menu

De Site / Algemeen / Populariteit van GamesMeter

zoeken in:
mrdig schreef:
Ja iets meer berichten en gebruikers zou fijn zijn, probeer af en toe wat vrienden die hier echt goed passen qua leeftijd en game fanatisme hier naartoe te trekken maar dat lukt niet echt.

Maar wat al gezegd is sluit ik me bij aan, erg fijne relaxte sfeer hier waar normaal gediscussieerd wordt. Check af en toe een discussie onder een nieuws bericht bij gamer of gamekings en dat is echt om te huilen zo kinderachtig, fanboy gedrag, verwijten heen en weer. Treurig.

Laat het dan maar zo blijven en de laatste van ons doet het licht uit
Ik kijk Gamekings nog steeds eigenlijk, en vaak is het inderdaad wel erg cynisch, met van alles en nog wat de draak mee willen steken en je ongezouten mening geven (zo zit ik namelijk ook in elkaar) en ik denk dat ik het daarom nog steeds kijk. Die bekendheid, die koppen waarnaar ik al 20 jaar kijk en geniet nog steeds elke maandag van Brievenmaandag, helemaal als Boris erbij zit, die man is echt een legend. Blijft wel ultra commercieel natuurlijk daar met het iedere week promoten van de nieuwste gaming pc's, laptops, gear, sponsers, premium membership weet ik het allemaal maargoed daar moeten ze het ook van hebben want ook hun zitten in barre tijden. Het is daar wel echt een mengelmoes van jonge lui (lees: tieners, twintigers) en de dertig en veertig plussers waar ze zich zelf vaak ook op richten. Ik heb ook niet meer nodig dan dat en deze site. Als ik een review van ign opstart dan spoel ik snel door naar het eindcijfer, de review en mening van zo'n Amerikaanse guy, ja weetje het boeit me gewoon niet.

Ja Gamekings kijken vind ik wél leuk, maar die nieuwsberichten op hun site en dan die discussies daaronder... manmanman...

mrdig schreef:
Ja Gamekings kijken vind ik wél leuk, maar die nieuwsberichten op hun site en dan die discussies daaronder... manmanman...
Ja het is daar een partij ongeregelde bende dat klopt ja. Gamekings gaat vandaag de dag ook over meer dan alleen maar games en veel lui kunnen dat niet hebben als bijvoorbeeld de brieven bij brievenmaandag pas na dertig minuten gestart worden, ik hou er daar wel van een beetje dat slappe geouwehoer vantevoren. Maar die community daar, daar meng ik mij ook niet in, met die lui kun je geen discussies voeren en Boris en Skate en de rest moeten ook regelmatig ingrijpen omdat zo'n discussie daar helemaal uit de klauwen loopt, zie dat wel eens gebeuren. Die community daar is heel opgefuckt. Maar dat krijg je ook als je zo groot in Nederland en omstreken bent, dan trek je als site allerlei type lui aan. Ik comment daar bijna nooit, ik kijk gewoon lekker de items (ben ook een 'premium baas' waardoor je extra items kunt kijken en voor hun support) en trek me daar echt 0,0 aan van de community.

Vind Boris juist een stoor factor en Jelle helemaal. Schoppen om het schoppen. Te makkelijk en vaak ongefundeerde mening. Irriteer me vaak aan hen. Slaan soms door en gaat nergens over.

Hebben overigens ook nog steeds een super kekke GamesMeter PSN groep waar iedereen met een PSN account die meer wil zien van mijn stijltje XXX uncensored nog steeds van harte is uitgenodigd.

Met een compact handjevol houden we dat nu ook al een tijdje draaiende daarzo.

-marco- schreef:
Vind Boris juist een stoor factor en Jelle helemaal. Schoppen om het schoppen. Te makkelijk en vaak ongefundeerde mening. Irriteer me vaak aan hen. Slaan soms door en gaat nergens over.

Boris is een baas. Maar wel eentje die te weinig nog gamed om er echt nog wat van te vinden. En Jelle is gewoon standaard recalcitrant. Soms grappig, soms is het heel irritant. Maar Boris is wel vrij onmisbaar, zie de Tokyo items of de brievenmaandagen.

Manny Calavera schreef:
(quote)

Boris is een baas. Maar wel eentje die te weinig nog gamed om er echt nog wat van te vinden. En Jelle is gewoon standaard recalcitrant. Soms grappig, soms is het heel irritant. Maar Boris is wel vrij onmisbaar, zie de Tokyo items of de brievenmaandagen.
Heb wel gelachen om zijn top10 in zijn eindejaarsinterview, stonden veelal games in die die gewoon kut vond maar hij moest van zichzelf gewoon een top10 maken maar had eigenlijk maar drie dingen erin staan die hij echt tof vond en op de rest was ie gewoon aan het haten. Vind dat ook wel weer humor. Maar sommige mensen kunnen dat irritant vinden, dat klopt.

Vind dat er goede punten zijn aangekaart hier! Dat een trouwe vaste club, waarvan sommige al bijna 20 jaar(!), blijven terugkomen hier zegt al veel. Maar tja, de populariteit is vanaf het begin een dingetje geweest en dat wordt met de jaren erger denk ik. Het maakt het ook wel lastig dat fora sowieso al jaren een bedreigde diersoort zijn. En dan toch al gauw een "oudere" doelgroep heeft, zoals bij gamefaqs. Terwijl juist de jongeren meestal meer tijd hebben.

Als je meer activiteit wilt kan je iets als Discord overwegen, maar dat haalt ook weer reuring hier weg denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:58 uur

geplaatst: vandaag om 16:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.