Grand Slam Tennis (2009)

PlayStation 3 / Xbox 360 / Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

In Grand Slam Tennis kun je je uitleven met de tennis grootheden van tegenwoordig. Zo kun je bijvoorbeeld spelen met Roger Federer, John McEnroe en Serena Williams. Het is de bedoeling dat je met je favoriete personage diverse toernooien gaat spelen. Probeer zoveel mogelijk wedstrijden te winnen om het toernooi winnend af te sluiten. Met iedere winstpartij verdien je punten waar je nieuwe onderdelen mee kunt vrijspelen.

He is dit de eerste tennis game voor EA?

Ik hoop dat er nu eindelijk een keer een echt goede tennis game uitkomt.

ik vind dat er al een paar leuke zijn zoals virtua tennis 3

Nou die vind ik echt geen bal aan. Sowieso die toernooien slaan nergens. Al vind ik dat virtua in beginsel best een aardige opzet heeft. Eerst punten halen voordat je kan meedoen aan de grote toernooien.

Maar goed het spelersaanbod is echt matig altijd. Als je uit 25 poppetjes kan kiezen is het al veel. Ik verwacht op ze minst dat je de top 100 moet kunnen gebruiken. (man en vrouw) De gameplay is niet altijd even indrukwekkend/te makkelijk. En daaruit voortvloeiend is dat de moeilijkheidsgraad vaak alleen bestaat uit het opvoeren van de snelheid.

Mag ook wel meer realisme inzitten. Alleen bestaande toernooien gebruiken, dus ook van die Challenger toernooien. Gewoon 2/3 gewonnen sets spelen of geef in ieder geval de keuze. Je moet jezelf kunnen upgraden obv je resultaat die je haalt in wedstrijden (net zoals in fifa). Sfeer is vaak ook om te janken in de spellen. Een beetje commentaar erbij zou ook wel leuk zijn.

Dit is dan even wat mij snel te binnen schiet.

lollige hoes

Het enige waar EA goed in is is sport games maken.

Ik denk dat ik deze wel ga kopen als ik wat geld over heb.

ze hebben zat goede shooters hoor, maar ze melken ze uit

Dat er nog stemmen zijn hier zeg! Nu al een weekje uit voor de Wii en de nieuwe Wii Motion Plus wordt hier bijgeleverd.

avatar van gukker
joeri592 schreef:
ze hebben zat goede shooters hoor, maar ze melken ze uit

EA heeft al een tijdje geleden aangegeven dat ze hun games minder gaan uitmelken. Ze hebben ook aangegeven dat ze ieder jaar 2 tot 3 nieuwe ip's willen uitbrengen. Dit jaar zijn dat Grand Slam tennis en Brütal Legend.

Ik heb het spel nu enige tijd, maar de besturing van de Motion Plus werkt bij mij voor geen meter. Het is meer geluk dan wijsheid als ik een bal fantastisch raak. Het lopen zonder nunchuk(en ook met trouwens) gaat belabberd, hij loopt te ver door waardoor je ineens een backhand i.p.v. een forehand moet slaan. Bijvoorbeeld: je krijgt een bal terug, je staat links in het veld en de bal komt rechts. Je loopt naar rechts en je wil een running forehand slaan. Maar nee, hij loopt door en je moet een rare backhand slaan(het ziet er ook raar uit qua houding van de speler). Ik speel het dan ook zonder de Motion Plus want dat werkt perfect(alleen kan je dan niet zo scherp spelen, maar dat maakt niet uit). Misschien doe ik wat fout, dat zou ik dan graag willen weten...

avatar van kobe bryant fan
Graphics zien er niet uit!

avatar van rockgamer
kobe bryant fan schreef:
Graphics zien er niet uit!

maakt toch niet zo veel uit