Fat Princess (2009)

Alternatieve titel: Fat Princess: Fistful Of Cake

PlayStation 3 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Titan

In Fat Princess is het de bedoeling dat twee groepen van beiden zestien spelers het tegen elkaar opnemen in een strijd om een prinses te redden uit een kerker. Er is alleen één complicatie... ze is dik. Ze heeft zo veel gegeten dat het bijna onmogelijk is om haar in je eentje weg te dragen. Het spel kent tien verschillende spelmappen en vijf klassen. Zo kun je kiezen uit de Warrior, Archer, Mage, Worker en Priest. Ook kun je wapens vinden verspreid over het speelveld.

avatar van Donkerwoud
Volgens mij is dit best leuk. Ik ga het zeker downloaden.

€ 15 vind ik nog best veel geld. Jammer dat ze er geen demo van uitbrengen...

Ik twijfel nog een beetje of ik Fat Princess zal kopen. Het spel is blijkbaar erg goed maar ik lees ook dat er veel problemen zijn met lag en het maken van connectie.

avatar van mieltjoes
Ik heb het spel, is erg leuk en verslavend. Voor maar 15 euro is het echt te doen hoor. Die problemen met online connectie had ik alleen in het begin, toen was waarschijnlijk de set-up nog niet goed, of iedereen was de story-mode aan het spelen en wat skirmish-levels uitproberen. Het enige wat me stoort is het Nederlands in de game, en ik kan nergens vinden hoe je het uit kunt zetten.

Als je je taal in het hoofdmenu van de PS3 wijzigt naar Engels, is de game ook in het Engels volgens mij.

avatar van mieltjoes
Maar dan is gelijk weer alles Engels....

avatar van jaspertje3
Ik blijf het toch knap vinden, jezelf storen aan je eigen taal in een spel. Wees blij dat je geen Engelse bent, dan had je het nog flink lastig gehad

avatar van mieltjoes
Misschien is dat anders, dan ben je het gewend, maar zeg nou zelf.
Een tekst in het Engels klinkt veel cooler dan in het Nederlands.
Bijv, Fat Princess- Dikke Prinses
Modern Warfare- Moderne oorlogsvoering
Call of duty- De plicht roept
Fallout- Neerslag

Komop dat klinkt toch niet?

284
Ik ben gister aan deze game begonnen, het is wel even wennen in het begin je komt in een soort van mieren hoop en het is echt moeilijk om samen te werken in deze game.

Ik denk dat deze game mij wel goed gaat bevallen, en 15 euro is wel een reelijk bedrag.

De verbinding is verbroken

De verbinding is verbroken

Probleempje de host heeft het spel verlaten

pfffff

284
Gelukkig het was ff een kuurtje

Maar er is een nieuw probleem, na het zien van Fat Princess heeft mijn vriendin de PS3 overgenomen.

avatar van mieltjoes
Haha, het is wel een verslavend spelletje inderdaad, iedereen die het ziet wil even spelen.

284
Inderdaad ja, het leuke van deze game is dat je heel de tijd moet improviseren op het spelverloop, iedereen doet zijn eigen ding maar toch moet het als team samen functioneren om te kunnen winnen.

Dit is echt een aanrader voor de online gamer, die houdt van luchtige games waar toch iets meer bij komt kijken !!!

Voorlopig een 4,5