menu

De Site / Algemeen / Platform stem

zoeken in:
avatar van Lucaz
Ik vind dat er per platform gestemd mag worden en niet van alles het gemiddelde nemen. Ik vind bijvoorbeeld The godfather op de PSP een van de stomste spellen ooit en op de PC vind ik het een super spel...

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Daar ben ik het wel mee eens, bij sommige spellen zijn de wederzijdse conversies zo slecht dat het in principe een compleet andere game is.
Dat verstoord wel de score vaak...

Stemmen per platform kan al, maar dan zouden ook meerdere stemmen bij één game mogelijk moeten zijn, voor elk platform een.
En idd (mischien als extra optie, naast de 'hele'score) individuele platform gemiddeldes laten zien.

avatar van Hadouken
Die individuele platform gemiddeldes zijn er al.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Individuele platform gemiddeldes kan je nu ook al zien.
Daaruit wordt de gemiddelde score opgemaakt.

Het is misschien wel een goed idee om bij één spel stemmen op meerdere platformen mogelijk te maken. Want soms is het contrast zo groot, voornamelijk bij uitgaven voor mobile-devices, dat is natuurlijk niet te vergelijken met een uitgave voor de PC of de PS3.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Hadouken schreef:
Die individuele platform gemiddeldes zijn er al.


Idd, had ik nog niet eens gezien, duh...

avatar van Jordy
Dit staat al op de lijst

Het probleem is dat dat echt gigantisch veel werk gaat zijn, om mogelijk te maken dat 1 iemand voor meerdere platforms verschillende stemmen kan plaatsen, dus op korte termijn gaat niet sowieso niet gebeuren helaas.

Ik zou eerder ter discussie willen stellen of bij gigantische verschillen tussen een handheld en een console versie, misschien de games niet beter los toegevoegd kunnen worden. Al brengt dat natuurlijk weer lastige discussies met zich mee (wanneer wel, wanneer niet)

avatar van Lucaz
Waarom splits je dan niet alle spellen? een Godfather voor PSP een godfather voor PC etc Dat is veel minder werk, alleen de oude verwijderen en weer appart toevoegen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.