Mario Golf: Toadstool Tour (2004)

Alternatieve titel: Mario Golf: Family Tour

Nintendo GameCube
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Het is het favoriete tijdverdrijf van profvoetballers, directeuren en nu ook van loodgieters, prinsessen, dinosauriërs en apen: een lekker ontspannen potje golf. Betreed de vele golfbanen in Toadstool Tour en ontdek nieuwe banen met mushroom kingdom, de gevaarlijke Piranha Plant en Chain Chomp als thema's. Toadstool Tour combineert twee geweldige dingen (de Mario-wereld en golf) en voegt ze op een plezierige manier samen.

Leuke Game paar gespeeld bij vrienden, jammer dat hij nergens meer te koop is...

avatar van youngtick
Echt een gave game vooral de multiplayer, wat ik me krom gelachen als mijn vrienden flipte omdat ze bijna de bal in de hole hadden gemaakt.

Ik had me ook wel gefrustreerd met de single player vooral de mushroom kingdom, die blijf ik maar steeds verliezen verdomme!!!!

avatar van steph b
Zeer goede game, die ik na jaren nog steeds niet uitgespeeld heb! Ik vindt de moeilijkheidsgraad in sommige spellen best hoog, bijvoorbeeld met ShadowMario, zonder Star, de Bowsers Championsship spelen in een Star-tournament is echt heel moeilijk! Heb daar nog nooit de beker gewonnen, en daarom blijft dit spel na jaren nog steeds boeien!
De besturing is zoals we van Nintendo gewend zijn, heel goed.

Dit spel verscheen ook veel te laat op de Cube, want ik was nog lang niet klaar met de Cube toen de Wii uitkwam.
Al met al een superspel, met heel veel verschillende games en bekers die je kunt winnen! Een spel met een hele lang levensduur! Bijna perfect! 4.5