menu

De Site / Algemeen / Populariteit van GamesMeter

zoeken in:
Skychanger
ik heb dan ook nog niet zoveel games op de ps3 gespeeld, en games wat ik zoveel jaar geleden op de ps1 en ps2 gespeeld heb daar ga ik niet op stemmen, omdat ik me niet alles kan herhinneren.

avatar van Manny Calavera
Nee, nu niet weer ontopic aub als het mag. Ik ben wel benieuwd wat de crew van Gamesmeter hier nu aan wil gaan doen.

Skychanger
Niks, natuurlijk ...

avatar van Manny Calavera
En weer een post erbij voor jou. Ongelooflijk

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Manny Calavera schreef:
Nee, nu niet weer ontopic aub als het mag. Ik ben wel benieuwd wat de crew van Gamesmeter hier nu aan wil gaan doen.

Precies hetzelfde wat we tot nu toe al veelvuldig hebben gedaan: Zo gauw als een alert binnenkomt, of off-topic discussies opgemerkt worden, ingrijpen en verwijderen. En als er te ver over de schreef wordt gegaan, of systematisch klachten binnenkomen, bannen.

Dus als je je irriteert aan berichten en ze niet voldoen aan de GM gedragsregels, meld het dan en probeer er niet op te reageren.

Maar was ook al (nav winkelwagentje en misterwhite's idee) even aan't kijken hoe zo'n irc chat kanaaltje werkt, mischien dat dat idd al zou helpen GM iets meer 'ontopic' te houden...

avatar van Manny Calavera
Squall Lionheart schreef:
(quote)

Precies hetzelfde wat we tot nu toe al veelvuldig hebben gedaan: Zo gauw als een alert binnenkomt, of off-topic discussies opgemerkt worden, ingrijpen en verwijderen. En als er te ver over de schreef wordt gegaan, of systematisch klachten binnenkomen, bannen.

Dus als je je irriteert aan berichten en ze niet voldoen aan de GM gedragsregels, meld het dan en probeer er niet op te reageren.

Maar was ook al (nav winkelwagentje en misterwhite's idee) even aan't kijken hoe zo'n irc chat kanaaltje werkt, mischien dat dat idd al zou helpen GM iets meer 'ontopic' te houden...


Te slap ingrijpen. De site komt vol te staan met chatdiscussie's zonder niveau. Berichten verwijderen en weer vrolijk doorgaan is geen beleid als het steeds dezelfde lieden zijn wie zich er aan schuldig maken.

Skychanger
Als ze moeten voldoen aan jou eisen zouden ze zeker half GM moeten bannen. Je vind iedereen wel eens terug in een offtopic gesprek.

avatar van Manny Calavera
Skychanger schreef:
Als ze moeten voldoen aan jou eisen zouden ze zeker half GM moeten bannen. Je vind iedereen wel eens terug in een offtopic gesprek.


Beter leren lezen. Probeer het daarna nog weer eens een keer.

Skychanger
De enige users die nooit offtopic gaan zijn mensen zoals :
- Thomas83
- TonyThorror
- Jij
- Rujar
- Rpger

Allemaal users met een wat oudere leeftijd. Logisch niet ? Buiten TonyThorror, wat er met die gozer scheelt weet ik ook niet.

Meerdere mensen zijn het er trouwens ook over eens dat jij niks doet buiten klagen, dus een echte aanwinst voor de site ben je niet.

avatar van Leidenaar187
Rpger is toch geband vandaag?

Skychanger
Dat was Shadowmaster, er is ook een echte Rpger.

avatar van TonyTHorror
Allemaal users met een wat oudere leeftijd. Logisch niet ? Buiten TonyThorror, wat er met die gozer scheelt weet ik ook niet.
.

De tijd dat ik zo vervelend was had ik op m'n 13e tot 16e, daar zul jij nu ook wel zitten dan ?

avatar van Manny Calavera
Dat was iemand die die nickname aannam met hoofdletters erin.

En Skychanger, wat anderen van me vinden boeit me niks. Feit is wel dat ik me hier niet misdraag. Vanavond trouwens nog bij Fifa 2011 een recensie geplaatst, dus ik heb wel mijn positieve bijdrage aan de site weer geleverd vandaag. Nu jij nog.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
A&L heeft gelijk dat het steeds dezelfde groep users is die, shall we say, off-topic geraken. Maar harder optreden is in dit geval sneller bannen, dat zal dan idd ook weer ten koste gaan van een hoop users die én een bijdrage leveren aan de site én zich af en toe laten verleiden off-topic te gaan.

Vind het zelf wel redelijk in balans zo...

Skychanger
TonyTHorror schreef:
(quote)
.

De tijd dat ik zo vervelend was had ik op m'n 13e tot 16e, daar zul jij nu ook wel zitten dan ?

Ik ben 17 en zo vervelend ben ik niet.

avatar van Manny Calavera
Squall Lionheart schreef:
A&L heeft gelijk dat het steeds dezelfde groep users is die, shall we say, off-topic geraken. Maar harder optreden is in dit geval sneller bannen, dat zal dan idd ook weer ten koste gaan van een hoop users die én een bijdrage leveren aan de site én zich af en toe laten verleiden off-topic te gaan.

Vind het zelf wel redelijk in balans zo...


Ik vind het niet in balans. Harder optreden betekent inderdaad op korte termijn misschien wat ledenverlies, maar je houdt de grote groep normale leden wel zo tevreden. En nieuwkomers blijven dan ook terugkomen omdat ze merken dat het niveau goed is. Ik zie echt niet 1 reden om niet eens die kleine groep verziekers harder aan te pakken.

Skychanger
Jawel, ik snap het heus wel. De games waar ik op gestemd heb zijn zuiver de games die ik gespeeld heb. Jij bedoelt dat ik hier ben om te zeiken en niet om games te spelen, maar omdat jij download kan je meer games spelen en zo ook meer stemmen.

avatar van Leidenaar187
Litmanen praat maar over niveau en denkt blijkbaar dat het niveau van deze discussie zo hoog is...
Waar maken mensen zich druk om,lekker belangrijk

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Niemand maakt er zich druk om, maar het irriteert natuurlijk wel. En een discussie aangaan met iemand die weigert inhoudelijk te reageren, verzand natuurlijk altijd.

Skychanger schreef:
Jawel, ik snap het heus wel...

Nee je snapt het niet. Als je meedoet in een discussie ga dan ook inhoudelijk er op in ipv random in het wilde weg te stabben. Nu toon je gewoon aan niet in staat te zijn om ontopic te reageren als het eens echt ergens over gaat. Jammer, dit was je kans geweest om met goede argumenten te komen...

Maar idd discussie is hierbij afgesloten, back on topic please!

Skychanger
Ik snap het wel, man. Ik ging in op die discussie... jij hebt het nu over die xbox360 van hem? Waarschijnlijk download je zelf ook, en als hij zegt dat ik weinig stemmen heb moet hij ook maar melden dat hij illegaal download. Zo simpel is dat

avatar van Brains
Misschien wel, waarschijnlijk niet maar het doet er ook niet toe. Zolang mensen die illegaal downloaden hier geen links naar illegale downloads plaatsen, hun cijfers beargumenteren en netjes kunnen discussiëren is er op de site toch niets aan de hand?

Bovendien zijn veel stemmen niet nodig om gewoon positief betrokken te zijn op deze site, maar het blijft natuurlijk wel een Games forum.

@Squall, misschien deze discussie verplaatsen naar een iets gepaster topic? Misschien hier, waar deze discussie al een soort van eerder is gevoerd .

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Thnx Brains!

Skychanger
Brains schreef:
Misschien wel, waarschijnlijk niet maar het doet er ook niet toe. Zolang mensen die illegaal downloaden hier geen links naar illegale downloads plaatsen, hun cijfers beargumenteren en netjes kunnen discussiëren is er op de site toch niets aan de hand?

Bovendien zijn veel stemmen niet nodig om gewoon positief betrokken te zijn op deze site, maar het blijft natuurlijk wel een Games forum.

@Squall, misschien deze discussie verplaatsen naar een iets gepaster topic? Misschien hier, waar deze discussie al een soort van eerder is gevoerd .

Hier ben ik het mee eens. Downloaden mag natuurlijk, maar dan moeten ze users niet gaan verwijten dat ze wenig stemmen hebben en zo gezegt alleen maar lullen hier. Oke, ik zever soms wel eens hier maar in game topics beoordeel ik alleen maar games en geef ik mijn mening.

avatar van Starmaster501
Wat doen die 2 idiooten hier op GM??? Bannen !!

EDIT: Ze hebben zich uitgeschreven, misschien moet er even schoongemaakt worden??

avatar van Brains
Ze hebben zichzelf al uitgeschreven. Het waren Shadowmaster en Skychanger. Als dit elke avond zo gaat....

Ik heb al een berichtje naar BoordAppel en Squall gestuurd met alle permalinks naar de berichten, dus zodra een van hun online komt zal het wel worden opgeschoond .

avatar van Tsjo-Wi
Echt verbazingwekkend hoe weinig die gassies te doen hebben in hun leven. Die shadowmaster heeft echt al kansloos veel nieuwe accounts aangemaakt en elke keer wordt ie weer terecht geband. Ik zeg: get a life, of zoek een site met gelijksoortig kansloze figuren...

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Brains schreef:
...met alle permalinks...

Nog hartstikke bedankt daarvoor Brains, maakte het een stuk fijner cleanen zo .

Tsja, beste devies tegen dit soort kinderachtig gedrag is gewoon negeren en het liefst niet erop antwoorden, dan kan ik zo gauw als ik een clone herken, gelijk gewoon al z'n berichten wissen.

avatar van Thomas83
Ach, dat soort gedrag houdt op een gegeven moment wel op als je gewoon steeds bant.
Helaas vrees ik dat het onmogelijk is dat mensen dit soort acties gaan negeren, er zijn er altijd wel die reageren. Maar Gamesmeter is niet groot genoeg om echt een enorme puinhoop te schoppen.

avatar van creepy_one
In De Site > Gebruikers > Respect voor anderen voor een leukere site!:

Ik zit begin dit jaar op deze site en de laatste dagen is er niemand echt actief meer, op zijn minst een stuk of 7 users that's it! Toen ik me inschreef was deze site een stuk levendiger althans dat gevoel had ik wel ik kijk iedere dag weer "mijn Game updates" maar er is meestal geen reactie of wat ook maar bij gekomen terwijl er eerder zo veel reactie's per dag bij kwamen! Ik vind dat super jammer, dit is een site van hoge kwaliteiten, hier kun je gewoon over elke game je mening kunnen uiten. Zelf probeer aardig te zijn voor iedereen hier en af en toe een meningsverschil kan natuurlijk, voor mij was het ook even wennen toen ik me inschreef, ik was nogal arrogant tegenover anderen maar ik heb inmiddels wel geleerd dat dat gewoon niet kan op zo'n site als dit!
Ik denk dat iedereen er is zo over moet nadenken, want als we een leuke gezellige site willen houden moeten we niet anderen treiteren om hun mening of ruzies maken die om niks gaan!

avatar van Hadouken
Ik heb eerlijk gezegd niks van ruzies of iets dergelijks gemerkt de laatste tijd. Ik zag in een ander topic wel dat je door werd verwezen naar een afscheidsbrief van Dr. Salvador over pesterijtjes en zo maar dat is anderhalf jaar geleden.

Het is hier altijd vrij rustig, zeker als je het vergelijkt met MovieMeter, wat ik uiteraard ook best jammer vindt.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:28 uur

geplaatst: vandaag om 14:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.