Panzer Dragoon II: Zwei (1996)

Sega Saturn
Flight / Shooter

Ontwikkeld door Team Andromeda
Uitgegeven door Sega

In deze prequel op de eerste Panzer Dragoon, stap je in de schoenen van Lundi, een jongeman die in een kleine primitieve nederzetting woont, waar het leven vrij simpel is. Het gebied om het dorpje heen wordt echter ook bevolkt door Khourieats, kleine gemuteerde dieren, die de dorpsbewoners als een slecht voorteken zien en ze liever vermoorden. Als Lundi op een dag een Khourieat met vleugels ontdekt, besluit hij het beestje stiekum als huisdier te houden. Maar als plotseling het hele dorpje wordt weggevaagd door een aanval, is deze het enige wat hij nog heeft. Tot zijn grote verbazing is het beestje uitgegroeid tot een draak die hem op zijn rug neemt en over aardig wat aanvalskracht beschikt. Samen besluiten ze wraak te nemen en zetten de achtervolging in.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.