Time Paradox (1996)

Ontwikkeld door Flair
Uitgegeven door Flair

Als Kay naakt ontwaakt in een vreemde futuristische omgeving, blijkt ze door de Elders uit de tijd geplukt, om voor hen een gigantische catastrofe te voorkomen. Vanaf dat de uitvinding die tijdreizen mogelijk maakt gedaan is, is de integriteit van de tijdlijn hevig achteruit gegaan. Voordat deze tijdsparadoxen ons bestaan geheel ongedaan maken, zal Kay door de verschillende tijden moeten reizen om dit recht te zetten. De oorsprong van dit alles lijkt echter verder in het verleden te liggen dan verwacht, bij Merlijn de tovenaar en diens gevecht met de heks Morgana.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.