menu

De Site / Algemeen / GamesMeter krijgt een nieuwe eigenaar

zoeken in:
avatar van legian
centurion81 als ik het zo lees is het dus vooral omdat je daar je overzicht hebt staan. Want voor de rest zijn wel alternatieven te vinden volgens mij.

Hoewel ik een alternatief voor series nog lastig vindt. Gebruik daarvoor op t moment trakt maar dat is ook niet alles.

avatar van Nomak
Moviemeter wordt gerund door een aantal omhooggevallen moderators met dictatoriale trekjes. Ben er jaren geleden onterecht geband, maar daarna wel nog actief op het nieuwe TV-Meter. Toen beide sites samengingen stuurde ik dan maar een bericht naar Kappeuter met de vraag hoe het nu zit met mijn account omdat ik op TV-Meter wel gewoon actief kan zijn.

Kreeg ik niet eens een antwoord van dat stuk onbenul, gewoon TV-Meter account ook geband.

Nu kijk ik nog weleens op moviemeter als ik wat info wil over een film/serie. Maar ongelooflijk wat een commercieel gedrocht dat het is geworden. Echt verschrikkelijk..

avatar van Manny Calavera
Ojee, de nieuwste gebruiker van GM is de programmeur die Moviemeter al heeft omgebouwd tot een commercieel circus. Moeten we ons zorgen maken?

avatar van legian
Manny Calavera schreef:
Moeten we ons zorgen maken?
Daar kan Tim94 je misschien wel antwoord op geven?

Welkom trouwens Tim op dit fijne gezellige hoekje van de Metersites.

avatar van Confusie
Verbaasde mij ook te ondervinden dat meter-fan in al zijn onvoorwaardelijke fanatisme onlangs hier nog online is geweest.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Wat een warm onthaal...

Woohoo, dev-help is finally here!

Welkom Tim .

avatar van Manny Calavera
Squall Lionheart schreef:
Wat een warm onthaal...

Woohoo, dev-help is finally here!

Welkom Tim .


We weten allemaal hoe het MM is vergaan...

Dus ja, maak me zorgen.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Die 4,5* voor RuneScape maken me meer zorgen .

avatar van Confusie
Deze ppl zijn de root of alle evil.

Of in ieder geval is dat het enige wat ze interesseert of vooruitdrijft.

En dan een naam als ‘meter-fan’ alsof we daar ooit voor gingen vallen.

Superslick.

Meer ‘money-fan’ dat geloof ik gelijk ja.

Zekers te weten wel zorgelijk als deze boys laatste dagen ineens interesse in deze site beginnen te tonen.

Voorspelt hoe dan ook weinig goeds zo aan de vooravond van deze hartverwarmende feestmaand tegen het eind van dit jaar.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Maak jullie maar niet druk. Er staat niets op de planning. Maar zag dat ik zelf nog geen account had.

avatar van Tim94
Tim94 (developer)
Squall Lionheart schreef:
Die 4,5* voor RuneScape maken me meer zorgen .


Speel alleen OSRS, speel sinds 2004 ofzo. Laatste tijd een heel stuk minder. Maar ben geen echte gamer. Meer een casual speler die zo nu en dan speelt. En heb een Nintendo Switch en speel Pokemon op zijn tijd. Meer als nostalgie.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:06 uur

geplaatst: vandaag om 16:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.