menu

De Site / Algemeen / Wiki

zoeken in:
Ik heb nu grotendeels een wikipagina opgezet. Hij is nog niet af en hij moet nog overgelezen e.d. worden. Er zijn echter een paar dingetjes die ik niet kan invoeren of waarvan het beter is dat de admin/crew zich daarmee bezighoudt, namelijk:

- toevoegcriteria (kan nog x tijd duren, omdat er nog vragen zijn omtrend dit onderwerp)
- geschiedenis van gamesmeter
- tijdlijn van gamesmeter

Zou fijn zijn als dat ook geregeld wordt.

Edit: Oh ja, en ik weet niet hoe ik het mooie groene gamesmeterkleurtje op de hoofdpagina moest krijgen, dus als Jordy (of iemand anders) dat ook regelen kan.

avatar van Zuzuu
Handig

De volgende gelukkigen zullen altijd een ereplaatsje op de wikisite hebben. Tijdlijn gamesmeter is overigens niet meer nodig.

avatar van Jordy
Heel waardevol begin, erg bedankt! Hopelijk de aanzet tot een mooi gevulde Wiki uiteindelijk, dat wil nog wel eens een ondergeschoven kindje zijn.

avatar van JonnieBrasco
Hulde aan Goodfella_90! Vandaag ook een paar uurtjes gestoken in het maken van teksten op de wiki. Het is nu al vrij compleet. Nog slechts een paar onderwerpen.

Goodfella_90 schreef:
Edit: Oh ja, en ik weet niet hoe ik het mooie groene gamesmeterkleurtje op de hoofdpagina moest krijgen, dus als Jordy (of iemand anders) dat ook regelen kan.

De kleuren zijn nu toegevoegd. Ik heb het opgelost zonder gebruik te maken van sjablonen, omdat ik er niet achter kon komen hoe je die kunt toevoegen. Dus voorlopig nog maar even RGB codes hard in de hoofdpagina zelf gezet. Was trouwens nog wel even lastig om uit te vissen welke kleuren GamesMeter gebruikt. Geen stylesheet te vinden na het opslaan van de website... Uiteindelijk maar een screenshot van de site gemaakt, die in photoshop geopent, en met de probe de decimale RGB waardes uitgelezen, en deze omgerekend naar hexadecimale codes. Kan allemaal ongetwijfeld een stuk gemakkelijker, maar een beetje aanprutsen op die manier geeft je nog eens het unieke gevoel van 'meeprogrammeren aan een meter-site'.

avatar van Jordy
ondanks de moeite was het toch nog niet 100% correct heb het even aangepast

avatar van Foetsj_NL
Ik heb nu bijna alle links naar de platforms toegevoegd.

Louis2703
Ik pruts ook af en toe eens aan de wiki. De tijdlijn hou ik bij en heb nu een prijsvraag-artikel geplaatst (beetje overgenomen van de moviemeter-wiki) maar ik krijg 'm niet op de home...
http://wiki.gamesmeter.nl/index.php/Prijsvraag
Kan iemand me dat even uitleggen?

avatar van jaspertje3
Goed initiatief van je Louis, helaas kan ik je niet helpen, heb echt geen verstand van Html e.d.
Wellicht dat GoodFella_90 je kan helpen ermee?

avatar van Jordy
Ik heb de Wiki software bijgewerkt naar de meest recente versie. Als jullie fouten of problemen tegen komen dan hoor ik het graag.

avatar van Jordy
Er komen steeds meer spamaccounts bij op de Wiki, het verplicht stellen van registratie lijkt niet het gewenste resultaat te hebben. Voorlopig is het niet mogelijk om accounts aan te maken op de wiki. Hopelijk willen de personen die wel een account hebben meehelpen om de boel waar nodig op te schonen, zie de pagina "recente wijzigingen". Bedankt!

avatar van Jordy
heb in een klap een hele zooi accounts en pagina's verwijderd, hopelijk zat er geen "echte" data tussen

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.