds graag, gelukkig een stuk of 25 anderen ook.

mister-fool
Manny Calavera schreef:
Maar bij oudere games helaas niet. .

Nou, ik ben de laatste tijd veel oude (nes)games weer aan het spelen, dus wellicht komen er i.i.ig. wat berichten van mijn kant.

avatar van Banjo
mister-fool plaatst zijn bericht 20 maart 2018 en daarna is hier niks meer geplaatst....
Ik moet bekennen dat ik nooit op het forum actief ben, ik reageer veel liever dicht bij het vuur namelijk bij de spellen zelf. Daar reageer ik en ik vind het nu in 2019 soms heel rustig. Maar ja je kunt het ook niemand verplichten, maar misschien kunnen we de slaap-leden wat meer activeren....
Maar hoe dat zou moeten daar moet ik over nadenken

Maar dit is wel de site met de beste sfeer zoals Confusie al zei in 2018 .

avatar van Grovonion
Ik ben zelf nooit iemand geweest die erg populair was en heb het denk ik ook niet nodig. Ik voel mezelf veel beter thuis in een gemoedelijke sfeer als hier bij GM. Natuurlijk zou een groter aantal users de hoeveelheid meningen en discussies doen toenemen, maar met het koren zou er ook redelijk wat kaf bijkomen. Laten we het houden zoals nu, met grotendeels kwaliteit boven kwantiteit

avatar van Confusie
Als je het leven echt niet meer ziet zitten kun je je altijd nog in gaan schrijven bij de mediacourant en daar commentaar leveren op dingen.

Geralt of rivia
Banjo schreef:
mister-fool plaatst zijn bericht 20 maart 2018 en daarna is hier niks meer geplaatst....
Ik moet bekennen dat ik nooit op het forum actief ben, ik reageer veel liever dicht bij het vuur namelijk bij de spellen zelf. Daar reageer ik en ik vind het nu in 2019 soms heel rustig. Maar ja je kunt het ook niemand verplichten, maar misschien kunnen we de slaap-leden wat meer activeren....
Maar hoe dat zou moeten daar moet ik over nadenken

Maar dit is wel de site met de beste sfeer zoals Confusie al zei in 2018 .
er is ook een misterfool op boekmeter ik zou effe een bericht kunnen sturen ?

avatar van Confusie
Ja doe maar.

Geralt of rivia
Confusie schreef:
Ja doe maar.
oke dan zal ik het bericht versturen zijn er nog andere namen ?

avatar van Confusie
Er zijn vele namen maar ik ben niet zo van het namen schuiven.

Enkel misschien als de stront echt eens de knikker hit.

Maar anders niet.

avatar van Banjo
Nee maar pak die mister-fool maar even aan met z'n pauper boeken!! .
Ik ben ook lid van boekmeter maar lezen gaat bij mij zo traag en een game pik je makkelijker op he...

Geralt of rivia
Banjo schreef:
Nee maar pak die mister-fool maar even aan met z'n pauper boeken!! .
Ik ben ook lid van boekmeter maar lezen gaat bij mij zo traag en een game pik je makkelijker op he...
ben ook lid van boekmeter en daar ben ik veel meer actief omdat ik veel meer lees dan game . Maar ik zag dat mister-fool gisteren zijn laatste bezoek heeft gebracht dus een bericht lijkt me onnodig

mister-fool
Banjo schreef:
Nee maar pak die mister-fool maar even aan met z'n pauper boeken!! .
Ik ben ook lid van boekmeter maar lezen gaat bij mij zo traag en een game pik je makkelijker op he...


Haha, Heel actief was ik hier het laatste jaar inderdaad niet. Mijn eerste baan slokt veel tijd op en boeken lezen gaat nou eenmaal makkelijker in de bus dan gamen. Laatste tijd ben ik wel weer wat meer spellen aan het spelen; dus wie weet.

avatar van Confusie
Mensen die 'zum kotsen' neerpennen.

Zitten meestal op de mediacourant.

Hier heb ik ze gelukkig nog niet gezien.

Mensen die 'zum kotsen' neerpennen.

Hou mezelf ook graag voor dat er niemand kan bestaan met zowel een lidmaatschap hier als bij de mediacourant.

Heb je het echt wel over de alleronderste laag van de samenleving dat daar zit.

Dacht dat ik veel had gezien al.

Wat dat betreft.

avatar van Manny Calavera
Confusie schreef:
Mensen die 'zum kotsen' neerpennen.

Zitten meestal op de mediacourant.

Hier heb ik ze gelukkig nog niet gezien.

Mensen die 'zum kotsen' neerpennen.

Hou mezelf ook graag voor dat er niemand kan bestaan met zowel een lidmaatschap hier als bij de mediacourant.

Heb je het echt wel over de alleronderste laag van de samenleving dat daar zit.

Dacht dat ik veel had gezien al.

Wat dat betreft.


Zum kotsen wat je hier typt.

avatar van Confusie
Lijkt mij als gewoonlijk een vrij heldere afspiegeling van de huidige staat van zaken in de galaxy waar ongebreidelde negativiteit en braaksel gerelateerde uitspraken nog regelmatig centraal staan in dit hedendaagse tijdperk van digitale anonimiteit en schriftelijke diklip gezichten.

avatar van Confusie
Sowieso wel aardig wat gasten van de clownschool daarzo bij de PU site.

Me nog nooit geprikkeld gevoeld om er tussen te gaan zitten in ieder geval.

Gasten die al sinds jaar en dag een bepaalde gimmick voeren dat je denkt ga wat doen.

Met je leven.

Over mij ook wel eens gezegd ik weet het maar wat je hier ziet het is allemaal real schatje.

Leef dit allemaal dag en nacht.

Heb het idee dat het de laatste tijd overigens wel goed redelijk gaat met de bevolkingsgraad van deze site.

Bepaalde hot topics die wel een passende activiteit oogsten.



Houden zo.

avatar van Banjo
Kijk nu zijn we 2 jaar verder na het laatste bericht van Confusie mensen die hier de boel levend proberen te houden, of gewoon berichten plaatsen omdat het hun hobby is en het gewoon leuk vinden. En ik weet dat een groep vrienden deze Gamesmeter heeft bedacht/gemaakt. En nu hebben we 7.500 leden hoeveel mensen voegen daarvan iets aan toe?. Wij zijn gasten en ik vind dat het groepje makers van GM iedereen wel een mailtje kan sturen met een bepaalde boodschap bedenk maar wat.. kost dat geld of is dat niet mogelijk.. gooi het in de groep zou ik zeggen. Want ik vind niet dat het nu genoeg leeft en ik vind dat jammer. Los van dat de sfeer nog steeds heel erg goed is met mijn digitale vrienden.. want Banjo is een trouwe gast dat weten jullie ook .

Confusie ik wil morgen nacht (of zondag) even chatten met jouw in jouw nacht leven topic als je tijd hebt... over wat snatch en zo (ik heb al een flesje gekocht).

avatar van Manny Calavera
Ik heb alleen geaccepteerd dat GM niet meer gaat worden dan het nu 15 jaar al is. Sterker, daar kan ik mee leven, zolang de nieuwe eigenaren deze site maar met rust laten en niet verzieken zoals Moviemeter. Hier is het nog fijn.

avatar van Banjo
Manny Calavera schreef:
Ik heb alleen geaccepteerd dat GM niet meer gaat worden dan het nu 15 jaar al is. Sterker, daar kan ik mee leven, zolang de nieuwe eigenaren deze site maar met rust laten en niet verzieken zoals Moviemeter. Hier is het nog fijn.


Waarom zou men het niet kunnen verbeteren ? games spelen is populairder dan ooit, 1 op de 4 mensen hebben een spelcomputer. ik stel voor om mensen/gasten persoonlijk een E-mail te sturen om hun weer te activeren. Het is achterover leunen (denken van het is hier geen GGZ!) of actief bezig zijn en deze site weer nieuw leven in te blazen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:07 uur

geplaatst: vandaag om 09:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.