Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2 (2008)

Alternatieve titel: Rainbow Six: Vegas 2

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action / Shooter

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Je speelt met Logan Keller, de commandant van een Rainbow elite-eenheid, zul jij Las Vegas wederom veilig moeten stellen van terroristische dreigingen. Op nieuwe locaties, zoals achterbuurten, donkere straatjes en louche stripclubs ga je achter de terroristen aan. Daarbij heb je de mogelijkheid om ze op verschillende manieren te verrassen. In het spel heb je elf wapens en verschillende nieuwe bepantseringen tot je beschikking, en heb je meer mogelijkheden om vijanden mee uit te schakelen. Maar, de vijanden zijn ook moeilijker te verslaan. Ze hebben nu de beschikking over nachtkijkers, thermische kijkers en schilden en zullen verschillende tactieken aanwenden om je het leven moeilijk te maken. Probeer Las Vegas van de terroristische dreiging te redden en maak de stad weer veilig.

over advanced warfighter en rainbow six vegas 2!?

Ja G.R.A.W 2 en Rainbow six Vegas 2.

deze is beter dan GRAW 2 vind ik. veel lekkerder schieten, ik heb het voor op de pc, dus datr kan verschillen.

avatar van Sh0cK
dave schreef:

Het meest spijtige aan deze game zijn je twee 'hulpjes'.
Ik heb helemaal niets tegen assistentie, maar als een van deze rukkers een kogel door z'n kop krijgt moet je weer helemaal vanaf het vorige checkpoint beginnen.
Ook het feit dat je nu een soort spuit in hun pens moet rammen om hen te genezen is wat overdreven.

Perfect voorbeeld:

Op een gegeven moment in het spel zegt je baas dat je je naar het dak moet begeven, omdat daar een uitstekende sniper-kans ligt. Ze zegt ook dat je ondertussen je twee kameraden één van de deuren op het gelijkvloers kan laten inbeuken.

Zo gezegd zo gedaan, ik wandel helemaal naar boven, leg mezelf in een top-snipe positie en laat m'n mannen vanop afstand de deur inbeuken.

3 seconden hadden ze nodig om neergeschoten te worden.
En maar kermen om hulp.
Dan kan je wel vlug via een rope terug naar beneden, maar of je het er levend vanaf brengt, dat is nog maar de vraag.

Ik vind die 'hulpjes' juist vet handig. Ik kan me de scene die jij beschrijft tamelijk duidelijk voor de geest halen, en ze zijn de hele hal doorgekomen^^.
Ook handig om, als een kamer twee ingangen heeft, hun een andere ingang te laten nemen dan jij enz.

Maar goed, heb het spel nog niet uit. Tot zover ben ik er wel positief over :}

avatar van Boznaldo
deze Rainbow rocks!

de beste in de reeks,erg spannend en pittig.

mooie levels ook...

dat zeker Boznaldo !

Een erg leuke game was dit. Vooral uitdagens maar nergens te moeilijk. Verder is deze game online ook zeer degelijk en heb ik zelden last gehad van happeringen. De terrorist mode is daarnaast echt verschrikkelijk goed. schitterend spel, geen absolute topper maar wel zeer degelijk, en het spelen waard.

Iets beter dan deel 1. Ik maak een vergelijking met games als FEAR, HL2, MW dan vind ik dit geen mooie game, en de AI is echt heel slecht. Als vermaak OK.

bokhove2 schreef:

AI is slecht? op welk niveau speelde je dan?

huh, slechte AI?

JustMike schreef:
huh, slechte AI?
Ja dat is ook het raarst wat ik tot nu toe over deze game gehoord hebt dat is alles behalve het geval.

avatar van Starmaster501
Misschien op de makkelijkste moeilijkheidsgraad...

Nou en zelfs dan is de A.I niet slecht. Ze werken juist goed samen. Als je iets de game niet mag verwijten , dan is dat het wel

avatar van andnino
Ik zie deze game de laatste tijd nog wel eens liggen voor een aantrekkelijke prijs. Ik vraag mezelf dan af: voegt het wat toe aan deel 1, behalve dat het nieuwe levels zijn e.d. Wat vinden jullie? Gewoon een verlenging van deel 1, of wordt er echt iets toegevoegd?

avatar van Starmaster501
Deel 1 nooit gespeeld, maar deze is erg leuk. En als hij toch niet zo duur is gewoon meenemen en dan zie je het wel

andnino schreef:

er zit wel een soort van verhaallijn in, moet wel zeggen dat ik deel 2 beter vind dan deeltje 1 . P.S stem met 0,5 verhoogd!

andnino schreef:
kopen, is erg goed. Deel 1 heb ik niet gespeeld.

avatar van J0rea
Ik heb deze game ergens zien staan samen met Rainbow 6: vegas 2. Voor 28 euro is dat de moeite waard of niet?!

J0rea schreef:

De game is gewoon zeer goed, maar ik denk dat je hem makkelijk goedkoper kan vinden, ik heb hem al een paar keer voor 15 a 20 euro gezien. Zelfs een keer voor 10 euro voor de 360. Je kan hem nemen absoluut maar ze zijn goedkoper te vinden!

avatar van J0rea
14 euro is best aardig dan toch?!

J0rea schreef:
14 euro is best aardig dan toch?!
oh samen met deel1 , ik las het verkeerd sorry! , dan wel!

avatar van J0rea
O ik denk toch dat het mijn fout is ik bedoelde namelijk deze game samen met ghost recon: advanced warfighter 2 met deze game. ik had dit bericht letterlijk gekopieerd van het bericht dat ik stuurde bij advanced warfighter 2 sorry!

J0rea schreef:

Dat zou ik gewoon doen ja, deze is sowieso een aanrader! die Ghost recon heb ik niet uitbundig gespeeld, maar die is ook wel aardig!

avatar van J0rea
ik zag dat jij deze game ook op ps3 heb maar word deze game ook nog een beetje onlone gespeeld?

J0rea schreef:

Heb hem gelange tijd niet gespeeld online. al een jaar niet, toen dr tijd wel vaak, maar minder vaak dan Cod en Battlefield enzo. Maar de singelplayer en terrorist mode zijn zeker de moeite waard

avatar van J0rea
wat is terrorist mode dan precies is dat te vergelijken met de survival mode van mw3 of....?

avatar van Starmaster501
Je word neergezet in een map met 2 teamgenoten die je kan aasturen en een aantal terroristen waarvan je het aantal ongeveer zelf kan bepalen en de moeilijkheid. Wat je moet doen is gewoon die map leegruimen van al die terrorsten. Echt veel leuker dan je denkt en helemaal online! Vind het zelf net ietsjes leuker dan survival in CoD.

Daarnaast respawnen de vijanden nooit op exact dezelfde plaats,waardoor je ook te maken krijgt met verassings aanvallen!

avatar van J0rea
Ik heb deze game nu! en de terrorist mode is idd erg leuk!!