menu

De Site / Algemeen / Naamsverandering

zoeken in:
avatar van Foetsj_NL
Is er een mogelijkheid om je naam te veranderen ?

avatar van Shangri-la
Uitschrijven en een nieuw account aanmaken lijkt me.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Yep.

avatar van JohnWilliams
Waarom? Foetsj _NL is toch een leuke naam?

joeri592
dat moeten niet te veel mensen doen vind ik want nu herken ik wel bijna elk lid op gamesmeter die ook maar een beetje actief is

Heb ook al is gedacht om mij uit te schrijve en opnieuw weer in te schrijven dan onder een andere naam. Kevin15 klinkt zo, ja. Gewoontjes .

Zou mij veel liever inschrijven met een iets boeiendere naam zoals Omar Little of dergelijke. Brother Mouzone en Mr. Linus zie ik ook wel zitten.

joeri592
als je het maar aangeeft van tevoren

joeri592 schreef:
als je het maar aangeeft van tevoren


Voorlopig ga ik deze naam houden, ben momenteel wat te tam om opnieuw al die stemmen te plaatsen.

avatar van Rujar
Ik gebruik al jaren deze naam. Overal waar ik mij inschrijf is deze naam niet in gebruik. Zelfs op PSN was hij niet in gebruik. Wel zo prettig om geen underscores en rare cijfers te hoeven gebruiken.

avatar van jellecomicgek72
Vondt deze naam wel bij me passen dus ik verander hem ook niet.

avatar van DarthSolidKevin
Ik heb het eerste stuk van mijn nickname gejat van Solidsnake

avatar van JohnWilliams
DarthSolidKevin schreef:
Ik heb het eerste stuk van mijn nickname gejat van Solidsnake



Zal hij wel leuk vinden.

avatar van DarthSolidKevin
JohnWilliams schreef:
(quote)



Zal hij wel leuk vinden.

Ik hoop het maar .

avatar van LimeLou
Ik gebruik LimeLou voor zo'n beetje alles op internet. Ik verzon de naam gewoon een keertje toen ik 10 was, en het bleef gewoon een beetje haken Ik zou vast wel in de toekomst de naam een keer willen veranderen, maar niet bij Gamesmeter/Moviemeter.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.