menu

De Site / Algemeen / Waarom zo weinig VR titels op deze site?

zoeken in:
avatar van AmazingPP
Ik vroeg me af waarom de VR titels van de Playstation VR niet vermeld worden op deze site. Ik kan er maar enkele vinden, maar mis bijvoorbeeld "Moss" of "Along together". Is VR niet interessant genoeg? Ik hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

AmazingPP

avatar van Grovonion
je moet ze zelf toevoegen, zoals elk spel dat je er graag op hebt.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
VR idd niet zo populair hier. Denk dat veel lui, net zoals ikzelf, vinden dat het nu nog teveel in de coole gimmick hoek zit. Enkel Resident Evil VII zou ik tot nu toe echt in VR willen 'gamen', itt sightsee'n.

Maar de bedoeling van de site is eigenlijk dat users games toevoegen . Het toevoegingsproces is makkelijker dan ooit geworden, nudge nudge .

avatar van Sinner
Niet alleen te veel in de coole gimmick hoek hoor. Ik zou het best lollig vinden om zo een ding te hebben. Mits enkele euro's goedkoper (voor PC, PS4 heb ik nog niet). Enkele honderden euro's extra neertellen voor idd iet's wat vaak op zijn zachtst gezegd niet verder komt dan een gimmick ga ik echt niet doen. Geef het nog maar een paar jaar of zo. Tot we voorbij het stadium zijn van Pong VR. (en ja ik weet echt wel dat we ook Skyrim VR hebben maar dat is er dan eentje uit de 500 shovelware games).

Gast
geplaatst: vandaag om 01:16 uur

geplaatst: vandaag om 01:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.