Need for Speed: Carbon (2006)

PC / Xbox / Xbox 360 / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / PlayStation 3 / Nintendo Wii / Macintosh / Arcade
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts en Global VR
Uitgegeven door Electronic Arts en Global VR

Win de strijd om de stad! Need for Speed Carbon zuigt je in 's werelds gevaarlijkste en meest bloedstollende vorm van straatracen. Jij en je crew moeten zich zien te redden in een strijd om wie de beste straatracer van de stad is. Zet alles op alles om terrein van je tegenstanders te veroveren. Wanneer een tegenstander bijna verslagen is word de strijd bepaald in de Carbon Canyon.

avatar van rickazio
Ik speelde het op de PC met m'n HDMI aansluiting heb ik alles altijd super scherp, maar dit deed me denken aan de kwaliteit van een spel op de Nintendo 64.

shadowmaster100
rickazio schreef:

nou speel dan gewoon lekker door op je nintendo 63.5.

avatar van wolff
het laatste leuke deel IMO dit had nog straat racen en politie

ik kocht deze game gelijk bij mijn ps3 en wat werd ik teleurgesteld zeg. De texturen konden het moeilijk aan. De game veel tegen, en grafisch gezien vond ik hem zeer matig.

avatar van creepy_one
watta schreef:

alsof de graphics van most wanted zoveel beter zijn

creepy_one schreef:

alsof de graphics van most wanted zoveel beter zijn

Nee maar Most Wanted had je ook niet op de PS3 ! en deze wel en zelfs voor een begin titel was het te mager, had er veel meer van verwacht

avatar van tommycool
zeer teleurstellend spel. zeker na most wanted en alles wat ik er over had gehoord had ik gewoon meer verwacht, maar meer kreeg ik niet. ik kreeg eigenlijk alleen een matig racespelletje, met een lelijk décor en makkelijke straatraces. jammer...

PriestMaiden
Vrij tegenvallend spel dat me sterk laat denken aan een Fast and Furious film uit die periode die ook al suckte, de derde.