The Story of Thor (1994)

Alternatieve titel: Beyond Oasis

Sega Mega Drive/Genesis / Nintendo Wii / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / RPG

Ontwikkeld door Ancient
Uitgegeven door Sega

Jij bent Prins Ali van het Oasis koningkrijk. Als je op een dag een gouden armstuk vind en het aantrekt, wordt je toegesproken door een mysterieuze stem. De stem verteld je dat er lang geleden een belangrijk gevecht heeft plaatsgevonden in Oasis, tussen de tovenaars Reharl en Agito. Je armstuk blijkt de krachten van de goede tovenaar tebezitten, maar dat betekent dat iemand anders de zilveren, slechte versie bezit. Het is aan jouw om de vier geesten te vinden die de volle kracht van je armstuk kunnen herstellen, voordat je tegenhanger dit probeert.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.