MENU

Max en het Gele Sokjes Spook (1997)

3,20

Educational

Ontwikkeld door Denda
Uitgegeven door Tivola

Het kasteelspook Willy zit opgesloten en Max moet hem bevrijden. Hiervoor moet Max naar het enge spookslot. Gelukkig zijn er schilderijen van vriendelijke voorouders die hem helpen. In het spookslot ontmoet hij allerlei spoken en plaaggeesten en maakt hij kennis met Gravin Gruselda. Max ontdekt zelfs dat sommige spoken dol zijn op kleine gele sokjes...

geplaatst op 7 augustus 2010, 23:09 uur, permalink
Een jeugdsentiment-game die ik nooit zal vergeten. 1 van de 1e games die ik als 5 jarig jochie speelde en heb de game ongeveer 6x uitgespeeld. Fantastisch om al die sokjes te vinden. Was af en toe nog vrij moeilijk trouwens. Ook die heks die in het spel zat. :') Was er vroeger bang van geworden zo eng vond ik het. Ik geef het een 3,5* maar dat is voor jeugdsentiment.

Hoera! 1 geel sokje! :')

geplaatst op 20 november 2010, 12:17 uur, permalink
Ik had een ander max-spel. Met een geheime formule. Die was wel awesome.

avatar van jirachi04
geplaatst op 13 mei 2011, 23:06 uur, permalink
Een game om nooit meer te vergeten . Ik heb 'm vaak gespeeld op mijn oude Windows94 PC.

Goede tijden :Y

avatar van maxo922

geplaatst op 20 juni 2011, 15:01 uur, permalink
Nooit uitgespeelt, maar wel altijd geweldig gevonden. Voor kinderen erg educatief, spannend en vooral leuk. Wat me nu nog verbaasde is hoe sfeervol dit spel eigenlijk is.

avatar van jirachi04
geplaatst op 20 juni 2011, 17:19 uur, permalink
Ik vond het leukste om muziek te maken met de zingende spoken.

geplaatst op 21 juni 2011, 8:10 uur, permalink
Damn, wat zou ik deze game graag nog een keer willen spelen... Helaas heb ik de disc niet meer boehoee..

avatar van jerom1234

geplaatst op 26 november 2011, 15:38 uur, permalink
Dit spel lijkt me erg vaag...

geplaatst op 22 januari 2012, 13:26 uur, permalink
Super leuke spel al 10 jaar niet meer gespeeld. Jammer dat ik het nergens meer kan kopen ik zou er wel tussen de 10 en 15 voor willen geven. Maar helaas ik kan het spel nergens meer vinden. Ik vind dit echt zo jammer. Ik zoek dit spel al zo lang.

avatar van Awake78

geplaatst op 26 januari 2012, 5:41 uur, permalink
Verdient in ieder geval de prijs voor meest originele titel...

geplaatst op 19 februari 2012, 22:27 uur, permalink
tinkwin schreef:

Me too man, is ook nergens de downloaden helaas of filmpjes van te zien... Kan me ook nog maar vaag herinneren hoe dit spel ging.